Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbullet

bullet

12 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
B
Beukende BambiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hein Albert zei:
Goeie aankoop gedaan, een bullet is zo handig bij het feesten, echt aan te raden. Geen geklooi met zakjes en sleutels zo kan je focussen op het dansennn:sparklingheart:
Klik om te vergroten...
Ik heb hem 1 keer proberen te gebruiken en het bleef allemaal plakken aan de binnenkant dus ik ben weer terug bij sealtjes met sleutel.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beukende Bambi zei:
weer terug bij sealtjes met sleutel.
Klik om te vergroten...
Gebruik ponypacks! Haha, dan blijft niks plakken, in sealtjes blijft het bij mij namelijk altijd plakken.
R
RtbyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb dezelfde bullet en bevalt prima! Dat gedoe met sleutels en zakjes/sealtjes op een feestje.. verschrikkelijk. Om die reden dit ding gekocht en bevalt me prima! Laat mn pep er meestal gewoon inzitten tot het volgende feestje en wordt niet nat of iets (ligt wel droog en donker opgeborgen). Heb het een keer afgewogen wat er per keer uit komt en dit ligt tussen de 35 en 40 milligram.
Enige nadeel is het wegstoppen voor security haha. Ding zit toch altijd iets ongemakkelijker dan een klein zakje, al stop ik hem meest wel in een zakje op de heenweg.. Gewoon omdat ik het anders niet zo fris vind
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pep die in sealtjes blijft plakken? Is het wel goed gedroogd dan? Packie hoort zeker niet te plakken. Zo een bullet is overigens super handig, maar als ik leip was van pillen begreep ik het draaien nooit meer. Dan is sleutelen toch makkelijker:grinning:
S
SneeuwSnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goed gedroogde pure pep plakt bij mij ook nooit in seals!
Ik gebruik voor pep altijd gewoon witte ponypacks of snowseals.

Van me cokedealer krijg ik vaak die snowseals met zwarte binnenkant en heb gemerkt dat die wel minder chill zijn, de coke blijft vaak aan die zwarte laag plakken.
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#6
SneeuwSnuiver zei:
Goed gedroogde pure pep plakt bij mij ook nooit in seals!
Ik gebruik voor pep altijd gewoon witte ponypacks of snowseals.

Van me cokedealer krijg ik vaak die snowseals met zwarte binnenkant en heb gemerkt dat die wel minder chill zijn, de coke blijft vaak aan die zwarte laag plakken.
Klik om te vergroten...
Misschien zachtere laag?
Bij ons gebruiken ze boterhammen zakjes!
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Na verloop van tijd blijft het hier overal plakken. Vooral als ik het even uit mijn broekzak peuzel of het ergens onder m'n schoen vandaan haalt. Eventjes een mesje o.i.d erdoorheen halen en het is weer snuif baar. ^^
H
Hein AlbertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Goeie aankoop gedaan, een bullet is zo handig bij het feesten, echt aan te raden. Geen geklooi met zakjes en sleutels zo kan je focussen op het dansennn:sparklingheart:
B
Beukende BambiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb een vraagje ik heb een bullet gekocht, ik heb wel een vermoede hoe het werkt maar weet het niet helemaal zeker misschien kan iemand eventjes helpen hiermee?

Heb ook nog een vraag over het bewaren in een bullet kan ik dat gewoon lang bewaren of is het beter als ik het in een zakje laat zitten?

alvast bedankt!




Het gaat om deze bullet.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb het wel eens gebruikt en dat was erg vermakelijk maar kan je verder niet helpen ben ik bang. :')
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik weet wel hoe het werkt, maar is lastig uit te leggen in tekst op het internet. Probeer het gewoon even, is echt super simpel namelijk. Desnoods probeer je het eerst met poedersuiker als je bang bent dat je wat morst ofzo.
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#12
B
Beukende BambiLid
01-01-2024, 00:00
#13
MacLeod zei:
Klik om te vergroten...
Super bedankt dit helpt heel erg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."