#1
Hoi iedereen,
sorry voor de late reactie. Bedankt voor de antwoorden! Ik ben hier nieuw en dacht dat ik mails zou krijgen als er een reactie op geplaatst was, maar dat was blijkbaar niet zo. En ja, ik heb ondanks mijn leeftijd eigenlijk altijd wat puistjes. Gewoon van die whiteheads of zo, waar wit uit komt, of soms niet eens. Ze zijn niet diep in de huid of zo. Ja, indirect van het gebrek aan slapen en de verminderde weerstand zou het wel erger kunnen worden inderdaad. Maar ik heb het nog steeds niet geprobeerd. Maar de mensen die ik ken die het gebruiken hebben in't algemeen ook geen acne.
sorry voor de late reactie. Bedankt voor de antwoorden! Ik ben hier nieuw en dacht dat ik mails zou krijgen als er een reactie op geplaatst was, maar dat was blijkbaar niet zo. En ja, ik heb ondanks mijn leeftijd eigenlijk altijd wat puistjes. Gewoon van die whiteheads of zo, waar wit uit komt, of soms niet eens. Ze zijn niet diep in de huid of zo. Ja, indirect van het gebrek aan slapen en de verminderde weerstand zou het wel erger kunnen worden inderdaad. Maar ik heb het nog steeds niet geprobeerd. Maar de mensen die ik ken die het gebruiken hebben in't algemeen ook geen acne.