Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVervuiling pep verkeerd opgeslagen ?

Vervuiling pep verkeerd opgeslagen ?

30 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, ik heb het idee dat speed vooral snel geel word als er veel cafeïne in zit maar dat weet ik niet zeker. Als je het nat krijgt, is gelijk goed drogen in ieder geval wel aan te raden. Daarna luchtdicht in dicht zakje of potje kan je het super lang bewaren hoor.
Ik was het zelf altijd even met aceton als ik kwaliteit niet vertrouw/of getest laag is. Dan houd je soms maar weinig over, maar heb je in ieder geval niet meer die ladingen cafeïne in je lijf.
x
xxtraminimalLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal,


Hopelijk heb ik de vraag juist gepost ik wist niet waar ik dit nu het best plaatsen moest
Zo iets lomp doe je dan ook niet elke dag :(.

Ik had afgelopen week wat pep gehaald en hij was extreem nat, dus heb ik hem te drogen gelegd op alluminium(rechtstreeks het natte spul erop). Ik was in een gehaaste bui, omdat ik dringend naar een uitnodiging moest en ik was al te laat.

Ik ben dus vertrokken met de pep op het aluminium, Ik zou dan na het gebeuren van het evenement de pep eraf halen en evuteel ergens anders op leggen. ( je raad het al, helemaal vergeten).
Dus nu dacht ik er net aan, en wil de pep dus uit de folie halen.
Natuurlijk hebben de stoffen van de pep gereageerd met het aluminium, het ziet er nu iets ofwat gelig/bruin uit.

Kan dit kwaad ? moet ik mijn pep weggooien ? is deze schadelijk geworden?
alluminium is schadelijk.. ik weet dus niet of de reactie die het heeft gemaakt met de chemie van het poeder er nu ook voor heeft gezorgd dat het slecht is. Ik heb er overigens een beetje van geproefd en het smaakt nu wel naar alluminium.
:ZUCHT: wat ontzettend, idioot van mij :angry:

Kan iemand hier een duidelijk antwoord op geven aub ?

Met vriendelijke groet

tom
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij komt de verkleuring als speed oud is, dan word het in ieder geval erg gelig. Ik zou het zelf niet meer nemen. Waarschijnlijk omdat het zo lang niet goed verpakt ligt, zal je weinig effect hebben en dat risico zou ik niet nemen als je zelf al denkt dat zilverfolie er iets mee gedaan heeft.

Lekker weggooien en nieuwe regelen.
x
xxtraminimalLid
01-01-2024, 00:00
#4
SanneBanne zei:
Volgens mij komt de verkleuring als speed oud is, dan word het in ieder geval erg gelig. Ik zou het zelf niet meer nemen. Waarschijnlijk omdat het zo lang niet goed verpakt ligt, zal je weinig effect hebben en dat risico zou ik niet nemen als je zelf al denkt dat zilverfolie er iets mee gedaan heeft.

Lekker weggooien en nieuwe regelen.
Klik om te vergroten...

Ja dat dacht ik al, Heb een kleine hoeveelheid gebruikt maar het proeft meteen naar aluminium. Oud is hij niet, goed bewaard is dan weer wat anders. Ik had 2 pakketjes van 1.5ong. de andere heeft in soortgelijke omstandigheden gelegen om te bewaren (in een plastic zakje dat ik open had laten staan zodat het vocht er goed uit kon en die is gewoon wit gebleven).

Nu voor herhaling zal het niet meer zijn, de kwaliteit hier in belg is echt om te janken. Deze pep ook weer, smaakt een beetje zeperig, brand net te fel in de neus. ik krijg er helemaal geen Body van, enkel slapen lukt niet en de rest van de symptomen zijn nevenwerkingen. Na De eerste lijntjes werd ik licht in het hoofd en zag ik de letters op men scherm een beetje dansen precies alsof ik zachte visuals kreeg maar goed.

Ben wel vanplan terug een test-kit te halen maar ja, zo super veel zegt dat natuurlijk ook weer niet. Een test centrum is onmogelijk in mijn geval en tot men grote spijt ;'(

Bedankt om even te bevestigen!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Moleculen met aluminium erin worden tijdens het productieproces gebruikt om bepaalde reacties veel sneller te laten verlopen. Ik het zou me niets verbazen als AluminiumOxide(de eventueel ontstane/slecht zichtbare) roest zou misschien wel hetzelfde effect kunnen hebben.

Ik heb niet de tijd om te kijken of ik erachter kan komen of dit geval is, dus ik raad je voor de zekerheid aan om je pep maar weg te gooien.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
SanneBanne zei:
Ja, ik heb het idee dat speed vooral snel geel word als er veel cafeïne in zit maar dat weet ik niet zeker.
Klik om te vergroten...
Dat is een fabeltje. De restanten uit de productie (zie post van Fool) zijn vaak de oorzaak voor het vergelen van je pep.

Ik heb al een paar jaar een goede bron die nooit versneden is, maar waar enkel nog wat restanten uit de productie bij zitten. Die wordt na het drogen en langere tijd bewaren ook al vaak gelig. Soms zelfs al op dezelfde dag op een festival terwijl het in mijn broekzak zit, waarschijnlijk versneld door mijn lichaamswarmte.

Sinds ik die pep met aceton was is mijn pep volledig zuiver, 73%, en verkleurd het ook niet meer. De ranzige chemische penetrante lucht is er ook volledig vanaf.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
xxtraminimal zei:
Ja dat dacht ik al, Heb een kleine hoeveelheid gebruikt maar het proeft meteen naar aluminium. Oud is hij niet, goed bewaard is dan weer wat anders. Ik had 2 pakketjes van 1.5ong. de andere heeft in soortgelijke omstandigheden gelegen om te bewaren (in een plastic zakje dat ik open had laten staan zodat het vocht er goed uit kon en die is gewoon wit gebleven).

Nu voor herhaling zal het niet meer zijn, de kwaliteit hier in belg is echt om te janken. Deze pep ook weer, smaakt een beetje zeperig, brand net te fel in de neus. ik krijg er helemaal geen Body van, enkel slapen lukt niet en de rest van de symptomen zijn nevenwerkingen. Na De eerste lijntjes werd ik licht in het hoofd en zag ik de letters op men scherm een beetje dansen precies alsof ik zachte visuals kreeg maar goed.

Ben wel vanplan terug een test-kit te halen maar ja, zo super veel zegt dat natuurlijk ook weer niet. Een test centrum is onmogelijk in mijn geval en tot men grote spijt ;'(

Bedankt om even te bevestigen!
Klik om te vergroten...
Je ziet he mensen ben niet de eenige die klaagd over de kwaliteit.!
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
xxtraminimal zei:
Ja dat dacht ik al, Heb een kleine hoeveelheid gebruikt maar het proeft meteen naar aluminium. Oud is hij niet, goed bewaard is dan weer wat anders. Ik had 2 pakketjes van 1.5ong. de andere heeft in soortgelijke omstandigheden gelegen om te bewaren (in een plastic zakje dat ik open had laten staan zodat het vocht er goed uit kon en die is gewoon wit gebleven).

Nu voor herhaling zal het niet meer zijn, de kwaliteit hier in belg is echt om te janken. Deze pep ook weer, smaakt een beetje zeperig, brand net te fel in de neus. ik krijg er helemaal geen Body van, enkel slapen lukt niet en de rest van de symptomen zijn nevenwerkingen. Na De eerste lijntjes werd ik licht in het hoofd en zag ik de letters op men scherm een beetje dansen precies alsof ik zachte visuals kreeg maar goed.

Ben wel vanplan terug een test-kit te halen maar ja, zo super veel zegt dat natuurlijk ook weer niet. Een test centrum is onmogelijk in mijn geval en tot men grote spijt ;'(

Bedankt om even te bevestigen!
Klik om te vergroten...
Dat kun je geen pep meer noeme jonge hier in belgie..maar ja die van nederland komt is even slecht..triestig he..
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#9
lotske1984- zei:
Je ziet he mensen ben niet de eenige die klaagd over de kwaliteit.!
Klik om te vergroten...
Toch lijkt het wel zo hoor, dat jij de enige bent. Toch de meest opzienbarende klager , die het meeste haar klacht veralgemeend als ware je alom aanwezig in de west europese pep scene
Nonsens, goede pep is er.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
Dat is een fabeltje. De restanten uit de productie (zie post van Fool) zijn vaak de oorzaak voor het vergelen van je pep.

Ik heb al een paar jaar een goede bron die nooit versneden is, maar waar enkel nog wat restanten uit de productie bij zitten. Die wordt na het drogen en langere tijd bewaren ook al vaak gelig. Soms zelfs al op dezelfde dag op een festival terwijl het in mijn broekzak zit, waarschijnlijk versneld door mijn lichaamswarmte.

Sinds ik die pep met aceton was is mijn pep volledig zuiver, 73%, en verkleurd het ook niet meer. De ranzige chemische penetrante lucht is er ook volledig vanaf.
Klik om te vergroten...
Waarom was je jou pep als hij niet versneden is..voor de productie testen.?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
lysergic bink zei:
Toch lijkt het wel zo hoor, dat jij de enige bent. Toch de meest opzienbarende klager , die het meeste haar klacht veralgemeend als ware je alom aanwezig in de west europese pep scene
Nonsens, goede pep is er.
Klik om te vergroten...
Ik weet wat goede pep is..als hij nog zo goed zou zijn zat ik er nu al lang terug aan hoor..
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beschrijf dan eens wat die goede pep met je deed,
lotske1984- zei:
zou
Klik om te vergroten...
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
lysergic bink zei:
Beschrijf dan eens wat die goede pep met je deed,
Klik om te vergroten...
Maakte mij gelukkig.,een gaf mij energie door dat ik niet wist wat ik eerst moest doen..zalig gevoel..dat is echte speed.!als het deze eigenschappen geeft..
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
lotske1984- zei:
Waarom was je jou pep als hij niet versneden is..voor de productie testen.?
Klik om te vergroten...
Ja om de restanten uit de productie eruit te halen inderdaad. Al is mijn pep van de bron heel goed, ik haal toch nog steeds graag alle onnodige troep eruit.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het hele wassen kost 5 minuten tijd, alleen omdat je minder over houd, is het duurder per gram maar ik vind dat geen enkel probleem en heb het er graag voor over en hierdoor is de echte fijne speed beleving ook maximaal.
Niet om je op ideeën te brengen trouwens, vind het heel knap dat je gestopt bent en daar moet je vooral trots op zijn en zo houden @lotske1984- :):handfist2::thumbsup2:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
SanneBanne zei:
Het hele wassen kost 5 minuten tijd, alleen omdat je minder over houd, is het duurder per gram maar ik vind dat geen enkel probleem en heb het er graag voor over en hierdoor is de echte fijne speed beleving ook maximaal.
Niet om je op ideeën te brengen trouwens, vind het heel knap dat je gestopt bent en daar moet je vooral trots op zijn en zo houden @lotske1984- :):handfist2::thumbsup2:
Klik om te vergroten...
Heb gisteren weer een herval gehad..de rommel begot..
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#17
lotske1984- zei:
gehad..de
Klik om te vergroten...

Hmm ik volgde altijd de algemene stelling hier ...dat je een tolerantieontkenner was ...ontken je nog dingen ? Dat de aarde rond is ? De holocaust ? Sinterklaas ?
Maar dan herinner ik mij jouw detox ...waarbij ik even mijn vergrootglas uit de lade ga nemen en je levenswaggel met de karige info her en der dieper bekijken .
Ofwel kunnen er 2 dingen je gaat steeds naar dezelfde dealer ....die zich int vuistje lacht ...dat je denkt Door zijn 3 procent amfetamine zakjes waar ie de letter L op schrijft er geen goede bestaat.
OF je receptoren zijn perma fried. ..maar roep hierbij experts ter Hulp omdat ik niet denk zelfs betwijfel of iemand dat kan .

Waarom kan deelder dan nog zinnen van 1000 woorden op meer dan 70 jarige leeftijd tonen op die youtubefilm bij die brandweermannen.

Dus dan geloof ik eerder dat er een magneet aan je kot hangt voor misdadige drugversnijders.

ALs slot kijk naar de dealer als ie zelf speed neemt en een vinnig scherp ventje is rad van tong(zelfs na decennia gebruik ) en constructies maakt op pep die de uitvinding van het wiel benaderen . Dan heb je je leermeester gevonden ....val hem dan huilend in de armen .je bent bij de bron waaruit je je wil laven .
VIND je het al dan niet gewaande middelpunt van je bestaan niet dan is het voor je bestwil .mss blijf jer beter van ...je doel is dagelijks gebruik iemand die jou doorverwijsd zou welhaast nsociopaat zijn .
Focus je eerder op de liefde ....open een dierenasiel. ..vul dat gat in je bestaan niet met nog meer leegte . Ga nu en leef.
Ik laat je los lotske
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
lysergic bink zei:
Hmm ik volgde altijd de algemene stelling hier ...dat je een tolerantieontkenner was ...ontken je nog dingen ? Dat de aarde rond is ? De holocaust ? Sinterklaas ?
Maar dan herinner ik mij jouw detox ...waarbij ik even mijn vergrootglas uit de lade ga nemen en je levenswaggel met de karige info her en der dieper bekijken .
Ofwel kunnen er 2 dingen je gaat steeds naar dezelfde dealer ....die zich int vuistje lacht ...dat je denkt Door zijn 3 procent amfetamine zakjes waar ie de letter L op schrijft er geen goede bestaat.
OF je receptoren zijn perma fried. ..maar roep hierbij experts ter Hulp omdat ik niet denk zelfs betwijfel of iemand dat kan .

Waarom kan deelder dan nog zinnen van 1000 woorden op meer dan 70 jarige leeftijd tonen op die youtubefilm bij die brandweermannen.

Dus dan geloof ik eerder dat er een magneet aan je kot hangt voor misdadige drugversnijders.

ALs slot kijk naar de dealer als ie zelf speed neemt en een vinnig scherp ventje is rad van tong(zelfs na decennia gebruik ) en constructies maakt op pep die de uitvinding van het wiel benaderen . Dan heb je je leermeester gevonden ....val hem dan huilend in de armen .je bent bij de bron waaruit je je wil laven .
VIND je het al dan niet gewaande middelpunt van je bestaan niet dan is het voor je bestwil .mss blijf jer beter van ...je doel is dagelijks gebruik iemand die jou doorverwijsd zou welhaast nsociopaat zijn .
Focus je eerder op de liefde ....open een dierenasiel. ..vul dat gat in je bestaan niet met nog meer leegte . Ga nu en leef.
Ik laat je los lotske
Klik om te vergroten...
Ja dat gat is al gevuld mee veel leegtes..maar weet niet goe hoe dat ik ze moet opvullen..heb het er moeilijk mee spijtig genoeg..een nieuwe vrienden maak je ook niet op 123..en de afwas doen noem maar iets op nu daar zie ik al tegen aan om die te doen..niks wil er mee werken..er zijn dagen bij dat ik om 18u30 al in men bed lig om te gaan slape en dan slaap ik nog tot volgende dag half 10 ook nog..en ik wil wel zonder drugs door het leven gaan hoor..maar hervallen horen erbij spijtig genoeg..dus ben niey opzoek naar ne goeie dealer..en wat wil je zegge mee da je mij ga los laten.?
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#19
lotske1984- zei:
Ja dat gat is al gevuld mee veel leegtes..maar weet niet goe hoe dat ik ze moet opvullen..heb het er moeilijk mee spijtig genoeg..een nieuwe vrienden maak je ook niet op 123..en de afwas doen noem maar iets op nu daar zie ik al tegen aan om die te doen..niks wil er mee werken..er zijn dagen bij dat ik om 18u30 al in men bed lig om te gaan slape en dan slaap ik nog tot volgende dag half 10 ook nog..en ik wil wel zonder drugs door het leven gaan hoor..maar hervallen horen erbij spijtig genoeg..dus ben niey opzoek naar ne goeie dealer..en wat wil je zegge mee da je mij ga los laten.?
Klik om te vergroten...

Zoals in dat mooie liedje van wim de craene, nu laat ik je los Tim , zo bedoel ik het ook , heb je geleerd wat ik je kon leren , nu laat ik je los in de grote wereld.Van hieraf moet je gaan zegt ie ook, omdat ie zen taak volbracht had. De wijde wereld in nu Lotske, ik kan me alleen herhalen vanaf nu, de essentie snap je niet van wat ik zeg.
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#20
lysergic bink zei:
Zoals in dat mooie liedje van wim de craene, nu laat ik je los Tim , zo bedoel ik het ook , heb je geleerd wat ik je kon leren , nu laat ik je los in de grote wereld.Van hieraf moet je gaan zegt ie ook, omdat ie zen taak volbracht had. De wijde wereld in nu Lotske, ik kan me alleen herhalen vanaf nu, de essentie snap je niet van wat ik zeg.
Klik om te vergroten...

Jij wordt steeds megalomaner, is het niet?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."