#1
Als je vriendin een SSRI gebruikt(een antidepressive die enkel op de serotonine werkt, niet op de dopamine of als MAOi) zal het minder schade kunnen dan bij een andere antidepressiva. Desalniettemin zullen de stoffen wel enige interactie hebben en is het natuurlijk gezonder om het gewoon te laten. ![:)]()