#1
Fool zei:Poedersuiker ook.
Echt niet.
"(...)als in niet klonterend of kristallen vormend(...)"
Brandt als de hel ook trouwens, poedersuiker.
Fool zei:Poedersuiker ook.
Niet pers茅, de enige manier om uit te vinden of je goeie/slechte speed hebt is door te testen 贸f door dit uit ervaring te beoordelen.S忙gl贸pur zei:Ik heb het niet laten testen nee, maar ik dacht dat slechte speed wel juist sterk brandt in de neus en enigszins gelig van kleur is?
Als je maar moe genoeg bent of door je reserves heen bent zal speed niet zoveel meer doen.En zoveel invloed kan die 4F toch ook niet hebben gehad?
Je had dus wel tolerantie, je had namelijk de dag ervoor 4-FA gebruikt.Dit was mijn eerste keer speed, dus nul tolerantie,
Waarschijnlijk dus een combinatie van kutspeed en 4-FA gebruikt hebben. Laat het nog eens testen?ik heb denk ik meer dan 250mg gesnoven en echt nul effect, ook geen verhoogde temperatuur of iets dergelijks...
S忙gl贸pur zei:Wat ik nog was vergeten te vermelden was dat ik die dag erna, toe de speed niet bleek te werken, weer 4F heb gebruikt, die me wel meer dan genoeg energie gaf. Maar het zal dus inderdaad zwaar matige speed zijn dan...
Fool zei:Laat het nog eens testen?
S忙gl贸pur zei:Afgelopen weekend heb ik voor het eerst speed gebruikt op een festival. Enige probleem is dat ik er helemaal niks van gemerkt heb. Ik heb in totaal 5 sleutelpunten gesnoven, na de laatste nog een uur gewacht en gewoon werkelijk nul effect. Nu ben ik toch wel redelijk zeker van dat het echt speed is, zo ziet het eruit en zo ruikt het, maar desondanks brandde het amper in mijn neus. Het is na het drogen wel nog een keer nat geworden door de regen maar volgens mij zou dit niet erg moeten zijn? Ik heb het daarna weer goed laten drogen en het is nu weer een fijn wit poeder.
Overigens was ik niet de enige die geen effect voelde dus het lag ook niet aan mij. Wel hadden we de dag ervoor al 4F gebruikt maar het lijkt me ook sterk dat het daaraan heeft gelegen. Dus kortom is mijn vraag; hoe kan dit???
Fool zei:Niet pers茅, de enige manier om uit te vinden of je goeie/slechte speed hebt is door te testen 贸f door dit uit ervaring te beoordelen.S忙gl贸pur zei:Ik heb het niet laten testen nee, maar ik dacht dat slechte speed wel juist sterk brandt in de neus en enigszins gelig van kleur is?
Poedersuiker ook.Tommie_K zei:Fool zei:Niet pers茅, de enige manier om uit te vinden of je goeie/slechte speed hebt is door te testen 贸f door dit uit ervaring te beoordelen.S忙gl贸pur zei:Ik heb het niet laten testen nee, maar ik dacht dat slechte speed wel juist sterk brandt in de neus en enigszins gelig van kleur is?
Per se niet.
Amfetaminesulfaat is, in tegenstelling tot wat veel mensen denken, een hagelwit, zeer fijn (als in niet klonterend of kristallen vormend), kurkdroog, geurloos poeder. Het brand niet of nauwelijks in de neus. Een 0.5% onzuiverheid kan echter al in overdonderende mate zorgen voor die helse geur en dat gevoel alsof er een mes in je neus is gestoken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."