Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGat in gehemelte?

Gat in gehemelte?

10 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
I
Ikweetniet97Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een vraag en word een beetje paranoide. Mn gehemelte is achterin zacht en heb het gevoel dat dat eerst niet zo was. Is dit een teken van iets of is het normaal wat op deze foto te zien is?
Sorry als het een domme vraag is!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is de achterkant van je gehemelte niet altijd zacht?

Maar verder geen idee of er iets raars bij je aan de hand is, want ik kijk niet zo vaak naar gehemeltes en ben ook geen dokter.

Ik weet niet of je nog steeds aan de speed zit? Zo ja, dan wordt het denk tijd om er mee te kappen en te gaan slapen. Paranoia is vaak een teken dat je het een beetje te bond hebt gemaakt.

Als je niet meer aan speed zit is het misschien een idee om een afspraak bij de huisarts te maken als je je echt zorgen maakt.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik gok dat je huisarts een paar seconden nodig heeft om vast te stellen dat er waarschijnlijk niks aan de hand is, maar even laten checken kost niks en kan geen kwaad.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychedelibee zei:
Ik weet niet of je nog steeds aan de speed zit? Zo ja, dan wordt het denk tijd om er mee te kappen en te gaan slapen. Paranoia is vaak een teken dat je het een beetje te bond hebt gemaakt.

Als je niet meer aan speed zit is het misschien een idee om een afspraak bij de huisarts te maken als je je echt zorgen maakt.
Klik om te vergroten...

TS (1ste bericht) vermeld toch niet dat hij speed neemt of kennen jullie elkaar?
I
Ikweetniet97Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tekzor668 zei:
Psychedelibee zei:
Ik weet niet of je nog steeds aan de speed zit? Zo ja, dan wordt het denk tijd om er mee te kappen en te gaan slapen. Paranoia is vaak een teken dat je het een beetje te bond hebt gemaakt.

Als je niet meer aan speed zit is het misschien een idee om een afspraak bij de huisarts te maken als je je echt zorgen maakt.
Klik om te vergroten...

TS (1ste bericht) vermeld toch niet dat hij speed neemt of kennen jullie elkaar?
Klik om te vergroten...

Zat wel aan de speed aangezien ik het hieronder heb geplaatst haha :). Maar ik heb het gevoel dat als ik met mijn tong naar het zachte deel van mn gehemelte gaat dat ik een stukje mis.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ikweetniet97 zei:
Tekzor668 zei:
Psychedelibee zei:
Ik weet niet of je nog steeds aan de speed zit? Zo ja, dan wordt het denk tijd om er mee te kappen en te gaan slapen. Paranoia is vaak een teken dat je het een beetje te bond hebt gemaakt.

Als je niet meer aan speed zit is het misschien een idee om een afspraak bij de huisarts te maken als je je echt zorgen maakt.
Klik om te vergroten...

TS (1ste bericht) vermeld toch niet dat hij speed neemt of kennen jullie elkaar?
Klik om te vergroten...

Zat wel aan de speed aangezien ik het hieronder heb geplaatst haha :). Maar ik heb het gevoel dat als ik met mijn tong naar het zachte deel van mn gehemelte gaat dat ik een stukje mis.
Klik om te vergroten...

Mijn excuses dat had ik nou net niet gezien :-P. Als je er zo mee in zit ga even langs bij een Neus, Keel, Oor arts. Die kan je verder helpen/kijken met een simpel onderzoek. Kan een ontsteking zijn ook waar je gehemelte door geirriteerd is. Zou even niet snuiven en laten onderzoeken. Is het niets zoveel te beter, is er iets dan ben je er best vlug bij...
o
omfgLid
01-01-2024, 00:00
#7
Niks aan de hand. Het is normaal dat het zacht is, je denkt raar omdat je onder invloed was.
A
AttimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deze zaterdag had ik een gelijkaardig gevoel in m'n mond na een coke-avondje. Ik stelde me geen al te grote vragen maar moest wel aan dit topic denken.

Ik weet niet of we hetzelfde hadden maar het voelde echt wel alsof er een ongebruikelijke holte in m'n mond zat.

Bij mij was het wel op een totaal andere plek, eerder vooraan in m'n mond. De volgende dag was alles verdwenen.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Attimo zei:
De volgende dag was alles verdwenen.
Klik om te vergroten...
Je hele mond ? :openmouth:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
A
AttimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wacky zei:
Attimo zei:
De volgende dag was alles verdwenen.
Klik om te vergroten...
Je hele mond ? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Alles.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."