Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed nemen en straks naar een fuif

Speed nemen en straks naar een fuif

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
LeowouLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb zonet een lijntje speed gesnoven en ik voel me al stukken actiever en veel binnenrillingen..
heb net ook wat energy drink gedronken, en nu wil ik echt 1000 toertjes gaan lopen maar ik moet straks naar een fuif gaan van een vriendin (9uur) maakt het uit als ik daar alcohol of energy drinks ga drinken?
Kan ik er hartfalen van krijgen?
Zijn er veel risico's mee gebonden?

(Mijn hart klopt nu als een gek)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom zou je nog energy drink gaan drinken als je al speed op hebt?
L
LeowouLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
Waarom zou je nog energy drink gaan drinken als je al speed op hebt?
Klik om te vergroten...

Het is nogal lekker en ben aan energy drinks verslaafd :mrgreen:
maar is er risico als ik alcohol en speed ga mengen?
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Leowou zei:
Psychedelibee zei:
Waarom zou je nog energy drink gaan drinken als je al speed op hebt?
Klik om te vergroten...

Het is nogal lekker en ben aan energy drinks verslaafd :mrgreen:
maar is er risico als ik alcohol en speed ga mengen?
Klik om te vergroten...

Het risico wordt niet kleiner als je gaat mixen met alcohol...
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Leowou zei:
Psychedelibee zei:
Waarom zou je nog energy drink gaan drinken als je al speed op hebt?
Klik om te vergroten...

Het is nogal lekker en ben aan energy drinks verslaafd :mrgreen:
maar is er risico als ik alcohol en speed ga mengen?
Klik om te vergroten...
Vroeger dronk ik onzettend veel redbull en bier enz samen met speed..en ik leef nog altijd.. :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat erbij drinken kan wel, maar zou niet heel veel gaan drinken. Verder zou ik de energy drinks laten staan, want dat gaat de hartslag alleen maar verder omhoog helpen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Teveel cafeïne verhoogt de bijwerkingen van amfetamine aanzienlijk, de combinatie met alcohol belast je bloedvaten erger en je krijgt tegengestelde effecten waardoor je non-stop de één en dan de ander moet bijnemen om weer op het gewenste effect uit te komen. Wat erbij drinken kan prima, maar als je het op een zuipen zet wordt je in ieder geval vet misselijk en dronken als je speed uitwerkt.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#8
slechte speed word regelmatig versneden met caffeine, omdat het nog minder kost, en de effecten nabootst bij mensen die niet weten wat ze precies verwachten. dubbel winst voor je dealer. grote kans dat dat bij jou al geflikt is, als je dan ook nog energiedrink naar binnen werkt zal niet erg veel toegevoegde waarde hebben, en ook niet echt het effect veel versterken.

alleen is het wel dubbelop om hardcore drugs te mengen met engergiedrink ffs. en gooi die blikjes eens in de prullenbakken alstublieft.

vroeger lag het voor de supermarkten vol met blikjes goedkoop bier, maar tegenwoordig ligt mn halve land vol met die k*tblikjes engergiedrink. als ik honderd meter met mijn hond loop, in het buitengebied tel ik ooit 15 van die blikjes. statiegeld erop svp.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#9
MeejheM zei:
slechte speed word regelmatig versneden met caffeine, omdat het nog minder kost, en de effecten nabootst bij mensen die niet weten wat ze precies verwachten. dubbel winst voor je dealer. grote kans dat dat bij jou al geflikt is, als je dan ook nog energiedrink naar binnen werkt zal niet erg veel toegevoegde waarde hebben, en ook niet echt het effect veel versterken.

alleen is het wel dubbelop om hardcore drugs te mengen met engergiedrink ffs. en gooi die blikjes eens in de prullenbakken alstublieft.

vroeger lag het voor de supermarkten vol met blikjes goedkoop bier, maar tegenwoordig ligt mn halve land vol met die k*tblikjes engergiedrink. als ik honderd meter met mijn hond loop, in het buitengebied tel ik ooit 15 van die blikjes. statiegeld erop svp.
Klik om te vergroten...

wel de honden poep opruimen he :wink:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
bij ons hebben ze geen stoep, alles naast het asfalt heet berm. en die maaien ze niet eens meer, daarbij is de tuin groot genoeg dat de honden daar ook hun behoefte kunnen doen als ze alleen thuis zijn.

toch vind ik je reactie ongeveer het zinnigste wat er op mijn post beantwoord zou kunnen worden, en ben ik het op dat gebied wel degelijk met je eens.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#11
zowel alcoholische dranken, als met caffeine zorgen dat je meer gaat pissen(jaja,dat is wetenschappelijk jargon voor wat normale mensen diuretisch noemen).

als je speed ophebt ga je ook sneller door je vocht heen. niet perse met pissen, dat blijkt nog wel eens een probleem te zijn bij mensen.

ik zou op die fuif wat alcohol afwisselen met wat frisdrank, dan zit je in de praktijk wel goed. officieel zou ik moeten zeggen dat je het beste water en of van die isotone drankjes(AA is nog wel veel verkrijgbaar) drinkt.

wat is het toch met die energydrink tegenwoordig, vroeger lagen er buiten een supermark veel bierblikjes van de daklozen, tegenwoordig zie je veel meer van die enegrgy drink liggen. ikzelf vind het maar zoete troep, als iemand 3 meter verderop zo'n blikkie openmaakt vind ik het al zo zoetig ruiken. en daar houd ik niet van.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je teveel energydrank drinkt verpest je een beetje de effecten van speed.
Iedereen wil altijd 73% omdat teveel caffeine nare bijwerkingen heeft. Ik zou het dus zonde van je speed vinden.

Let wel op met drinken want je krijgt niet het gevoel dat je dronken word, maar de schade/kater kan je niet ontlopen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."