Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet nooit wat je voor je natte speed betaalt

Je weet nooit wat je voor je natte speed betaalt

26 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#1
cypher zei:
hey mijaser.. ik heb niet heel veel verstand van het maken van speed maar ben toevallig laatst hetzelfde tegen gekomen. het schijnt dat de speed dan aangemaakt is met water i.p.v. met 'alcohol' als één van de bestanddelen, wat ook de overdreven 'loopsheid' verklaart. natte speed hoort een pasta te zijn en vrij snel, binnen zo'n 10/20 min. ruim droog genoeg om goed te kunnen snijden. daarnaast is * modknip prijzen noemen is niet toegestaan * voor 2 tot 2,5 gr een normale prijs, tenminste hier in het Zuiden..:wink: hoop dat je hier iets aan hebt. grt Cypher.
Klik om te vergroten...

Ja hij was idd heel loops maar hij werd toch wel vrij snel droog in kamertemperatuur :)
* modknip prijzen noemen is niet toegestaan * voor 2,5gr is idd geen slechte prijs. Hier in België zeker niet. Maar als er dan op het einde maar 0,5gr overblijft is het weer wel een slechte prijs. Vandaar ook mijn titel :)
Dus eig heeft onderhandelen over de prijs weinig zin want je weet nooit op voorhand hoeveel er gaat verdampen en hoeveel je dus uiteindelijk voor je snuifbare speed zal betalen?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste Amfetamine Broeders, wanna bee moderators, Belgische slachtoffers van oplichters uit Nederland, undercover ACAB's, fans, enemies and friends ..... :)

Ik neem nu al 30 jaar speed, in het begin echte 70 % maar daar was ik gauw klaar mee want 1 grammetje is zo verneukeratief dat ik dagen offline was. Uiteraard zoop ik er veel bier bij en blowde ik me de tyfus met als gevlog enorme katers en allerlei vervelende bijwerkingen.

Die tijd is geeindigt toen ik me ging intererseren voor de ' echte amfetamine' .
Maar wat is echt echt amfetamine?
Is het droog of nat ?
Wat zijn de fabels ...
Wat zijn de vervuilende stoffen ?
En hoe weet ik wat ik nu exact krijg voor mijn euro's.
Wat mag ik doseren eer ik ontregel en ontspoor ?

Het : Handboek voor de pep unk in SPE is dan ook niet zo maar wat gebrabbel. Het is een mix van waarheden en bevindingen van allerlei gebruikers.

De prijzen van straat pep ligt meestal op * modknip prijzen noemen is niet toegestaan * p natte versneden gram, de % werkzame stof zal zeer laag zijn en het cafeine gehalte zal hoger zijn dan het amfetamine %.
En daar gaat het fout he ... je koop 1 gram voor 5 waarvan maar 16% werkzame stof is en de rest is versnijdingsmiddelen. Dus van je gram is maar 160 mg echte pep en de rest is bagger.
Dan moet het nog gedroogd zijn ook anders wordt je dubbel gepenetreerd.


Ik vind het een nationale ramp dat onze jeugd en hun gezondheid zo worden verneukty door graaiers en dealers die geen enkele waarde en respecten kennen voor hun clienten.

Klant was ooit is koning !! Blijft ook koning !!


Jullie geliefde poster hoopt dat jullie allemaal ontwaken en eisen gaan stellen bij die klote dealers. !!

1000 mg pep betekent 730 mg pep en 270 mg sulfaat !!!

:hearteyes:

:wave:
O
OuweSnoepertLid
01-01-2024, 00:00
#3
swim fluisterde in me oor dat de dealers vaak het zelfde probleem hebben met de keukenprinsesjes die in de oven al het zo maken en dus al van de top slecht gebak krijgen
probleem zit het hem ook vaak in het niet mogelijk van direct testen bij inkoop enz
zo als andere mogelijke soorten bakpoeders en taart versiering te testen
en ze bij het aangekochte miskoop geen verlies willen raad je het antwoord al.... :rolleyes:
K
KockarLid
01-01-2024, 00:00
#4
'swim' kan hier vervangen worden door 'persoonlijke ervaring' ^

wat de prijs betreft is het dik in orde, bij speed ga je echt niet onderhandelen wat de prijs betreft voor 1 gram....
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik koop geregeld speed. Testresultaten zijn altijd goed. Het is altijd 60%+ met uitschieters tot 71%. Het betreft altijd natte amfetamine. Het meeste wat er van een gram overbleef was 0,5gr. Het minste iets van 0.4. Het droogt altijd keislecht (duurt soms wel 1uur voor het snuifbaar is.). Maar het is zeker geen rotzooi. Ik denk dat, dat tegenwoordig heel normaal is. Het kost overigens dan per losse gram ook altijd * modknip prijzen noemen is niet toegestaan *, maarja het maakt me niet zoveel uit, tenzij de kwaliteit maar goed is. Ik kan op 0,5gr, zelfs na jaren af en toe gebruiken, met gemak van vrijdag tot zondag, retestrak staan!

Ik denk persoonlijk niet, dat er water of iets aan toegevoegd word, het blijt namelijk gewoon zacht, ook al ligt het bij -18 graden. Er zit ook een ongelovelijke pep geur aan, dus mijn gok is, dat slecht drogen ook zeker kan komen, door de manier van productie. De typische pep geur, komt volgens mij van BMK-olie. Ik weet niet zeker, maar weet iemand of dit een vluchtige stof is? Het lijkt me niet, aangezien er ook weleens bij de testuitslag BMK wordt vermeld. Dan wel onder de nederlandse benaming:P. Bij het laten testen moet de speed kurkdroog zijn. En dan kan die stof er dus zelfs nog in voorkomen. Als je die amf op een spiegel verkapt, dan wordt de hele spiegel ook een soort van vettig. Er komt een hele waas overheen.
W
WobbaLid
01-01-2024, 00:00
#6
mijaser zei:
Ja hij was idd heel loops maar hij werd toch wel vrij snel droog in kamertemperatuur :)
* modknip prijzen noemen is niet toegestaan * voor 2,5gr is idd geen slechte prijs. Hier in België zeker niet. Maar als er dan op het einde maar 0,5gr overblijft is het weer wel een slechte prijs. Vandaar ook mijn titel :)
Dus eig heeft onderhandelen over de prijs weinig zin want je weet nooit op voorhand hoeveel er gaat verdampen en hoeveel je dus uiteindelijk voor je snuifbare speed zal betalen?
Klik om te vergroten...
@mick swagger hier in belgie word speed pas goedkoop vanaf 100g (niet als reclame bedoelt ) hier betaal je als je echt dicht bij de bron zit kan dat aan * modknip prijzen noemen is niet toegestaan * waardoor zei dat vele goedkoper en mooier kunnen weggeven als je nadenkt voor speedolie aan de bron zelf waar practisch niemand dichtbij komt zij betalen daar * modknip prijzen noemen is niet toegestaan *.. en da kwaltieit is in het algemeen in belgie niet slecht zelf meestal tussen de 65&75 & vers vers gemaakt kan je aan 78%max aan puurheid komen doe het drogen aan af draait ge nog winst maar dat allemaal mits de goeie connecties en die zijn lastig te vinden soms
W
WobbaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wobba zei:
@mick swagger hier in belgie word speed pas goedkoop vanaf 100g (niet als reclame bedoelt ) hier betaal je als je echt dicht bij de bron zit kan dat aan * modknip prijzen noemen is niet toegestaan * waardoor zei dat vele goedkoper en mooier kunnen weggeven als je nadenkt voor speedolie aan de bron zelf waar practisch niemand dichtbij komt zij betalen daar * modknip prijzen noemen is niet toegestaan *.. en da kwaltieit is in het algemeen in belgie niet slecht zelf meestal tussen de 65&75 & vers vers gemaakt kan je aan 78%max aan puurheid komen doe het drogen aan af draait ge nog winst maar dat allemaal mits de goeie connecties en die zijn lastig te vinden soms
Klik om te vergroten...
en de truc is hem niet te kuisen alleen als het echt rommel is. want je maakt hem inderdaat puurder maar hoe dan ook maakte winste acceton kost al nie weinig het risico en in sommige gevallen houd ge maar een 5ke meer over van ne "vollen" en da ligt aan hoe nat em juist mag zijn bij veel is het een zakje pap. Jah da moet witte egale klei zijn die na 1keer uitvrijven al zo goed als droog moeten zijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."