Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1 gram pep hoeveel lijnen?!

1 gram pep hoeveel lijnen?!

57 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#1
MetaalKonijn zei:
Ik heb uit 1 gram deze week een stuk of 5 bommetjes, een paar sleutelpunten, en nog ongeveer 4 lijnen. Of dat interessant is.. tjah.
Klik om te vergroten...

dat is wel veel dan uit 1 gram :openmouth: zeker voor 5 bommentjes, daar doe ik namelijk altijd een pak meer in :sunglasses:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hehe, dat zal 't zijn :mrgreen: Deze keer voor 't eerst geexperimenteert met bommetjes, beviel me toch wel best.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#3
MetaalKonijn zei:
Hehe, dat zal 't zijn :mrgreen: Deze keer voor 't eerst geexperimenteert met bommetjes, beviel me toch wel best.
Klik om te vergroten...

hehe, idd, bommentjes zijn de bom :sunglasses: werkt lekker lang (langer als een lijn) en slaat lekker in :hearteyes: zeker als je er gemiddeld meer in doet als je zelf in een lijntje legt, erg lekker gvoel :mrgreen:
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Uit 1 gram goeie speed zo'n 10 lijnen.
Uit gewone dus een lijn of 6-7. :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
need^weed zei:
MetaalKonijn zei:
Hehe, dat zal 't zijn :mrgreen: Deze keer voor 't eerst geexperimenteert met bommetjes, beviel me toch wel best.
Klik om te vergroten...
en slaat lekker in :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat zeer zeker ja :hearteyes: Daarnaast hoef je die rotzooi ook niet door je neus te jagen, daar word ik altijd een stuk zenuwachtiger van.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#6
MetaalKonijn zei:
need^weed zei:
MetaalKonijn zei:
Hehe, dat zal 't zijn :mrgreen: Deze keer voor 't eerst geexperimenteert met bommetjes, beviel me toch wel best.
Klik om te vergroten...
en slaat lekker in :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat zeer zeker ja :hearteyes: Daarnaast hoef je die rotzooi ook niet door je neus te jagen, daar word ik altijd een stuk zenuwachtiger van.
Klik om te vergroten...

duidelijk, ik ben ook niet zo'n snuiver... Terwijl ik laatst sos had en toen was ik niet te stoppen, maarja dat is een ander verhaal :beer:
c
cokesletjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik uit speed van 75% 18 lijnen.
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
10 tot 15 lijnen, licht ook helemaal aan de kwaliteit van de pep
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#9
cokesletje zei:
ik uit speed van 75% 18 lijnen.
Klik om te vergroten...
ik uit speed van weet ik hoeveel % 7 a 8 lijntjes
begrijp niet wat ik hier allemaal lees.
sommige denken hier blijkbaar dat ze met keta bezig zijn 18 lijnen :rolleyes: :rolleyes:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Naja, in principe wil niet iedereen echt 'strak' staan. Als je gewoon een beetje energie wil en wat langert door wil gaan, kan je ook kleine lijntjes pakken...
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
zommes zei:
Naja, in principe wil niet iedereen echt 'strak' staan. Als je gewoon een beetje energie wil en wat langert door wil gaan, kan je ook kleine lijntjes pakken...
Klik om te vergroten...
ja dat is wel waar.
maar 18 lijnen is toch wel erg veel he vind je ook niet ?
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja tuurlijk, een lijn is toch al gauw paar mm dik en variërend van de 5 tot 15 cm in lengte...vind ik althans :wink:
dus 18 is dan wel errug veel
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jelle Snel zei:
ja tuurlijk, een lijn is toch al gauw paar mm dik en variërend van de 5 tot 15 cm in lengte...vind ik althans :wink:
dus 18 is dan wel errug veel
Klik om te vergroten...
een 8 lijnen gemiddeld
ken zelfs ene die als 1ste lijn een ganse gram ineens opsnuift.
dit is dan wel een xtreem verslaafd geval.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
schranziewanzie zei:
Jelle Snel zei:
ja tuurlijk, een lijn is toch al gauw paar mm dik en variërend van de 5 tot 15 cm in lengte...vind ik althans :wink:
dus 18 is dan wel errug veel
Klik om te vergroten...
een 8 lijnen gemiddeld
ken zelfs ene die als 1ste lijn een ganse gram ineens opsnuift.
dit is dan wel een xtreem verslaafd geval.
Klik om te vergroten...

Auuuuuuuuwch :openmouth: Dat moet toch enorm branden. :confused:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Saivy zei:
schranziewanzie zei:
Jelle Snel zei:
ja tuurlijk, een lijn is toch al gauw paar mm dik en variërend van de 5 tot 15 cm in lengte...vind ik althans :wink:
dus 18 is dan wel errug veel
Klik om te vergroten...
een 8 lijnen gemiddeld
ken zelfs ene die als 1ste lijn een ganse gram ineens opsnuift.
dit is dan wel een xtreem verslaafd geval.
Klik om te vergroten...

Auuuuuuuuwch :openmouth: Dat moet toch enorm branden. :confused:
Klik om te vergroten...
die geeft geen kick als die da opsnuift.
da is mijn grote voorbeeld die jong.
ZO WIL IK NOOIT NIE WORDEN
is echt ne goeie kerel zenne daar nie van mja ram verslaafd.
en een hond kan naar het schijnt 7 sec iets onthouden.
ik denk die 3 a 4 sec.
dan is die iets aan het vertellen en terwijl die zijn uitleg is aan het doen, pak da die ergens iets ziet of hoort en 2 sec afgelijd is weet die niet meer over wat hem bezig is
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
schranziewanzie zei:
Saivy zei:
schranziewanzie zei:
Jelle Snel zei:
ja tuurlijk, een lijn is toch al gauw paar mm dik en variërend van de 5 tot 15 cm in lengte...vind ik althans :wink:
dus 18 is dan wel errug veel
Klik om te vergroten...
een 8 lijnen gemiddeld
ken zelfs ene die als 1ste lijn een ganse gram ineens opsnuift.
dit is dan wel een xtreem verslaafd geval.
Klik om te vergroten...

Auuuuuuuuwch :openmouth: Dat moet toch enorm branden. :confused:
Klik om te vergroten...
die geeft geen kick als die da opsnuift.
da is mijn grote voorbeeld die jong.
ZO WIL IK NOOIT NIE WORDEN
is echt ne goeie kerel zenne daar nie van mja ram verslaafd.
en een hond kan naar het schijnt 7 sec iets onthouden.
ik denk die 3 a 4 sec.
dan is die iets aan het vertellen en terwijl die zijn uitleg is aan het doen, pak da die ergens iets ziet of hoort en 2 sec afgelijd is weet die niet meer over wat hem bezig is
Klik om te vergroten...

Zo ken ik er ook iemand :openmouth: echt onbegrijpelijk soms..
A
AmpethaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hangt ervan af hoe groot je je lijntjes legt he ... ik haal er meestal 3 of 4 uit..
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oldje zei:
Pep, dat is toch dat spul dat naar wasmiddel ruikt...?
Klik om te vergroten...
Vond je het echt nodig om een topic van 11 jaar oud te bumpen met zo'n onzinnige post?

https://drugsforum.nl/help/terms

Lees de forumregels maar even door, bij deze ben je gewaarschuwd dat je bij een volgende onzinnige post een post van 3 dagen kunt verwachten.
O
OldjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psychedelibee zei:
Vond je het echt nodig om een topic van 11 jaar oud te bumpen met zo'n onzinnige post?

https://drugsforum.nl/help/terms

Lees de forumregels maar even door, bij deze ben je gewaarschuwd dat je bij een volgende onzinnige post een post van 3 dagen kunt verwachten.
Klik om te vergroten...

Excuses, ik ben een maagd wat betreft fora en hieraan deelnemen. Ik zal er op letten en de regels nog eens doornemen... :)
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#20
bommen is the way, dat gesnuif altijd,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."