Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed werkt niet???

Speed werkt niet???

32 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fool zei:
Poedersuiker ook.
Klik om te vergroten...

Echt niet.

"(...)als in niet klonterend of kristallen vormend(...)"

Brandt als de hel ook trouwens, poedersuiker.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je hebt troep gekocht.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
vast niet, maar het was wit poeder en het is een keer nat geworden.

Ik denk dat 4-fa/4-fmp wel in zekere mate je neurotransmitters opmaakt, dan kan speed ze niet meer loslaten.
s
simonsnelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het kan hele slechte speed geweest zijn. Als hij dan ook nog eens een keer nat wordt, kan de kwaliteit nog verder afnemen.
O
OpeenrodepaddestoelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Afgelopen weekend heb ik voor het eerst speed gebruikt op een festival. Enige probleem is dat ik er helemaal niks van gemerkt heb. Ik heb in totaal 5 sleutelpunten gesnoven, na de laatste nog een uur gewacht en gewoon werkelijk nul effect. Nu ben ik toch wel redelijk zeker van dat het echt speed is, zo ziet het eruit en zo ruikt het, maar desondanks brandde het amper in mijn neus. Het is na het drogen wel nog een keer nat geworden door de regen maar volgens mij zou dit niet erg moeten zijn? Ik heb het daarna weer goed laten drogen en het is nu weer een fijn wit poeder.

Overigens was ik niet de enige die geen effect voelde dus het lag ook niet aan mij. Wel hadden we de dag ervoor al 4F gebruikt maar het lijkt me ook sterk dat het daaraan heeft gelegen. Dus kortom is mijn vraag; hoe kan dit???
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb je het laten testen?

Verder weet ik niet in hoe verre 4-fa van de dag ervoor invloed kan hebben op het effect van de speed, maar het lijkt me wel dat je iets van stimulatie moet kunnen merken.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
De dag ervoor 4-F gebruikt hebben maakt z茅ker verschil. Vooral als je speed niet zo sterk is.

Heb je je speed laten testen?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
S忙gl贸pur zei:
Ik heb het niet laten testen nee, maar ik dacht dat slechte speed wel juist sterk brandt in de neus en enigszins gelig van kleur is?
Klik om te vergroten...
Niet pers茅, de enige manier om uit te vinden of je goeie/slechte speed hebt is door te testen 贸f door dit uit ervaring te beoordelen.

En zoveel invloed kan die 4F toch ook niet hebben gehad?
Klik om te vergroten...
Als je maar moe genoeg bent of door je reserves heen bent zal speed niet zoveel meer doen.

Dit was mijn eerste keer speed, dus nul tolerantie,
Klik om te vergroten...
Je had dus wel tolerantie, je had namelijk de dag ervoor 4-FA gebruikt.

ik heb denk ik meer dan 250mg gesnoven en echt nul effect, ook geen verhoogde temperatuur of iets dergelijks...
Klik om te vergroten...
Waarschijnlijk dus een combinatie van kutspeed en 4-FA gebruikt hebben. Laat het nog eens testen?
O
OpeenrodepaddestoelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat ik nog was vergeten te vermelden was dat ik die dag erna, toe de speed niet bleek te werken, weer 4F heb gebruikt, die me wel meer dan genoeg energie gaf. Maar het zal dus inderdaad zwaar matige speed zijn dan...
O
OpeenrodepaddestoelLid
01-01-2024, 00:00
#10
S忙gl贸pur zei:
Wat ik nog was vergeten te vermelden was dat ik die dag erna, toe de speed niet bleek te werken, weer 4F heb gebruikt, die me wel meer dan genoeg energie gaf. Maar het zal dus inderdaad zwaar matige speed zijn dan...
Klik om te vergroten...

En ja ik weet heel goed dat twee dagen achter elkaar 4F gebruiken best dom is.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#11
oranje of gelige kleur is meestal geloofwaardiger dan spierwit, maar dat is zeker geen exacte wetenschap. ook de stank en irritatie aan je neus is normaal, dat zegt helaas ook niets over de zuiverheid.
O
OpeenrodepaddestoelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gisteren nogmaals dezelfde speed geprobeerd, na een aardige hoeveelheid (denk een halve gram) toch wat effecten gekregen, alhoewel erg subtiel, lichte praatkick, zelfvertrouwenboost en klein beetje energie. Meer werd het echter niet. Later op de dag nog een klein beetje andere speed geprobeerd dat wat meer energie gaf dan mijn eigen, maar het kwam niet in de buurt van de energie die ik krijg van 4F. Ik voelde me van de pep vooral alert en een beetje druk in mijn hoofd, maar mijn lichaam voelde aan alsof ik nuchter was en zelfs wat slapjes, motoriek leek soms ook wat minder.

Is dit het normale effect van speed? Had ik er teveel van verwacht? Maar het lijkt me toch vreemd dat ik van 4F een veel grotere energieboost krijg (vooral lichamelijk, het lichte gevoel van "zweven") dan van een aardige hoeveelheid speed?
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee, dat is niet het effect dat je ervan hoort te verwachten. 4-FA is wel wat heftiger, maar lijkt op de euforie na erg op speed. Je hebt gewoon slecht spul, dat blijkt wel. Van dergelijke doseringen hoor je twee nachten wakker te zijn.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fool zei:
Laat het nog eens testen?
Klik om te vergroten...

Als ik jou tien keer vraag hoe ik iets in het Engels zeg, waarop jij mij steeds een linkje naar een woordenboek stuurt. Hoe reageer jij dan als ik de 11e keer weer vraag wat het Engelse woord voor stoeptegel is?
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dan geef je maar gewoon de vertaling. Hier dan ook het sluitende antwoord: je sample was 3,8% amfetamine, 15,7% cafe茂ne en verder niet actieve versnijdingsmiddelen. Daarmee weten we zeker dat je kutspul had en kan dit topic nu gesloten worden.
O
OpeenrodepaddestoelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb het niet laten testen nee, maar ik dacht dat slechte speed wel juist sterk brandt in de neus en enigszins gelig van kleur is? En zoveel invloed kan die 4F toch ook niet hebben gehad? Dit was mijn eerste keer speed, dus nul tolerantie, ik heb denk ik meer dan 250mg gesnoven en echt nul effect, ook geen verhoogde temperatuur of iets dergelijks...
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#17
S忙gl贸pur zei:
Afgelopen weekend heb ik voor het eerst speed gebruikt op een festival. Enige probleem is dat ik er helemaal niks van gemerkt heb. Ik heb in totaal 5 sleutelpunten gesnoven, na de laatste nog een uur gewacht en gewoon werkelijk nul effect. Nu ben ik toch wel redelijk zeker van dat het echt speed is, zo ziet het eruit en zo ruikt het, maar desondanks brandde het amper in mijn neus. Het is na het drogen wel nog een keer nat geworden door de regen maar volgens mij zou dit niet erg moeten zijn? Ik heb het daarna weer goed laten drogen en het is nu weer een fijn wit poeder.

Overigens was ik niet de enige die geen effect voelde dus het lag ook niet aan mij. Wel hadden we de dag ervoor al 4F gebruikt maar het lijkt me ook sterk dat het daaraan heeft gelegen. Dus kortom is mijn vraag; hoe kan dit???
Klik om te vergroten...


Nul effect zeg je? Dan heb je ofwel een gigantische tolerantie ofwel baggerspeed. Ik gok dat laatste.

Was je katjelam? Dat scheelt enorm bij het brandende gevoel :)
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fool zei:
S忙gl贸pur zei:
Ik heb het niet laten testen nee, maar ik dacht dat slechte speed wel juist sterk brandt in de neus en enigszins gelig van kleur is?
Klik om te vergroten...
Niet pers茅, de enige manier om uit te vinden of je goeie/slechte speed hebt is door te testen 贸f door dit uit ervaring te beoordelen.
Klik om te vergroten...

Per se niet.

Amfetaminesulfaat is, in tegenstelling tot wat veel mensen denken, een hagelwit, zeer fijn (als in niet klonterend of kristallen vormend), kurkdroog, geurloos poeder. Het brand niet of nauwelijks in de neus. Een 0.5% onzuiverheid kan echter al in overdonderende mate zorgen voor die helse geur en dat gevoel alsof er een mes in je neus is gestoken.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tommie_K zei:
Fool zei:
S忙gl贸pur zei:
Ik heb het niet laten testen nee, maar ik dacht dat slechte speed wel juist sterk brandt in de neus en enigszins gelig van kleur is?
Klik om te vergroten...
Niet pers茅, de enige manier om uit te vinden of je goeie/slechte speed hebt is door te testen 贸f door dit uit ervaring te beoordelen.
Klik om te vergroten...

Per se niet.

Amfetaminesulfaat is, in tegenstelling tot wat veel mensen denken, een hagelwit, zeer fijn (als in niet klonterend of kristallen vormend), kurkdroog, geurloos poeder. Het brand niet of nauwelijks in de neus. Een 0.5% onzuiverheid kan echter al in overdonderende mate zorgen voor die helse geur en dat gevoel alsof er een mes in je neus is gestoken.
Klik om te vergroten...
Poedersuiker ook.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tenzij die affaire met die 4F een paar weken heeft geduurd zonder tussentijdse pauzes gaat niemand NIKS merken van een achtenswaardige dosis amfetamine. Juah, minder euforisch, prima prima, maar je afvragen of je iets voelt, ECHT niet.

Regen eroverheen??

Amfetamine lost zeer gemakkelijk op in water. En dan bedoel ik dus hele grammen die spoorloos verdwijnen in een borrelglaasje kraanwater (tenzij je een nipje besluit te nemen natuurlijk).

ALs je een buitje over je pep hebt zien trekken en het echt moest laten drogen, ik weet niet hoor, maar volgens mij raden ze ex-junkies aan om zo een soort surrogaatgevoel te creeereb zonder dat ze iets schadelijks binnenkrijgen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."