Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVervuiling pep verkeerd opgeslagen ?

Vervuiling pep verkeerd opgeslagen ?

30 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Langspeelplaat zei:
Jij wordt steeds megalomaner, is het niet?
Klik om te vergroten...
Wat me vooral interesseerd, is hoe jij dat zo interpreteerd? Het feit dat ik zo overkom op jou verraad veel van jezelf?
Spreek eens wat meer, maak eens wat argumentatie die hout snijd, ipv n'aanname die wrs vooral meer verraad over jezelf dan over wat jij waant van me te weten, kom jongen, grote mond, shoot.
Voor nlangspeelplaat speel je minimalistische deuntjes hoor.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#2
PS Om de forumbeheerders niet voor het hoofd te stoten en hier off topic zwaar tekeer te gaan tegen iemand.
Wil ik gerust met langspeelplaat prive gaan , want wil geen ban voor grof taalgebruik of kwetsende beledigingen krijgen voor nkereltje die nglimp in me ziet van zen oude schoolpestkop en nu de keyboardwarrior gaat gaan uithangen.
Ja ik was direct tegen Lotske, maar steeds met de bedoeling ze de ogen te openen, ze vraagt al jaaaaaaren dezelfde vragen her en her.
En neemt aan dat de speed slecht is, want tientallen keren nauwkeurig weerlegd is... ik had het gehad en heb eens Belgische directheid gehanteerd, maar blijkbaar valt die dan ook weer anders dan jullie directheid.
Waar ik me ook aan leren wennen heb, en niet direct link met arrogantie of melagomanie.
Speed gaat haar niet helpen , en soms is de mokerslag beter dan de fluwelen handschoen.
Feit dat ik haar losliet volgends de tekst van de craene bedoeld, van het is zinloos, ik heb haar tientallen keren oprecht geholpen met raad en daad?
Kan je opzoeken.Lees het ganse verhaal. Boeken heb ik al aan raad getypt aan Lotske, en nu zegt ze terug hetzelfde ;men kritiek glijd van haar als water van n'eend,
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een sfeertje hier op de zaterdagavond. Doe eens lief allemaal. Vrede op aard enzo. (Tip: neem wat MDMA en praat het dan uit via PB. :upsidedown:)
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze olifant zei:
Wat een sfeertje hier op de zaterdagavond. Doe eens lief allemaal. Vrede op aard enzo. (Tip: neem wat MDMA en praat het dan uit via PB. :upsidedown:)
Klik om te vergroten...

Haha , ja maar ik ben nlieve kerel normaal, maar ik zeg altijd iedereen krijgt de lysergic bink die ie verdient, volgens mij ben ik aangevallen verbaal door langspeelplaat en vraag nbeetje verduidelijking.
En wordt dan de sfeer wat grimmiger dan mijn excuses voor de meelezers, maar het leven is niet altijd vredevol , jammergenoeg.
Kan evengoed zijn dat die langspeelplaat ngoede gozer is, en hij mij verkeerd inschat, of door onderdrukte zaken in zijn eigen psyche in woede ontsteekt door wat ik typte.
Daarom vind ik het net interessant om de verduidelijking te horen, wat in 1 zinnetje een medeforummer proberen verbaal aan te vallen is wel heel makkelijk.
Mss als ik en langspeelplaat idd nu nfikse dosis mdma achter de kiezen hadden , zaten we uren te filosoferen over de wereldproblematiek en ons utopiën te delen , elkaar bijna omhelzend van de plots ontsproten vriendschap , nauwelijks de tranen van blijdschap bedwingend, foto's van ons moeders te tonen enz, ...

Maar nu lijkt het alsof ie de inwendige messen wil aanslijpen bij mij, want bij zo'n bewering wil ik wel nwederwoordje(s) plaatsen .
Maar mss ipv het mdma slik tafereel hierboven beschreven kunnen we evengoed bloed drinken vanuit de ander zijn schedel.
Maar dat betwijfel ik , er is altijd zoals meestal ngezonde intonatieparanoia gepaard gaande met dergelijke forumdiscussies en komt dan de waarheid aan het licht dat we (zoals het in feite echt is ) broeders zijn

Ps heb enkel DOM ofte STP nu in mijn bezit betwijfel of dit ons goed zou bevallen ergens rond nhaardvuurtje in een gezellige woonst.
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goed verhaal. Je mag me een PB sturen als je wilt dat ik het 1 en ander verduidelijk, anders wordt het teveel off-topic gezever. :tonguewink: Een fijne nacht in ieder geval.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#6
lotske1984- zei:
Ja dat gat is al gevuld mee veel leegtes..maar weet niet goe hoe dat ik ze moet opvullen..heb het er moeilijk mee spijtig genoeg..een nieuwe vrienden maak je ook niet op 123..en de afwas doen noem maar iets op nu daar zie ik al tegen aan om die te doen..niks wil er mee werken..er zijn dagen bij dat ik om 18u30 al in men bed lig om te gaan slape en dan slaap ik nog tot volgende dag half 10 ook nog..en ik wil wel zonder drugs door het leven gaan hoor..maar hervallen horen erbij spijtig genoeg..dus ben niey opzoek naar ne goeie dealer..en wat wil je zegge mee da je mij ga los laten.?
Klik om te vergroten...

Ik ga je helemaal ,niet loslaten Lotske, had een kutdag en worstelde met mijn eigen demonen... ik zal je blijven bijstaan met raad en daad zover het in mijn mogelijkheid ligt
groetjes !
x
xxtraminimalLid
01-01-2024, 00:00
#7
lotske1984- zei:
Dat kun je geen pep meer noeme jonge hier in belgie..maar ja die van nederland komt is even slecht..triestig he..
Klik om te vergroten...
Pas op, soms heb ik wel goede hoor, maar helaas minder niet als wel. Jammer dat ze dat spul zo vaak enorm versnijden. De productie kost al haast niet zo veel en is vrij makkelijk om te maken. Maarja...

Weet iemand trouwens of er nog PMA, PMMA in omloop is en of dat wel eens voorkomt bij pep ?

En kunnen we ook proberen vriendelijk tegen elkaar te zijn aub?

Alvast bedant
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#8
xxtraminimal zei:
Pas op, soms heb ik wel goede hoor, maar helaas minder niet als wel. Jammer dat ze dat spul zo vaak enorm versnijden. De productie kost al haast niet zo veel en is vrij makkelijk om te maken. Maarja...

Weet iemand trouwens of er nog PMA, PMMA in omloop is en of dat wel eens voorkomt bij pep ?

En kunnen we ook proberen vriendelijk tegen elkaar te zijn aub?

Alvast bedant
Klik om te vergroten...

Er is zat goede pep in België , ganse paketten worden er nu in tuinen gedropt as we speak,
PMA en PMMA zijn zeker in omloop nog,als je dicht bij nsource zit kan je vanalles vragen in principe.
Maar bij pep, hmmm, heb geen zo'n berichten gehoord recentelijk.
Tja pillen dat is een ander verhaal; altijd testen hee makker
grtz
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#9
xxtraminimal zei:
En kunnen we ook proberen vriendelijk tegen elkaar te zijn aub?

Alvast bedant
Klik om te vergroten...

Doen we toch, alle discussies zijn hier toch verzoend? Zowel met @Langspeelplaat als @lotske1984- , we zitten hier nu samen, IV amfetamine te spuiten.En vrolijke vriendjes te zingen.

x
xxtraminimalLid
01-01-2024, 00:00
#10
Das toch al iets positiever maar Ik veralgemeende maar hoor. Was heel snel door alle berichten uit of met andere woorden ik had de tijd niet om ze volledig te lezen... examen .
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
lysergic bink zei:
Ik ga je helemaal ,niet loslaten Lotske, had een kutdag en worstelde met mijn eigen demonen... ik zal je blijven bijstaan met raad en daad zover het in mijn mogelijkheid ligt
groetjes !
Klik om te vergroten...
Dank u..kan wel steun en raad gebruiken..:upsidedown:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."