#1
ja tuurlijk, een lijn is toch al gauw paar mm dik en variërend van de 5 tot 15 cm in lengte...vind ik althans
dus 18 is dan wel errug veel
dus 18 is dan wel errug veel
een 8 lijnen gemiddeldJelle Snel zei:ja tuurlijk, een lijn is toch al gauw paar mm dik en variërend van de 5 tot 15 cm in lengte...vind ik althans![]()
dus 18 is dan wel errug veel
schranziewanzie zei:een 8 lijnen gemiddeldJelle Snel zei:ja tuurlijk, een lijn is toch al gauw paar mm dik en variërend van de 5 tot 15 cm in lengte...vind ik althans![]()
dus 18 is dan wel errug veel
ken zelfs ene die als 1ste lijn een ganse gram ineens opsnuift.
dit is dan wel een xtreem verslaafd geval.
die geeft geen kick als die da opsnuift.Saivy zei:schranziewanzie zei:een 8 lijnen gemiddeldJelle Snel zei:ja tuurlijk, een lijn is toch al gauw paar mm dik en variërend van de 5 tot 15 cm in lengte...vind ik althans![]()
dus 18 is dan wel errug veel
ken zelfs ene die als 1ste lijn een ganse gram ineens opsnuift.
dit is dan wel een xtreem verslaafd geval.
AuuuuuuuuwchDat moet toch enorm branden.
![]()
schranziewanzie zei:die geeft geen kick als die da opsnuift.Saivy zei:schranziewanzie zei:een 8 lijnen gemiddeldJelle Snel zei:ja tuurlijk, een lijn is toch al gauw paar mm dik en variërend van de 5 tot 15 cm in lengte...vind ik althans![]()
dus 18 is dan wel errug veel
ken zelfs ene die als 1ste lijn een ganse gram ineens opsnuift.
dit is dan wel een xtreem verslaafd geval.
AuuuuuuuuwchDat moet toch enorm branden.
![]()
da is mijn grote voorbeeld die jong.
ZO WIL IK NOOIT NIE WORDEN
is echt ne goeie kerel zenne daar nie van mja ram verslaafd.
en een hond kan naar het schijnt 7 sec iets onthouden.
ik denk die 3 a 4 sec.
dan is die iets aan het vertellen en terwijl die zijn uitleg is aan het doen, pak da die ergens iets ziet of hoort en 2 sec afgelijd is weet die niet meer over wat hem bezig is
Vond je het echt nodig om een topic van 11 jaar oud te bumpen met zo'n onzinnige post?Pep, dat is toch dat spul dat naar wasmiddel ruikt...?
Vond je het echt nodig om een topic van 11 jaar oud te bumpen met zo'n onzinnige post?
https://drugsforum.nl/help/terms
Lees de forumregels maar even door, bij deze ben je gewaarschuwd dat je bij een volgende onzinnige post een post van 3 dagen kunt verwachten.
Of gewoon die 100mg in een bommetje doen, dat werkt ook prima.Als je vaker pep hebt gebruikt adviseer ik je om de gram in 4en te delen.
Daar maak je 4 bommen van 250mg per stuk
Eerste of tweede keer speed verdeel je gram in 10en
En inplaats van 10x 100MG te snuiven bom je ze langer effect en naar mijn mening meer genot![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."