Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed werkt niet???

Speed werkt niet???

32 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fool zei:
Laat het nog eens testen?
Klik om te vergroten...

Als ik jou tien keer vraag hoe ik iets in het Engels zeg, waarop jij mij steeds een linkje naar een woordenboek stuurt. Hoe reageer jij dan als ik de 11e keer weer vraag wat het Engelse woord voor stoeptegel is?
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dan geef je maar gewoon de vertaling. Hier dan ook het sluitende antwoord: je sample was 3,8% amfetamine, 15,7% cafe茂ne en verder niet actieve versnijdingsmiddelen. Daarmee weten we zeker dat je kutspul had en kan dit topic nu gesloten worden.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#3
S忙gl贸pur zei:
Afgelopen weekend heb ik voor het eerst speed gebruikt op een festival. Enige probleem is dat ik er helemaal niks van gemerkt heb. Ik heb in totaal 5 sleutelpunten gesnoven, na de laatste nog een uur gewacht en gewoon werkelijk nul effect. Nu ben ik toch wel redelijk zeker van dat het echt speed is, zo ziet het eruit en zo ruikt het, maar desondanks brandde het amper in mijn neus. Het is na het drogen wel nog een keer nat geworden door de regen maar volgens mij zou dit niet erg moeten zijn? Ik heb het daarna weer goed laten drogen en het is nu weer een fijn wit poeder.

Overigens was ik niet de enige die geen effect voelde dus het lag ook niet aan mij. Wel hadden we de dag ervoor al 4F gebruikt maar het lijkt me ook sterk dat het daaraan heeft gelegen. Dus kortom is mijn vraag; hoe kan dit???
Klik om te vergroten...


Nul effect zeg je? Dan heb je ofwel een gigantische tolerantie ofwel baggerspeed. Ik gok dat laatste.

Was je katjelam? Dat scheelt enorm bij het brandende gevoel :)
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fool zei:
S忙gl贸pur zei:
Ik heb het niet laten testen nee, maar ik dacht dat slechte speed wel juist sterk brandt in de neus en enigszins gelig van kleur is?
Klik om te vergroten...
Niet pers茅, de enige manier om uit te vinden of je goeie/slechte speed hebt is door te testen 贸f door dit uit ervaring te beoordelen.
Klik om te vergroten...

Per se niet.

Amfetaminesulfaat is, in tegenstelling tot wat veel mensen denken, een hagelwit, zeer fijn (als in niet klonterend of kristallen vormend), kurkdroog, geurloos poeder. Het brand niet of nauwelijks in de neus. Een 0.5% onzuiverheid kan echter al in overdonderende mate zorgen voor die helse geur en dat gevoel alsof er een mes in je neus is gestoken.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tommie_K zei:
Fool zei:
S忙gl贸pur zei:
Ik heb het niet laten testen nee, maar ik dacht dat slechte speed wel juist sterk brandt in de neus en enigszins gelig van kleur is?
Klik om te vergroten...
Niet pers茅, de enige manier om uit te vinden of je goeie/slechte speed hebt is door te testen 贸f door dit uit ervaring te beoordelen.
Klik om te vergroten...

Per se niet.

Amfetaminesulfaat is, in tegenstelling tot wat veel mensen denken, een hagelwit, zeer fijn (als in niet klonterend of kristallen vormend), kurkdroog, geurloos poeder. Het brand niet of nauwelijks in de neus. Een 0.5% onzuiverheid kan echter al in overdonderende mate zorgen voor die helse geur en dat gevoel alsof er een mes in je neus is gestoken.
Klik om te vergroten...
Poedersuiker ook.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tenzij die affaire met die 4F een paar weken heeft geduurd zonder tussentijdse pauzes gaat niemand NIKS merken van een achtenswaardige dosis amfetamine. Juah, minder euforisch, prima prima, maar je afvragen of je iets voelt, ECHT niet.

Regen eroverheen??

Amfetamine lost zeer gemakkelijk op in water. En dan bedoel ik dus hele grammen die spoorloos verdwijnen in een borrelglaasje kraanwater (tenzij je een nipje besluit te nemen natuurlijk).

ALs je een buitje over je pep hebt zien trekken en het echt moest laten drogen, ik weet niet hoor, maar volgens mij raden ze ex-junkies aan om zo een soort surrogaatgevoel te creeereb zonder dat ze iets schadelijks binnenkrijgen :grin:
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#7
MeejheM zei:
oranje of gelige kleur is meestal geloofwaardiger dan spierwit, maar dat is zeker geen exacte wetenschap. ook de stank en irritatie aan je neus is normaal, dat zegt helaas ook niets over de zuiverheid.
Klik om te vergroten...

Ja alleen "geloofwaardig" is dus een rekbaar begrip, terwijl amfetaminesulfaat = amfetaminesulfaat = spierwit.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je die poedersuiker in een vochtvrije omgeving opslaat (net zoals je in jouw voorbeeld aanneemt dat de amfetamine in een vochtvrije omgeving opgeslagen word) gaat ie echt niet klonteren hoor. Kristallen vormt het ook niet zomaar.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fool zei:
Als je die poedersuiker in een vochtvrije omgeving opslaat (net zoals je in jouw voorbeeld aanneemt dat de amfetamine in een vochtvrije omgeving opgeslagen word) gaat ie echt niet klonteren hoor. Kristallen vormt het ook niet zomaar.
Klik om te vergroten...

Oh goddank, ik dacht effe dat je er die helse geur en dat gevoel, enfin...

Ja vochtvrije omgeving is leuk en aardig maar deze figuur hier heeft zijn pep met wasknijpers aan de lijn te drogen gehangen.

Hell & devil. Die verrekte DOM begint er eindelijk in te hakken...
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#10
"Overigens was ik niet de enige die geen effect voelde dus het lag ook niet aan mij. "

Enfin, concluderend zullen we stellen: baggerpep gekocht van een beunhaas. Wie twijfelt aan zijn vermogen om van pep strak te staan moet zich maar even melden.
O
OpeenrodepaddestoelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja kutspeed dus, die waarschijnlijk nog kutter is geworden door de regen. Maar dat die speed die ik later van iemand anders probeerde dus ook niet goed was vond ik wel frappant, is er dan zoveel slechte speed in de omloop?

Als ik jou tien keer vraag hoe ik iets in het Engels zeg, waarop jij mij steeds een linkje naar een woordenboek stuurt. Hoe reageer jij dan als ik de 11e keer weer vraag wat het Engelse woord voor stoeptegel is?
Klik om te vergroten...

Testen was niet echt een optie aangezien ik maar iets meer dan een grammetje over had en testen te lang zou duren voor ik het weer wilde gebruiken.

Was je katjelam? Dat scheelt enorm bij het brandende gevoel
Klik om te vergroten...

Helemaal nuchter. Beide units speed brandden niet/nauwelijks, ze hadden allebei wel een compleet andere geur.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#12
S忙gl贸pur zei:
Ja kutspeed dus, die waarschijnlijk nog kutter is geworden door de regen. Maar dat die speed die ik later van iemand anders probeerde dus ook niet goed was vond ik wel frappant, is er dan zoveel slechte speed in de omloop?
Klik om te vergroten...

Ja.
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zoals anderen al zeiden, waarschijnlijk heb je gewoon echt slechte speed gekocht. Ook al heb je maar een gram, ik zou je echt aanraden naar het testcentrum te gaan en het te laten testen. Ze hebben niet zoveel nodig (100-150mg), dus je houdt dan nog genoeg over. Als je het uiterlijk zaterdag inlevert (kan bij de GGD in Amsterdam bijvoorbeeld), kan je de donderdag erop al bellen voor resultaat. Want nu snuif je jezelf een ongeluk, en het zou zomaar kunnen dat er gewoon nog vele productieresten in zitten waardoor dat ineens echt gevaarlijk kan worden. Het kost ook maar 2,50 joh, en het kan je leven (of in ieder geval de avond) redden :).

Overigens is er niet alleen maar slechte speed in omloop. Ligt eraan waar in Nederland je het koopt (boerenlandschap dat niet in Brabant/Limburg is of Amsterdam), meestal is het in steden van betere kwaliteit (als je tenminste een goede dealer hebt, en het niet zomaar van de straat haalt).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."