Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1 gram pep hoeveel lijnen?!

1 gram pep hoeveel lijnen?!

57 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja tuurlijk, een lijn is toch al gauw paar mm dik en variërend van de 5 tot 15 cm in lengte...vind ik althans :wink:
dus 18 is dan wel errug veel
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jelle Snel zei:
ja tuurlijk, een lijn is toch al gauw paar mm dik en variërend van de 5 tot 15 cm in lengte...vind ik althans :wink:
dus 18 is dan wel errug veel
Klik om te vergroten...
een 8 lijnen gemiddeld
ken zelfs ene die als 1ste lijn een ganse gram ineens opsnuift.
dit is dan wel een xtreem verslaafd geval.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
schranziewanzie zei:
Jelle Snel zei:
ja tuurlijk, een lijn is toch al gauw paar mm dik en variërend van de 5 tot 15 cm in lengte...vind ik althans :wink:
dus 18 is dan wel errug veel
Klik om te vergroten...
een 8 lijnen gemiddeld
ken zelfs ene die als 1ste lijn een ganse gram ineens opsnuift.
dit is dan wel een xtreem verslaafd geval.
Klik om te vergroten...

Auuuuuuuuwch :openmouth: Dat moet toch enorm branden. :confused:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Saivy zei:
schranziewanzie zei:
Jelle Snel zei:
ja tuurlijk, een lijn is toch al gauw paar mm dik en variërend van de 5 tot 15 cm in lengte...vind ik althans :wink:
dus 18 is dan wel errug veel
Klik om te vergroten...
een 8 lijnen gemiddeld
ken zelfs ene die als 1ste lijn een ganse gram ineens opsnuift.
dit is dan wel een xtreem verslaafd geval.
Klik om te vergroten...

Auuuuuuuuwch :openmouth: Dat moet toch enorm branden. :confused:
Klik om te vergroten...
die geeft geen kick als die da opsnuift.
da is mijn grote voorbeeld die jong.
ZO WIL IK NOOIT NIE WORDEN
is echt ne goeie kerel zenne daar nie van mja ram verslaafd.
en een hond kan naar het schijnt 7 sec iets onthouden.
ik denk die 3 a 4 sec.
dan is die iets aan het vertellen en terwijl die zijn uitleg is aan het doen, pak da die ergens iets ziet of hoort en 2 sec afgelijd is weet die niet meer over wat hem bezig is
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
schranziewanzie zei:
Saivy zei:
schranziewanzie zei:
Jelle Snel zei:
ja tuurlijk, een lijn is toch al gauw paar mm dik en variërend van de 5 tot 15 cm in lengte...vind ik althans :wink:
dus 18 is dan wel errug veel
Klik om te vergroten...
een 8 lijnen gemiddeld
ken zelfs ene die als 1ste lijn een ganse gram ineens opsnuift.
dit is dan wel een xtreem verslaafd geval.
Klik om te vergroten...

Auuuuuuuuwch :openmouth: Dat moet toch enorm branden. :confused:
Klik om te vergroten...
die geeft geen kick als die da opsnuift.
da is mijn grote voorbeeld die jong.
ZO WIL IK NOOIT NIE WORDEN
is echt ne goeie kerel zenne daar nie van mja ram verslaafd.
en een hond kan naar het schijnt 7 sec iets onthouden.
ik denk die 3 a 4 sec.
dan is die iets aan het vertellen en terwijl die zijn uitleg is aan het doen, pak da die ergens iets ziet of hoort en 2 sec afgelijd is weet die niet meer over wat hem bezig is
Klik om te vergroten...

Zo ken ik er ook iemand :openmouth: echt onbegrijpelijk soms..
A
AmpethaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hangt ervan af hoe groot je je lijntjes legt he ... ik haal er meestal 3 of 4 uit..
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oldje zei:
Pep, dat is toch dat spul dat naar wasmiddel ruikt...?
Klik om te vergroten...
Vond je het echt nodig om een topic van 11 jaar oud te bumpen met zo'n onzinnige post?

https://drugsforum.nl/help/terms

Lees de forumregels maar even door, bij deze ben je gewaarschuwd dat je bij een volgende onzinnige post een post van 3 dagen kunt verwachten.
O
OldjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelibee zei:
Vond je het echt nodig om een topic van 11 jaar oud te bumpen met zo'n onzinnige post?

https://drugsforum.nl/help/terms

Lees de forumregels maar even door, bij deze ben je gewaarschuwd dat je bij een volgende onzinnige post een post van 3 dagen kunt verwachten.
Klik om te vergroten...

Excuses, ik ben een maagd wat betreft fora en hieraan deelnemen. Ik zal er op letten en de regels nog eens doornemen... :)
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#9
bommen is the way, dat gesnuif altijd,
D
DetraidLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je vaker pep hebt gebruikt adviseer ik je om de gram in 4en te delen.
Daar maak je 4 bommen van 250mg per stuk

Eerste of tweede keer speed verdeel je gram in 10en
En inplaats van 10x 100MG te snuiven bom je ze langer effect en naar mijn mening meer genot :)
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#11
10x 100MG 50 elk neusgat
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Detraid zei:
Als je vaker pep hebt gebruikt adviseer ik je om de gram in 4en te delen.
Daar maak je 4 bommen van 250mg per stuk

Eerste of tweede keer speed verdeel je gram in 10en
En inplaats van 10x 100MG te snuiven bom je ze langer effect en naar mijn mening meer genot :)
Klik om te vergroten...
Of gewoon die 100mg in een bommetje doen, dat werkt ook prima.
g
genk123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Iedereen praat wel over lijnen en aantal mg. Maar kunt beter kijken hoe sterk je speed is. Dit verschilt altijd enorm. Stel je hebt 20% of 60%. Dat scheelt dus 1 of 3 lijnen..
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Precies 1% puur en je kan het net zo goed weggooien : laten testen voor de zekerheid altijd!
Laat zelf RC's soms testen. Interessante uitkomsten , handig voor meer research in klinische vorm. Wat tijd kost maar leuk in een lab te werken vrijwilliger maar toch.

Vind het jammer dat je op de NBOme's en DXM, en 2cb kan testen maar nog niet stofjes als meo pcp (tenzij je een directe ingang hebt ineens) daarom hun wat te onderzoeken geven. Kan in theorie helpen bij ME in andere dosering etc..
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je kan er praktisch net zoveel lijnen uithalen als je zelf wilt. Kdenk dat zo'n 25 stuks wel ongeveer het maximum is, anders worden het lijntjes van 1 korrel :mrgreen:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geen idee, nooit geteld eigenlijk.. Maar ik denk toch zeker tien lijnen..
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hallo allemaal, ik vroeg me af hoeveel lijnen je normaal gesproken uit een gram pep hoord te halen.... Ik wil graag serieuze antwoorden en niet van alles in 1 keer of dat soort stoer gepraat...

Dus de vraag is hoeveel lijntjes je uit een grammetje pep haald als je normale lijntjes neerlegt? dus ook voor beginners

Ik heb hier nog geen topic over gezien, als hij er wel is mijn excuses voor dit onzinnige topic dan...

alvast bedankt mvg need^weed :wave:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik toch best veel, leg niet zulke grote lijnen. Stuk of 15?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."