Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed icm antidepressiva?

Speed icm antidepressiva?

28 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja ik zie niet echt hoe iemand die 20 jaar dagelijks pep gebruikt zich kan vergelijken met iemand die 2 keer per jaar een heeeeeel klein beetje pakt. Maargoed, misschien dat de pep je hersenen een beetje heeft aangetast.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je wordt er wel lekker sloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooom van, ook als je het niet gebruikt. Verdomde halfwaardetijd. :sunglasses:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een ongelofelijke vage aandoening, dus om lichamelijke pijn te verlichten wordt er met je serotonine receptoren aangekloot? Verder heel veel plezier, de combinatie is prima te doen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
leipebaviaan zei:
Wat een ongelofelijke vage aandoening, dus om lichamelijke pijn te verlichten wordt er met je serotonine receptoren aangekloot? Verder heel veel plezier, de combinatie is prima te doen.
Klik om te vergroten...
Jij bent echt een held in het uitspraken in verkeerde context plaatsen. :wave:

Er wordt met serotoninereceptoren aangekloot om de persoon weer in een betere gemoedstoestand te brengen, welke waarschijnlijk ook de, uit negatieve gemoedstoestand volgende, lichamelijk pijn zal minderen danwel stoppen.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hahahaha :tearsofjoy:

Hier moet ik fool toch wel gelijk geven
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kan echt niks aan doen, ik denk in alles extreem zwart/wit, goed/fout/ alles of niets. Als ik dan een uitspraak van iemand zie, kan ik dat vaak maar in 2 (extreme) contexten plaatsen. Ik heb er in het dagelijkse leven ook last van, want iets is helemaal geweldig of helemaal verkankert. Ik merk nu wel dat het bij toenemende geestelijke problematiek begint het te verergeren, maar ik probeer het voor iedereen verborgen te houden. Helaas geen geen gulden middenweg voor mij. :(
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je beseft dat de benzo's daar niet bepaald in helpen, hé? :P
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat ik nu merk van die benzo's is dat het eigenlijk mijn emoties wat indammen en ik er rustiger van word. Het is niet zo dat het alle vervelende dingen wegneemt uit het leven, het boeit me voor mijn gevoel allemaal wat minder.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oftewel, je gebruikt altijd, klein verschil. :P

Maar ook met benziodiazepines met een minder lange halfwaardetijd zul je 'nuchter' ook verschil gaan merken hoor, pas maar op!
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Yooooo!

Ik dacht: weet je wat? Laat ik eens een update geven.
Het bertreffende feestje was dus afgelopen zaterdag en ze heeft 2 capsules met een heeeel klein beetje (denk ongeveer 1-1,5 sleutelpunt per capsule) pep gehad. Alles is prima verlopen, ze heeft een fantastische nacht gehad en geen last van bijwerkingen.

Een succes dus!

:wave:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
leipebaviaan zei:
Ik kan echt niks aan doen, ik denk in alles extreem zwart/wit, goed/fout/ alles of niets. Als ik dan een uitspraak van iemand zie, kan ik dat vaak maar in 2 (extreme) contexten plaatsen. Ik heb er in het dagelijkse leven ook last van, want iets is helemaal geweldig of helemaal verkankert. Ik merk nu wel dat het bij toenemende geestelijke problematiek begint het te verergeren, maar ik probeer het voor iedereen verborgen te houden. Helaas geen geen gulden middenweg voor mij. :(
Klik om te vergroten...
Mijn belletjes voor de labels 'autisme/asperger' en 'borderline' beginnen meteen te rinkelen :grin:

MusicIsLife zei:
Yooooo!

Ik dacht: weet je wat? Laat ik eens een update geven.
Het bertreffende feestje was dus afgelopen zaterdag en ze heeft 2 capsules met een heeeel klein beetje (denk ongeveer 1-1,5 sleutelpunt per capsule) pep gehad. Alles is prima verlopen, ze heeft een fantastische nacht gehad en geen last van bijwerkingen.


Een succes dus!

:wave:
Klik om te vergroten...

Fijn dat het goed is gegaan! Heeft ze nog wel gewoon haar medicijnen genomen of dat niet? Ik zou dat wel een dagje skippen dan eigenlijk..

Ik vind het wel verwonderlijk dat zij zowel ritalin als antidepressiva krijgt. Waarom ben ik dan zelf zo nodig aan het uitzoeken of sint janskruid (antidepressiva kruiden light laten we het maar noemen) samengaat met een avondje ritalin.. Maar misschien werkt dat anders als je ADHD hebt.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
ZERO- zei:
Ik vind het wel verwonderlijk dat zij zowel ritalin als antidepressiva krijgt. Waarom ben ik dan zelf zo nodig aan het uitzoeken of sint janskruid (antidepressiva kruiden light laten we het maar noemen) samengaat met een avondje ritalin.. Maar misschien werkt dat anders als je ADHD hebt.
Klik om te vergroten...
Sint-jans kruid doet veel meer dan enkel sleutelen aan het serotonine-niveau, daarbij zal zij ook wel gewend zijn aan bepaalde doseringen medicatie. :wink:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Daar geef je een goede reden.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ZERO- zei:
Heeft ze nog wel gewoon haar medicijnen genomen of dat niet?
Klik om te vergroten...

Jep dat heeft ze gewoon doorgeslikt :)
j
jochen76Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Fool zei:
ZERO- zei:
Ik vind het wel verwonderlijk dat zij zowel ritalin als antidepressiva krijgt. Waarom ben ik dan zelf zo nodig aan het uitzoeken of sint janskruid (antidepressiva kruiden light laten we het maar noemen) samengaat met een avondje ritalin.. Maar misschien werkt dat anders als je ADHD hebt.
Klik om te vergroten...
Sint-jans kruid doet veel meer dan enkel sleutelen aan het serotonine-niveau, daarbij zal zij ook wel gewend zijn aan bepaalde doseringen medicatie. :wink:
Klik om te vergroten...
MusicIsLife zei:
ZERO- zei:
Heeft ze nog wel gewoon haar medicijnen genomen of dat niet?
Klik om te vergroten...

Jep dat heeft ze gewoon doorgeslikt :)
Klik om te vergroten...
Jep even op reageren ben 38 en ben polytoxicomaan wie wil weten wat dat inhoud zoek het effe op oke.gebruik al 20 jaar speed op dagelijkse basis en neem nu gedurende 10 jaar venlafaxine 300 mg /dag en moet je eerlijk zeggen heb me nog nooit zo goed gevoeld als die laatste 10 jaar.
ik eet smorgens 20 sneden brood neem ik mn anti en daarna een dikke lijn pep.denk wel dat de kwaliteit vd pep veel uitmaakt en ja ookwel mn ja 10 talen verslavingen die ik in mn leven wel al heb overwonnen,maar pep ja dat is mn muze zal ik maar zeggen mijn inspiratie en kracht.
daarom zou me niet te ongerust maken,maar die info krijg je wel weral van mij en mn artsen zeggen zelf dat ik het best neem waar ik mee kan functioneren en nog goed ook dus ja no fear.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sommige comments zijn echt om te gieren hier. :sunglasses:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ongelooflijk... Laat ik hier ook maar om lachen want meer kan ik er eigenlijk niet mee.... je zal daar maar gelukkig mee zijn :confused:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Amfetamine heeft op iedereen "ongeveer" effect als methylfenidaat(concerta/ritalin). Amfetamine en methylfenidaat versterken elkaar, als je je dat afvroeg. Waarover wil je weten of het significant verschil maakt?
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Thanks voor deze (niet verrassend) uiterst waardevolle reactie fool! Ik zal het zo doorgeven, denk eerlijk gezegd dat ze het dan niet doet want ze is heeeeeel erg voorzichtig met al deze shit
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoihoi!
Ik heb een vraagje, namelijk: Een vriendin van mij slikt voor een onbepaalde tijd antidepressiva, maar zou op een feestje over een paar maanden graag wat pep nemen. Nu weet ik dat antidepressiva icm xtc heeeuuul erg slecht is. Maar mijn vraag is dus: Hoe zit het met de combo speed + antidepressiva?
Ze heeft vermeld dat als blijkt dat dit niet verstandig is, dat ze dan sowieso niks neemt (verstandige meid) :tongueout:

Ik hoor graag van jullie!

Kusjes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."