Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed Was/Schoonmaak Raport!

Speed Was/Schoonmaak Raport!

69 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
als je hem niet helemaal fijnkapt, maar een beetje plet met een plamuurmes krijg je ook nog een luchtige structuur, niet als gips of iets dergelijks.

snuiven vergt ook een beetje techniek... de lengte, en binnendiemeter van je buisje hebben ook nog invloed.ik was hem altijd tot droge witte brokken. dat is sneller vaak als van die natte zooi uit zichzelf laten drogen.

en die gele nare bijtende stinkende structuur is ook nergens voor nodig.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn ongewassen pep is ook niet geel en stinkend hoor. :P
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
mijne meestal ook niet, maar je komt werkelijk van alles tegen. is hetzelfde als een tweedehands auto kopen, als er defecten aan zijn kun je afdingen, en zou je eventueel de foutjes zelf recht kunne zetten.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Fool zei:
Mijn ongewassen pep is ook niet geel en stinkend hoor. :P
Klik om te vergroten...
En brand die hard tijdens het snuiven.?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Merk d'r bijna nooit wat van, alleen als ik niet goed gedroogd heb.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fool zei:
Mijn ongewassen pep is ook niet geel en stinkend hoor. :P
Klik om te vergroten...
Meestal gebeurt dat pas als je het een paar weken buiten de vriezer bewaart toch. Daar komt ook dat fabeltje vandaan dat je speed in de vriezer moet bewaren. Als het schoon genoeg is (net zoals na wassen met aceton) verandert het niet van kleur inderdaad.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Inheb gister voor oud en nieuw ook voor het eerst speed gewassen. Het was 6 gram droog en heb jou handleiding gevolgd. Ging echt super makkelijk was binnen 15 minuten weer kurkdroog en had nog 4,7 gram over, dus de speed was al best zuiver.

Ik had het gister mee naar een feestje en wat een verademing dat spul zeg. Geen bijwerking geen cafeïne bibbers, het stinkt niet, het snuift makkelijk en prikt helemaal niet echt ideaal.

Ik had eerst het idee dat het helemaal niet goed werkte juist en was even bang dat ik het verkloot had maar het ik merkte dus pas na een half uur op dat ik gewoon geen Trijntje vermoeing meer had en ik heb om 22:30 begonnen met de eerste snuif en heb nog 1 keer gepakt om 02:00 en daarmee tot 11:00 continue staan dansen. Echt heerlijk spul.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Graag jullie mening over deze foto..aceton laten opdrogen in glas..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Brand die speed van jullie ook zo hard niet normaal hier..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
een kennis had ook weer eens wat gekocht, mooi wit, maar kleddernat. het zweette door 3 stevige zakken heen. reagent test gedaan, vet langzame reactie, maar wel mooie kleur. geen caffeine te bekennen.

het verloor ongeveer 30% gewicht bij drogen. droog wel de normale reactie, dus er zal wel methanol of iets bijgezeten hebben(dat de test zo sloom reageerde).

@Lotske, was en droog je pep eens, dan brand de jouwe ook niet meer. je raakt echt niks kwijt wat je nog wil houden.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
MeejheM zei:
een kennis had ook weer eens wat gekocht, mooi wit, maar kleddernat. het zweette door 3 stevige zakken heen. reagent test gedaan, vet langzame reactie, maar wel mooie kleur. geen caffeine te bekennen.

het verloor ongeveer 30% gewicht bij drogen. droog wel de normale reactie, dus er zal wel methanol of iets bijgezeten hebben(dat de test zo sloom reageerde).

@Lotske, was en droog je pep eens, dan brand de jouwe ook niet meer. je raakt echt niks kwijt wat je nog wil houden.
Klik om te vergroten...
Mijn speed brand nog even hard na het wasse..
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja dan zie je dus wat voor rotzooi je eruit wast. Wat we precies zien op de foto is natuurlijk moeilijk te zeggen.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ooscaar zei:
Ja dan zie je dus wat voor rotzooi je eruit wast. Wat we precies zien op de foto is natuurlijk moeilijk te zeggen.
Klik om te vergroten...
Ja das is zo gelijk van die hars of polyester waar ze auto mee versterken of gaten mee opvulle..grote foto gaat niet om te posten..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ooscaar zei:
Ja dan zie je dus wat voor rotzooi je eruit wast. Wat we precies zien op de foto is natuurlijk moeilijk te zeggen.
Klik om te vergroten...
Met aceton kun je toch alleen maar cafeïne uit speed doen he.?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
MeejheM zei:
een kennis had ook weer eens wat gekocht, mooi wit, maar kleddernat. het zweette door 3 stevige zakken heen. reagent test gedaan, vet langzame reactie, maar wel mooie kleur. geen caffeine te bekennen.

het verloor ongeveer 30% gewicht bij drogen. droog wel de normale reactie, dus er zal wel methanol of iets bijgezeten hebben(dat de test zo sloom reageerde).

@Lotske, was en droog je pep eens, dan brand de jouwe ook niet meer. je raakt echt niks kwijt wat je nog wil houden.
Klik om te vergroten...
Waarom brand mijn speed na het wassen nog.?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
lotske1984- zei:
ooscaar zei:
Ja dan zie je dus wat voor rotzooi je eruit wast. Wat we precies zien op de foto is natuurlijk moeilijk te zeggen.
Klik om te vergroten...
Met aceton kun je toch alleen maar cafeïne uit speed doen he.?
Klik om te vergroten...
Nee hoor, alles wat goed in aceton oplost. Wat dat allemaal precies is durf ik niet te zeggen. Ik heb mijn pep nu een paar keer voor en na het wassen naar het lab gebracht. Ik heb nog nooit cafeïne in mijn pep gehad, altijd alleen restanten van de productie maar die gingen er ook mooi uit na het wassen bij mij. Na het wassen heb ik dan helemaal pure pep.

Als je pep veel troep heeft zul je het wellicht meerdere keren moeten wassen om alles eruit te halen, maar dan houd je waarschijnlijk niet veel over.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Psychedelibee zei:
lotske1984- zei:
ooscaar zei:
Ja dan zie je dus wat voor rotzooi je eruit wast. Wat we precies zien op de foto is natuurlijk moeilijk te zeggen.
Klik om te vergroten...
Met aceton kun je toch alleen maar cafeïne uit speed doen he.?
Klik om te vergroten...
Nee hoor, alles wat goed in aceton oplost. Wat dat allemaal precies is durf ik niet te zeggen. Ik heb mijn pep nu een paar keer voor en na het wassen naar het lab gebracht. Ik heb nog nooit cafeïne in mijn pep gehad, altijd alleen restanten van de productie maar die gingen er ook mooi uit na het wassen bij mij. Na het wassen heb ik dan helemaal pure pep.

Als je pep veel troep heeft zul je het wellicht meerdere keren moeten wassen om alles eruit te halen, maar dan houd je waarschijnlijk niet veel over.
Klik om te vergroten...
Ja na 1 maal wassen ben ik al veel massa verloren..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
MeejheM zei:
als je hem niet helemaal fijnkapt, maar een beetje plet met een plamuurmes krijg je ook nog een luchtige structuur, niet als gips of iets dergelijks.

snuiven vergt ook een beetje techniek... de lengte, en binnendiemeter van je buisje hebben ook nog invloed.ik was hem altijd tot droge witte brokken. dat is sneller vaak als van die natte zooi uit zichzelf laten drogen.

en die gele nare bijtende stinkende structuur is ook nergens voor nodig.
Klik om te vergroten...
Wat gebruik om te snuive geld of buisje van en pen of..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
dewilde zei:
Dat spul op die foto ziet er inderdaad wel heel vreemd uit. Je gebruikt toch geen plastic bekertjes, roerstaafjes oid bij het wassen he?
Klik om te vergroten...
Nee en eetvork gebruik ik..niets plastiek..en dan verschiet de mens ervan da mense zotte dingen doen..maar mee die rommel speed is dat niet moeilijk..
d
dewildeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat spul op die foto ziet er inderdaad wel heel vreemd uit. Je gebruikt toch geen plastic bekertjes, roerstaafjes oid bij het wassen he?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."