Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje over speed inspuiten..

Vraagje over speed inspuiten..

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn er hier mensen die het al geprobeerd hebbe en wat effect geeft dat.?graag jullie mening..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
werkt snel, best heftig. het was volgens mij ook redelijk veel.

de speed injecteerbaar maken is best veel werk., als je van sulfaat uitgaat dan. naalden voor iedereen scoren kon iemand op zn werk.

grootste probleem is dat ik zelf geen spuit in een ader kan zetten, maar er was een vriend bij die al jaren in de verpleging werkte, dus dat was zo opgelost. hij deed wel een stuk moeilijker dan die vrouwtjes bij de bloedafname.

al was de ervaring behoorlijk positief, als we er geen verpleger bij hadden gehad zouden we bestwel wat praktische problemen gehad hebben, en ik vond de meerwaarde van injecteren eigenlijk de moeite niet waard.

ik heb het geprobeerd, en ik heb nooit meer de behoefte gehad. het is geen totaal andere ervaring, en prikken is klote.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Soms heb ik daar goesting voor..maar ga dat niet doen want dan ben ik mezelf in de grond aant boren..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
lotske1984- zei:
Soms heb ik daar goesting voor..maar ga dat niet doen want dan ben ik mezelf in de grond aant boren..
Klik om te vergroten...
Maar weet wel de perfecte manier om gelukkig door het leven te gaan..en weet zeker dat het gaat lukken als ik nog en kans krijg..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
antwoord je weer je eigen post, noujah, boeiend.

jezelf de grond in werken zal meevallen. probeer het 1 keer, en het is waarschijnlijk nooit meer. mijn ervaring was prima, maar echt niet alle moeite waard.

als ik nou geen neus had gehad, en kon kiezen tussen mn oren of mn ader zou ik het wel weten, maar dat is echt alles,

ketamine is een ander verhaal, dat kan je intramusculair injecteren, dus in je spier. die zitten overal en een kort naaldje doet wonderen. je aders kun je beter afblijven als je niemand met ervaring in de buurt hebt.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die lotske is wel een fenomeen hoor. :sunglasses: Mooi ook die toevoegingen. :sunglasses:

OT: speed injecteren lijkt me nou niet echt verstandig. Je bent in 1x van de kaart en het verneukt je aders. Beter maar niet doen.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarom? Houd het gewoon bij bommen of snuiven. Speed injecteren is niet zonder risico. Je kan bijvoorbeeld net een zenuw raken en dan zit je met de gebakken peren. Mijn moeder is ooit eens verkeerd geinjecteerd voor een operatie en die heeft nog altijd last van haar hand. :wave:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
leipebaviaan zei:
Die lotske is wel een fenomeen hoor. :sunglasses: Mooi ook die toevoegingen. :sunglasses:

OT: speed injecteren lijkt me nou niet echt verstandig. Je bent in 1x van de kaart en het verneukt je aders. Beter maar niet doen.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy:..
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#9
En? Nog gedaan?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Susanne zei:
En? Nog gedaan?
Klik om te vergroten...
Nog niet..wil het ergens wel is doen..wat het geeft..
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Doe 't gewoon niet inderdaad. Het effect zal misschien iets heftiger zijn, maar de kans dat het bij 1x blijft lijkt me nihil. Je gebruikt al dagelijks dus verslavingsgevoelig ben je sowieso, de kans dat het dagelijks injecteren wordt is vrij groot.

Injecteren heeft veeeeeeel extra risico's vergeleken met snuiven. Houd deze drempel, als je die over gaat komt er wel weer een volgende stap en uiteindelijk loopt het fout met je af...
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#12
geloof het of niet een amfetamineshotje is relaxerender dan bommetjes slikken en snuiven!
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#13
mijn ervaring is dat de kans dat je het 1 keer doet vrij groot.

ik vond het niet veel vetter dan snatsen, maar een hoop meer gedoe. het zou mij nooit gelukt zijn de pep klaar te maken, laat staan het in mn ader spuiten.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja euhm... Of je doet het niet.

MeejheM zei:
Probeer het 1 keer, en het is waarschijnlijk nooit meer.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."