#1
Ja dat gat is al gevuld mee veel leegtes..maar weet niet goe hoe dat ik ze moet opvullen..heb het er moeilijk mee spijtig genoeg..een nieuwe vrienden maak je ook niet op 123..en de afwas doen noem maar iets op nu daar zie ik al tegen aan om die te doen..niks wil er mee werken..er zijn dagen bij dat ik om 18u30 al in men bed lig om te gaan slape en dan slaap ik nog tot volgende dag half 10 ook nog..en ik wil wel zonder drugs door het leven gaan hoor..maar hervallen horen erbij spijtig genoeg..dus ben niey opzoek naar ne goeie dealer..en wat wil je zegge mee da je mij ga los laten.?Hmm ik volgde altijd de algemene stelling hier ...dat je een tolerantieontkenner was ...ontken je nog dingen ? Dat de aarde rond is ? De holocaust ? Sinterklaas ?
Maar dan herinner ik mij jouw detox ...waarbij ik even mijn vergrootglas uit de lade ga nemen en je levenswaggel met de karige info her en der dieper bekijken .
Ofwel kunnen er 2 dingen je gaat steeds naar dezelfde dealer ....die zich int vuistje lacht ...dat je denkt Door zijn 3 procent amfetamine zakjes waar ie de letter L op schrijft er geen goede bestaat.
OF je receptoren zijn perma fried. ..maar roep hierbij experts ter Hulp omdat ik niet denk zelfs betwijfel of iemand dat kan .
Waarom kan deelder dan nog zinnen van 1000 woorden op meer dan 70 jarige leeftijd tonen op die youtubefilm bij die brandweermannen.
Dus dan geloof ik eerder dat er een magneet aan je kot hangt voor misdadige drugversnijders.
ALs slot kijk naar de dealer als ie zelf speed neemt en een vinnig scherp ventje is rad van tong(zelfs na decennia gebruik ) en constructies maakt op pep die de uitvinding van het wiel benaderen . Dan heb je je leermeester gevonden ....val hem dan huilend in de armen .je bent bij de bron waaruit je je wil laven .
VIND je het al dan niet gewaande middelpunt van je bestaan niet dan is het voor je bestwil .mss blijf jer beter van ...je doel is dagelijks gebruik iemand die jou doorverwijsd zou welhaast nsociopaat zijn .
Focus je eerder op de liefde ....open een dierenasiel. ..vul dat gat in je bestaan niet met nog meer leegte . Ga nu en leef.
Ik laat je los lotske