Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1 puntje

1 puntje

10 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben wel benieuwd eigenlijk hoezo je op vrijdagmiddag 1 puntje speed zou nemen?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor mij werkte het in het begin als volgt: (tegenwoordig gaat het allemaal makkelijker en kan ik wel eten op zondag en slapen zondagavond, hoe vaker je het doet hoe beter dat gaat. Sommige addicts die dagelijks gebruiken kunnen zelfs direct na een lijn slapen)

Zaterdagnacht pep
zondag overdag brak en niet kunnen eten
zondag avond soms niet kunnen slapen
maandagochtend inmiddels wel slapen, maar nog te brak om te gaan werken.
Dinsdag helemaal de oude.

Conclusie, vrijdagnacht en dan maandag werken kan, zaterdagnacht en maandag werken niet echt.

Eten is echt belangrijk. Zorg dat je eten in huis hebt wat makkelijk weg te krijgen is en eet ook al is het met tegenzin. Wat voor mij goed werkt als voedsel is: vla/johgurt, smoothies, iglo diepvriesmaaltijden.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
La36 zei:
1 uur snacht haha niet smiddags, had ik er misschien bij moeten zeggen. Gewoon gezellig feestje waar ik kleine beetje energie wil maar niet perse hard hoef te gaan en vroeg me af wat het met zich meeneemt als brakheid/kater
Klik om te vergroten...
Als je om 1 uur 's nachts gebruikt is er een risico dat je een nacht gaat doorhalen. Bij mij gold de eerste paar keer dat ik minstens nog 10 uur na gebruik wakker was en als ik in de nacht gebruikte haalde ik soms de nacht door, naarmate je wat vaker gebruikt kun je vaak wel zo'n 5 tot 8 uur na inname weer een beetje slapen.
L
La36Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik vraag me af hoe lang en hoe erg brak je wordt van 1 goede sleutelpunt speed van gemiddelde kwaliteit?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Persoonlijk wordt ik niet brak van 1 of 2 sleutelpuntjes pep. Het enige dat je kunt merken is dat je(=ik) in de avond wat minder energie overhebt dan dat je normaal zou hebben. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb zelf gemerkt dat de brakheid ook heel erg afhankelijk is van of je daarna nog redelijk kunt slapen of dat je een nacht door haalt. Als je niet midden in de nacht gebruiken kun je waarschijnlijk nog wel slapen en dat maakt de brakheid echt aanzienlijk minder.
L
La36Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Oke bedankt, ben van plan vrijdag een puntje om 12/1 uur te nemen. Vind het niet erg om zaterdg beetje brak te zijn maar wil maandag en dindsdag wel weer helemaal fit zijn.
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het drinken van (fruit)sapjes en het eten van een (gezonde) maaltijd kan, in combinatie met voldoende rust, wellicht ook helpen om het brakke gevoel te verminderen.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#9
SirErick zei:
Het drinken van (fruit)sapjes en het eten van een (gezonde) maaltijd kan, in combinatie met voldoende rust, wellicht ook helpen om het brakke gevoel te verminderen.
Klik om te vergroten...

Erick, Hoe doe jij dat eigenlijk met eten? merk je dat je aanzienlijk minder eet dan andere mensen van jouw leeftijd/gewicht die geen verslaving/zeer regelmatig drugs gebruiken? of eet je gewoon evenveel als anderen?
L
La36Lid
01-01-2024, 00:00
#10
1 uur snacht haha niet smiddags, had ik er misschien bij moeten zeggen. Gewoon gezellig feestje waar ik kleine beetje energie wil maar niet perse hard hoef te gaan en vroeg me af wat het met zich meeneemt als brakheid/kater
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#11
kokosmakroon900 zei:
SirErick zei:
Het drinken van (fruit)sapjes en het eten van een (gezonde) maaltijd kan, in combinatie met voldoende rust, wellicht ook helpen om het brakke gevoel te verminderen.
Klik om te vergroten...
Erick, Hoe doe jij dat eigenlijk met eten? merk je dat je aanzienlijk minder eet dan andere mensen van jouw leeftijd/gewicht die geen verslaving/zeer regelmatig drugs gebruiken? of eet je gewoon evenveel als anderen?
Klik om te vergroten...
Ik eet meerdere keren per dag, want als je veel energie verbruikt dan is het zeer wenselijk om gezond en lekker te eten. Fun detail: in mijn vrije tijd ben ik zeer actief in het beoefenen van verschillende sporten (acrobatiek, Judo, Karate, Taekwondo, Kungfu en Aikido). Nu wil je vast weten wat ik eet, right? Mijn dagelijkse dieet bestaat uit rijst-, pasta-, vlees- en visgerechten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."