Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb zonet een lijntje speed gesnoven en ik voel me al stukken actiever en veel binnenrillingen.. heb net ook wat energy drink gedronken, en nu wil ik echt 1000 toertjes gaan lopen maar ik moet straks naar een fuif gaan van een vriendin (9uur) maakt het uit als ik daar alcohol of energy drinks ga drinken? Kan ik er hartfalen van krijgen? Zijn er veel risico's mee gebonden? (Mijn hart klopt nu als een gek)"
"Psychedelibee zei: Waarom zou je nog energy drink gaan drinken als je al speed op hebt? Klik om te vergroten... Het is nogal lekker en ben aan energy drinks verslaafd maar is er risico als ik alcohol en speed ga mengen?"
"Hallo, dit zijn de paddo's McKennaii. Ze staan er al sinds 25oktober, pas sinds gisteren (5 november was het eerste paddestoeltje uitgekomen.) Nu (6 november) heb ik de fotos genomen. Ik zou graag willen weten of deze goed gaan, niet teveel water in de zak? De vorige kweekkit (Mexicana) was beschimmeld.. maarja ik gaf water met mijn handjes toen ik zo high as fuck was.. dom dom grote oogst naar de knoppe. Foto's: http://imgur.com/a/R1Rpp"
"MeejheM zei: veel verstand heb ik er niet van, maar zo te zien hebben ze genoeg vocht. in elk geval niet te weinig. ik zou die zak lekker dichtknopen, besmetting is het grootste gevaar voor paddo's toch? Klik om te vergroten... Jup, besmetting is inderdaad het grootste gevaar voor paddo's. Ik zal morgen mijn vorige kweeksetje de foto's ervan opzetten dan kun je eens zien hoeveel schimmel ze hadden.. gewoon door 1 knoeifoutje. Bedankt voor je reply!"
"McKennaii kweekset deel 2 (LeoWou) Hallo, dit zijn de paddo's McKennaii. Ze staan er al sinds 25oktober, pas sinds 5 november was het eerste paddestoeltje uitgekomen. Nu (10 november) heb ik de fotos genomen. De vorige kweekkit (Mexicana) was beschimmeld.. Vragen : 1. Ik zou graag willen weten of deze goed gaan. 2. De paddo's hebben witte plushen op hun steel en onder aan het hoedje is dit normaal? (De kweekkit staat niet in de perfectste ruimte voor wat ze nodig hebben, en er hing al 1week hetzelfde water aan de zak ook best veel water) 3. Ik heb de paddo kweekset net uit de zak gehaald, en de filterbag afgedroogd met een handdoek. En heb opnieuw de filterbag besproeit met water en de kweekkit er weer in gezet. Mocht dit? 4. De grond staan ook vol plushes? is het normaal? 5. De witte puntjes op de hoed zijn zo dik? 6. Is de grootste paddo die rechtstaat een afwijking of is het normaal? Foto's: http://imgur.com/a/khZhz Mvg, LeoWou"
"Psychedelibee zei: Ik heb je nieuwe topic even samengevoegd met je oude topic, graag niet elke keer een nieuw topic aanmaken. Wat betreft je vragen kan ik je helaas niet helpen, aangezien ik zelf helemaal geen ervaring heb met het kweken van paddo's. Klik om te vergroten... Oke, bedankt dat je het gewijzigd hebt. Ik dacht omdat ik weer een nieuwe link had eventjes een nieuw topic! Mijn excuses daar voor. Mvg, LeoWou"
"Echt niemand met verstand van paddo's hier?"
"Re: McKennaii kweekset deel 2 (LeoWou) 2. De paddo's hebben witte plushen op hun steel en onder aan het hoedje is dit normaal? (De kweekkit staat niet in de perfectste ruimte voor wat ze nodig hebben, en er hing al 1week hetzelfde water aan de zak ook best veel water) Dat is dat mycelium waar ik het over had. Het lijkt nogal weinig bij jou. Klik om te vergroten... En hier is het volgende probleem wat ik bij mijn vorige set ook had.. achja bekijk de foto's maar eens.. De zak ruikt niet verrot, dat is wel een positieve verandering van de vorige kit. http://imgur.com/a/RY52n Mvg, LeoWou"
"MeejheM zei: ik weet weinig van paddestoelen kweken, maar je laatste post vind ik onduidelijk. voor concrete antwoorden kun je het beste concrete vragen stellen. Klik om te vergroten... Een paar van mijn paddestoelen hebben zo een soort witte pluisjes op hun stam, is dat normaal?"
"Hallo forumleden Een kleine samenvatting: Ik heb nog nooit een wietplant gekweekt en dacht laat ik nou eens 3x Critical Kush XL Automatic kopen. Nou ken ik wel vrienden die al eens wiet hebben gekweekt maar alleen voor de bloeiperiode van hun autoflower lemon haze. Wat ik heb gekocht: 3x Critical Kush XL Automatic Secret Jardin Hydro Shoot (60x60x140cm) Osram Nav-T-Super 400W (LED) Mijn vragen: Nou heb ik de growtent opgezet, lamp gehangen maar nu nog wachten met het ontkiemen van de zaadjes omdat ik best schrik heb dat het over heel mijn huis gaat rieken in de bloeiperiode want de tent staat dan op zolder. Is het echt nodig om een koolstoffilter te monteren erop want dat maakt zoveel lawaai en dat mocht dan weer niet van mijn ouders.. (ja ik woon nog bij mijn ouders) Mijn bedoeling was 1plantje eronder te zetten om te zien hoe de geur zal zijn niet dat mijn ouders er last van zullen krijgen want ze houden niet echt van de geur . Verdere informatie: Hij levert 500-550gr/m2 Mvg, LeoWou"