Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed sterkte?

Speed sterkte?

26 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Droog gewoon je speed, breng het naar het lab en je krijgt het percentage base van de gedroogde speed terug.

Zelf berekeningen doen op basis van aannames heb je niet zoveel aan.
W
White_LightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen aceton in ieder geval. Welk oplosmiddel het wel is ben ik even vergeten.[/quote]

Natte speed bevat walvisolie of levertraan om de speed langer vers en op sterkte te houden.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een onzin zeg, krijg je van het lab dan terug dat het walvis olie bevat? Ik in ieder geval nog nooit. Wel eventuele restanten uit de productie. Maar het oplosmiddel waardoor het nog nat is, is er altijd gewoon uit als ik het heb laten drogen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Net ff uit verveling berekent hoe slecht de kwaliteit van speed is.
1g pep met 40% acetone en 30% amfetamine sulfaat (73% amph/27% sulfaat)
600mg droge massa ÷100=6×30=180mg waarvan 73% amphetamine is dus ong 130mg pure amphetamine is.
Klopt dit een beetje?
En als dit klopt ben ik redelijk geschokt van de kwaliteit van omze pep
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Benzoboss zei:
1g pep met 40% acetone en 30% amfetamine sulfaat
Klik om te vergroten...
Hoe kom je aan deze percentages?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat doet die 40% aceton erin?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychedelibee zei:
Benzoboss zei:
1g pep met 40% acetone en 30% amfetamine sulfaat
Klik om te vergroten...
Hoe kom je aan deze percentages?
Klik om te vergroten...
Het is maar een gok
Ik ga uit van 1g natte pep
reken wel veel aceton (of andere oplosmiddelen) zou goed maar 20-30% kunnen zijn.
En aangezien de speed hier in nl meestal rond de 30-40% licht heb ik dat gekozen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelibee zei:
Droog gewoon je speed, breng het naar het lab en je krijgt het percentage base van de gedroogde speed terug.

Zelf berekeningen doen op basis van aannames heb je niet zoveel aan.
Klik om te vergroten...
Klopt het was ook maar een schatting van de gemiddelde beroerde kwaliteit speed.
is die 130mg amfetamine trouwens net zo sterk als 130mg adderal?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Benzoboss zei:
Aceton hoort ook niet in pep maar als je pasta hebt zit het er meestal wel in
Klik om te vergroten...
Hoe kom je daar nou weer bij? Aceton gebruik je om je pep mee schoon te wassen, dat zit niet in je pasta in ieder geval.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Benzoboss zei:
Psychedelibee zei:
Droog gewoon je speed, breng het naar het lab en je krijgt het percentage base van de gedroogde speed terug.

Zelf berekeningen doen op basis van aannames heb je niet zoveel aan.
Klik om te vergroten...
Klopt het was ook maar een schatting van de gemiddelde beroerde kwaliteit speed.
is die 130mg amfetamine trouwens net zo sterk als 130mg adderal?
Klik om te vergroten...
Nee, de verhoudingen dex:levo zijn bij adderal hoger dan bij (gewone) straatamfetamine. Dat betekend dat adderall sterker is.

Verder heb ik geen enkel idee wat je probeert te berekenen, dus kan ik daar ook geen zinnig commentaar op geven. Wel kan ik je vertellen dat aceton weinig te zoeken heeft in je pep.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aceton hoort ook niet in pep maar als je pasta hebt zit het er meestal wel in
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelibee zei:
Benzoboss zei:
Aceton hoort ook niet in pep maar als je pasta hebt zit het er meestal wel in
Klik om te vergroten...
Hoe kom je daar nou weer bij? Aceton gebruik je om je pep mee schoon te wassen, dat zit niet in je pasta in ieder geval.
Klik om te vergroten...
Wat maak die pasta dan "nat" .
Heb altijd ged8 dat het aceton was
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Benzoboss zei:
Psychedelibee zei:
Benzoboss zei:
Aceton hoort ook niet in pep maar als je pasta hebt zit het er meestal wel in
Klik om te vergroten...
Hoe kom je daar nou weer bij? Aceton gebruik je om je pep mee schoon te wassen, dat zit niet in je pasta in ieder geval.
Klik om te vergroten...
Wat maak die pasta dan "nat" .
Heb altijd ged8 dat het aceton was
Klik om te vergroten...
Geen aceton in ieder geval. Welk oplosmiddel het wel is ben ik even vergeten.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psychedelibee zei:
Benzoboss zei:
Hoe kom je daar nou weer bij? Aceton gebruik je om je pep mee schoon te wassen, dat zit niet in je pasta in ieder geval.
Klik om te vergroten...
Wat maak die pasta dan "nat" .
Heb altijd ged8 dat het aceton was
Klik om te vergroten...
Geen aceton in ieder geval. Welk oplosmiddel het wel is ben ik even vergeten.[/quote]
Is aceton ook geen oplos middel?
Of word aceton niet gebruikt omdat speed er niet in oplost?
P
PlusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Aceton word gebruikt om eventuele cafeïne uit je pep te wassen. Amfetamines lossen inderdaad niet op in aceton, cafeïne daarentegen wel. Vandaar dat men graag speed wast; het is heel makkelijk te doen met aceton.
Maar aceton zit nooit ín je pep, aceton verdampt namelijk na 5 minuten ongeveer nadat je het gewassen hebt.
Maar beter ook, aangezien dat spul zelfs door plastic heen brandt, heb ik dat liever niet in m'n neus zitten...
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Benzoboss zei:
Klopt het was ook maar een schatting van de gemiddelde beroerde kwaliteit speed.
Klik om te vergroten...

Hmm, ik zie juist veel goede kwaliteit om mij heen. Verschillende bronnen meerdere keren door het lab laten testen en dat was altijd heel goed.

Meer problemen in het noorden of zuiden van het land?
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Karel_Noten zei:
Benzoboss zei:
Klopt het was ook maar een schatting van de gemiddelde beroerde kwaliteit speed.
Klik om te vergroten...

Hmm, ik zie juist veel goede kwaliteit om mij heen. Verschillende bronnen meerdere keren door het lab laten testen en dat was altijd heel goed.

Meer problemen in het noorden of zuiden van het land?
Klik om te vergroten...
Zit in de hoofdstad prima met 68% (of tel je dat als midden).

Kan natuurlijk ook liggen aan de dealer, een willekeurige straatdealer zal over het algemeen veel meer troep verkopen dan de wat 'grotere' jongens.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
White_Light zei:
Geen aceton in ieder geval. Welk oplosmiddel het wel is ben ik even vergeten.
Klik om te vergroten...

Natte speed bevat walvisolie of levertraan om de speed langer vers en op sterkte te houden.[/quote]
Lol
Ik denk dat het eerder aceton bevat als walvisolie :rolleyes:
W
White_LightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Benzoboss zei:
White_Light zei:
Geen aceton in ieder geval. Welk oplosmiddel het wel is ben ik even vergeten.
Klik om te vergroten...

Natte speed bevat walvisolie of levertraan om de speed langer vers en op sterkte te houden.
Klik om te vergroten...
Lol
Ik denk dat het eerder aceton bevat als walvisolie :rolleyes:[/quote]
Mijn winkelier levert alleen pasta die naast amfetamine ook walvisolie of levertraan bevat. Lab-uitslagen meldden geen aceton.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#20
White_Light zei:
Benzoboss zei:
White_Light zei:
Geen aceton in ieder geval. Welk oplosmiddel het wel is ben ik even vergeten.
Klik om te vergroten...

Natte speed bevat walvisolie of levertraan om de speed langer vers en op sterkte te houden.
Klik om te vergroten...
Lol
Ik denk dat het eerder aceton bevat als walvisolie :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Mijn winkelier levert alleen pasta die naast amfetamine ook walvisolie of levertraan bevat. Lab-uitslagen meldden geen aceton.[/quote]
Ik denk niet dat jou speed walvisolie bevat.
Walvisolie verdampt niet.
Ik neem aan dat je je speed eerst laat drogen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."