Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Weten jullie mss hoe het komt als ik en lijntje speed snuif het niet voel (niet altijd) en als ik er en bommeke van neem van de dezelfde speed wel.?"
"Dat is lang geleden bij mij dat hij door komt in mijn keel..slechte kwaliteit he.."
"MetalGuy zei: Zijn we ook! Keep up the good work.πͺπΌπͺπΌπͺπΌ Klik om te vergroten... Proficiat en bedankt.!grtz"
"Bij deze wil ik zegge dat al meer dan ander half jaar clean ben..(speed en lormetazepam)..ben er trots op..als ik het moeilijk heb dan denk ik nog veel aan speed..maar hou me sterk dat ik nie terug herval..wil ik trouwens ook niet..hoop dat jullie trots op mij zijn..en 197 dage gestopt mee roken..grtz"