#1
Zijn er hier mensen die het al geprobeerd hebbe en wat effect geeft dat.?graag jullie mening..
Maar weet wel de perfecte manier om gelukkig door het leven te gaan..en weet zeker dat het gaat lukken als ik nog en kans krijg..lotske1984- zei:Soms heb ik daar goesting voor..maar ga dat niet doen want dan ben ik mezelf in de grond aant boren..

leipebaviaan zei:Die lotske is wel een fenomeen hoor.Mooi ook die toevoegingen.
![]()
OT: speed injecteren lijkt me nou niet echt verstandig. Je bent in 1x van de kaart en het verneukt je aders. Beter maar niet doen.
Nog niet..wil het ergens wel is doen..wat het geeft..Susanne zei:En? Nog gedaan?
MeejheM zei:Probeer het 1 keer, en het is waarschijnlijk nooit meer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."