Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed sneuven versus bommeke

Speed sneuven versus bommeke

31 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
aceton op temperatuur werkt inderdaad goed, maar dan weet je nog steeds alleen wat je in principe allemaal er uit haalt, niet wat je overhoud.

maar dat is niet erg relevant.

@fool: iedereen doet tegenwoordig toch aminereductie van Pxx...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, volgens mij bouwen ze de nitrogroep gewoon om naar een amine dmv een bepaalde sterke reductor. :)
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fool zei:
Ja, volgens mij bouwen ze de nitrogroep gewoon om naar een amine dmv een bepaalde sterke reductor. :)
Klik om te vergroten...

Geen commentaar.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ooscaar zei:
Wat ik zou doen als ik jou was lotske, en dat niet delen met iemand of dit forum in verband met justitie, is gewoon even een bedragje sparen en flink inslaan als je aan goede speed kan komen. Dan ben je niet steeds zo afhankelijk. Ik meen me te herinneren dat je een tijdje terug goede had gevonden. Als je dan gewoon een vooraad voor drie jaar aanlegt?
Klik om te vergroten...
Wie zegd dak over 3 jaar nog snuif.?mss ben ik wel gestopt tege dan als ik dan nog leef tenminste..
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
lotske1984- zei:
ooscaar zei:
Wat ik zou doen als ik jou was lotske, en dat niet delen met iemand of dit forum in verband met justitie, is gewoon even een bedragje sparen en flink inslaan als je aan goede speed kan komen. Dan ben je niet steeds zo afhankelijk. Ik meen me te herinneren dat je een tijdje terug goede had gevonden. Als je dan gewoon een vooraad voor drie jaar aanlegt?
Klik om te vergroten...
Wie zegd dak over 3 jaar nog snuif.?mss ben ik wel gestopt tege dan als ik dan nog leef tenminste..
Klik om te vergroten...
Toen jij hier net op het forum kwam zeiden we je dat ook, maar ik krijg toch zo het idee dat jij niet wilt stoppen. En als je dat wel wilt, stop dan nu. Waarom nog langer wachten? Als je op die vraag een zinnig antwoord voor jezelf hebt, heb je dat over een jaar nog steeds, en over drie jaar ook.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#6
Helemaal als je altijd stress hebt over de verkrijgbaarheid en kwaliteit is de lol er snel af lijkt me. maargoed, ik zie mezelf niet in de positie anderen aan te raden te kappen.
L
Lotske1984Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Weten jullie mss hoe het komt als ik en lijntje speed snuif het niet voel (niet altijd) en als ik er en bommeke van neem van de dezelfde speed wel.?
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het kan eraan liggen dat je misschien niet hard genoeg door snuift. Voor mijn gevoel doe ik het pas goed als ik het langzaam m'n keel in voel lopen.
L
Lotske1984Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat is lang geleden bij mij dat hij door komt in mijn keel..slechte kwaliteit he..
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Skirre zei:
Het kan eraan liggen dat je misschien niet hard genoeg door snuift. Voor mijn gevoel doe ik het pas goed als ik het langzaam m'n keel in voel lopen.
Klik om te vergroten...

Het moet opgenomen worden via je slijmvliezen, als het je keel in druipt is het daar al voorbij.

Lotske1984 zei:
Dat is lang geleden bij mij dat hij door komt in mijn keel..slechte kwaliteit he..
Klik om te vergroten...

Kwaliteit heeft daar weinig mee te maken...

Lotske1984 zei:
Weten jullie mss hoe het komt als ik en lijntje speed snuif het niet voel (niet altijd) en als ik er en bommeke van neem van de dezelfde speed wel.?
Klik om te vergroten...

Heb je je speed laten testen? Zo ja, hoe sterk is het? Verder, ben je verkouden en heb je last van een droge neus bijvoorbeeld?

Als het weer uit je neus valt voel je er niets van. Als het in je lijf zit wordt het sowieso wel opgenomen.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja okay dat is balen inderdaad!
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Kan nie in mijn vorig mail adres inloggen..lotske1984- is mijn nieuwe naam..in belgie kun je het niet laten testen spijtig genoeg..zou idd aan mijn neus kunnen liggen of slechte kwaliteit..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."