Wat een sfeertje hier op de zaterdagavond. Doe eens lief allemaal. Vrede op aard enzo. (Tip: neem wat MDMA en praat het dan uit via PB.
![:upsidedown:]()
)
Haha , ja maar ik ben nlieve kerel normaal, maar ik zeg altijd iedereen krijgt de lysergic bink die ie verdient, volgens mij ben ik aangevallen verbaal door langspeelplaat en vraag nbeetje verduidelijking.
En wordt dan de sfeer wat grimmiger dan mijn excuses voor de meelezers, maar het leven is niet altijd vredevol , jammergenoeg.
Kan evengoed zijn dat die langspeelplaat ngoede gozer is, en hij mij verkeerd inschat, of door onderdrukte zaken in zijn eigen psyche in woede ontsteekt door wat ik typte.
Daarom vind ik het net interessant om de verduidelijking te horen, wat in 1 zinnetje een medeforummer proberen verbaal aan te vallen is wel heel makkelijk.
Mss als ik en langspeelplaat idd nu nfikse dosis mdma achter de kiezen hadden , zaten we uren te filosoferen over de wereldproblematiek en ons utopiën te delen , elkaar bijna omhelzend van de plots ontsproten vriendschap , nauwelijks de tranen van blijdschap bedwingend, foto's van ons moeders te tonen enz, ...
Maar nu lijkt het alsof ie de inwendige messen wil aanslijpen bij mij, want bij zo'n bewering wil ik wel nwederwoordje(s) plaatsen .
Maar mss ipv het mdma slik tafereel hierboven beschreven kunnen we evengoed bloed drinken vanuit de ander zijn schedel.
Maar dat betwijfel ik , er is altijd zoals meestal ngezonde intonatieparanoia gepaard gaande met dergelijke forumdiscussies en komt dan de waarheid aan het licht dat we (zoals het in feite echt is ) broeders zijn
Ps heb enkel DOM ofte STP nu in mijn bezit betwijfel of dit ons goed zou bevallen ergens rond nhaardvuurtje in een gezellige woonst.