#1
met speed op kan ik hele nachten zitten tekenen ![:grin:]()
SperSIZEboon zei:met speed op kan ik hele nachten zitten tekenen![]()

het kan je zeker helpen op momenten, maar als je gaat denken dat het zonder pep helemaal niet mogenlijk is dan is er tog een vorm van probleem,
En hoe los je dit op? Ben vaak niet te porren om muziek te maken nuchter meer :/ Ook al weet ik dat ik het kan maar kan nauwelijks achter mn producer stoel klimmen.. What to do?
Dit is een topic van bijna tien jaar geleden. Kans is klein dat je hier nog antwoord op krijgt...
En hoe los je dit op? Ben vaak niet te porren om muziek te maken nuchter meer :/ Ook al weet ik dat ik het kan maar kan nauwelijks achter mn producer stoel klimmen.. What to do?
Ja de juiste personen tegekomen he..rond vraag doen he..Ik heb een vraag ik weet dealen mag niet en vragen erom ook niet maar ik vraag me af hoe kom je aan speed. Ik wil graag wat hebben maar heb geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg.
Het feit dat met wat speed op de dingen in mijn hoofd (dingen maken, gesprekken voeren etc) er zo makkelijk uitkomen vind ik het grootste voordeel aan speed.
Ik vind het lekker spul, maar de creativiteit neemt bij mij zeker niet toe, eerder af. Vele snelle gedachtes die ik moeilijker filter, een gejaagd gevoel dat alles sneller moet en vooral dat egoistische wat ik krijg als ik heb genomen, nee ik word een acreatieve asshole op speed. Geen geweldig gezelschap.
nee even serieus,, als ik onder de pep teken,, komt er ook egt iets uit.. vaak staat er maar 1 woord maar is de hele bladzijden met waanzin verder ingetekend.. niet uit te leggen,, maar je hebt gelijk met je creativiteit, gedrevenheid en perfectionisme!! ik vind het wel relaxed,, de enige manier om zulke gekke tekeningen te maken 
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."