Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCreativiteit en gedrevenheid door de werking van amfetamine!

Creativiteit en gedrevenheid door de werking van amfetamine!

41 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
d
dennisk4Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Compleet opgaan in het produceren van house muziek na het innemen van
een kleine hoeveelheid amfetamine is niks nieuws voor mij.Het geeft me de energie om het produceren tot in de perfectie te maken.
Zijn er nog meer mensen die deze ervaring met mij delen?
p

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
psychopsychedelic
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
jazeker!! als ik pep op heb ( jaa ik ben nu ook schuldig :wink: ) en ik ga tekenen,, dan ben ik niet meer te stoppen met mn perfectionistische psycho tekeningen :P ik kan daagen bezig zijn en dan zijn de nog niet af :P en mn fantasie slaat enorm op hol!!.. ik teken egt de ziekste gekheid die je je maar even kan voorstellen met papier en pen/pep :mrgreen: nee even serieus,, als ik onder de pep teken,, komt er ook egt iets uit.. vaak staat er maar 1 woord maar is de hele bladzijden met waanzin verder ingetekend.. niet uit te leggen,, maar je hebt gelijk met je creativiteit, gedrevenheid en perfectionisme!! ik vind het wel relaxed,, de enige manier om zulke gekke tekeningen te maken :tearsofjoy: :tearsofjoy: :wave:
d
dennisk4Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ok dan,ben nu ook schuldig.
M'n toetsenbord laat het momenteel afweten.Kolere ding.
Bepaalde letters doen het niet meer. :smilingimp:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#4
dat maakt het idd erg lastig :wink:
gewoon egt kapot of doet hij het gwn ff niet meer?? :P

quilty :rock:

(of hoe je dat ook typt) :wink: :wink:
d
dennisk4Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Het gaat eigenlijk maar om 1 letter ,de laatste letter van het alfabet.
Het knopje is er af,eerst kon ik het nog met een spijker indrukken,nu doet hij
niks meer.Gelukkig ben ik hem voor het produceren niet veel nodig.Uit jou
berichtjes herleid ik ook dat je al een geruime tijd gebruikt.So as i
Vanaf het begin toen de house scene opkwam.Drugs,met name speed associeer ik
nog altijd met house mu(_iek. :confused:
d
dennisk4Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Voor mij is het een combi,snoeiharde bassen en pakkende melodieen,met een vleugje amfetamine.
Speed kills.....???But who's dying??
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#7
nou,, ik gebruik nog niet zo lang hoor,, maar ben met hardcore opgegroeid :smoke: enja zoals je al zegt: drugs met name speed associeer je met house muzien :wink: het is ook gewoon de perfecte muziek om op te snatsen of slikken(hoewel ik xtc erwel bij vind passen maar tog ook weer niet :P ) achja.. blijft leuk :tearsofjoy:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
ben trouwens egt net pas klaar met tekenen :openmouth: tis egt oppeens laat :openmouth:
d
dennisk4Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben ook nog steeds aan het musiceren,componeren.
Ja,de tijd staat weer eens niet stil.haha :openmouth:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Op het moment zelf denk ik ook altijd dat ik ontzettend creatief en scherp ben, totdat ik het achteraf terug zie/lees....
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Citaat van mij uit een ander topic:

Solidius zei:
teebo zei:
alcohol vind ik nog de beste produce drugs
Klik om te vergroten...
Daar ben ik het niet mee eens. Van alcohol klinkt iets sneller beter, maar dat betekent niet dat het daadwerkelijk zo is. Speed is de beste producerdrug omdat je dan (als je wilt) uren aan een pattern kunt werken, zonder dat het na verloop van tijd frustrerend wordt. Van alcohol heb ik sneller zoiets van: "Oh het klinkt zo wel goed, laat ik maar verder gaan met de track". En er dan de volgende dag achterkomen dat het niet om aan te horen is. Na een avondje produceren met speed heb ik dat nog nooit gehad, dus dat verklaart mijn keuze.
Klik om te vergroten...
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Marla Singer zei:
Op het moment zelf denk ik ook altijd dat ik ontzettend creatief en scherp ben, totdat ik het achteraf terug zie/lees....
Klik om te vergroten...

als ik die tekeningen terugbekijk denk ik vaak egt van:
:openmouth: :openmouth: W T F !!!!!!!! :openmouth: :openmouth: zieke shiit!! wat ben ik tog een psychomotherfucker :P :smilingimp: wel relaxed verder :stoned:

ik kan zulke tekeningen ook alleen onder amfetamine maken,, onder mdma was tekenen wel erg lastig :tearsofjoy:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
psychopsychedelic zei:
Marla Singer zei:
Op het moment zelf denk ik ook altijd dat ik ontzettend creatief en scherp ben, totdat ik het achteraf terug zie/lees....
Klik om te vergroten...

als ik die tekeningen terugbekijk denk ik vaak egt van:
:openmouth: :openmouth: W T F !!!!!!!! :openmouth: :openmouth: zieke shiit!! wat ben ik tog een psychomotherfucker :P :smilingimp: wel relaxed verder :stoned:

ik kan zulke tekeningen ook alleen onder amfetamine maken,, onder mdma was tekenen wel erg lastig :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ok, ik geef toe dat ik tijdens het hoogtepunt van mijn speedtrip ook daadwerkelijk goed schrijf of knutsel. Ik persoonlijk kan alleen nog wel eens dwangmatig en obsessief door blijven gaan met mijn speedbezigheden en na een tig aantal uren word ik gewoon vaag en is de kwaliteit van mijn creatieve uitspattingen toch wel in een dieptepunt beland. Alleen zelf denk er op dat moment nog heel anders over.... :rolleyes:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#14
whaha jaa ik ken het wel,, dan zit je met je gedachten ergens 100 meter boven de grond zegmaar :P :wink: dat je hele tijd inje gedachtes wegzinkt,,
maar tog kan ik hele nachten door tekenen,, alleen doen mn hand dan zoooo fcking pijn :angry: zwaar kloten maarja:tongueout: ik heb het er wel voorover :stoned:
S
SmithjeuhnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben niet zo muzikaal aangelegd, en heb ook totaal geen tekentalent...
en dus had'k ook geen nood om mij daar in uit te leven :)

Ben wel al eens 2dagen non stop bezig geweest met mijn splinternieuwe stofzuiger zo ver mogelijk uit elkaar te halen en weer in elkaar te steken, en die werkte uiteindelijk (na nog 3x open en dicht te schroeven :sunglasses: )toch ook weer :rock:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Muziek maken + Speed = :rock:
Alleen de laatste tijd doe ik het niet meer, Een tijd terug jamde ik bijna altijd met speed op maar tegenwoordig doen ik dat eigenlijk haast nooit meer. Mischien maar beter ook. :)
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#17
het kan je zeker helpen op momenten, maar als je gaat denken dat het zonder pep helemaal niet mogenlijk is dan is er tog een vorm van probleem,
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#18
Met tekenen is mijn creativiteit juist weg als ik pep op heb, mijn techniek is dan wel een stuk beter. Qua gedrevenheid is het bij bijv. een schoolopdracht heel effectief voor mij.
K
KmindLid
01-01-2024, 00:00
#19
Had het met tekenen & produceren. :)
Ging vlotter, beter, creatiever op de speed.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#20
:grin: :rock:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."