Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik weet prima hoe ik moet afvallen. Normaal stel ik mijn eigen dieet samen, of ja, er zijn gewoon bepaalde dingen die ik niet eet of drink. Meer als een levensstijl. Ongeveer hetzelfde als in dat lijstje. Groentesoep, ketchup ipv mayo etc etc. Ik ben al 14 kilo kwijt hierdoor. (In 9 maanden, langzaam maar fijn) Maar het gaat er nu meer om wat ik kan bereiken met steeds een kleine dosering speed. De reden dat ik dit wil is omdat ik een fotoshoot heb (Geheel geregeld door een familielid van mij, internationaal model) en dus binnen 2 maanden nog ongeveer 8 kilo moet afvallen om de kleding te passen. En persoonlijk heb ik zelf met geen enkel dieet of langdurig drugsgebruik met afvallen een jojo effect gehad, maar het zou me ook niet heel veel uitmaken als ik een deel er van weer aan kom. Omdat dit meer een experiment word, afvallen met speed, vraag ik er juist zo veel informatie over. Wees gerust, ik ben gezond hoor. (En ik heb absoluut geen anorexia of boulimia) Zou je me nu nog willen helpen?"
"Ik vind het jammer dat ik hier zo veel negatieve reacties op krijg. Alsof ik niet train en goed eet. Ik ben zelfs een beetje beledigd. Ik bedoel het meer als bij gebruik. Enige hulp is nog altijd welkom."
"Hier zullen vast topics over zijn, maar ik heb een paar specifieke vragen. Eerst even wat info over de band tussen speed en mijzelf. -Ik ben een redelijk ervaren gebruiker. Meerdere keren gebruikt (vaker dan 50 keer) -Omdat mijn moeder speed heeft gebruikt tijdens haar zwangerschap heb ik geen problemen met verslaafd raken. Weet niet precies waarom dit zo is. Ik kan er zo lang afblijven als ik wil, maakt niet uit na hoe veel gebruik in hoeveel tijd. -Kan redelijk grote dosis aan, maar moet dan wel blowen om rustig te blijven. Nu heb ik een paar vragen. Ik wil stoppen met speed als recreatieve drug gebruiken, en hier een afval middel van maken. De speed die ik krijg is meestal rond de 70 tot 72% puur. Mijn lichaamsgewicht is 63 / 64 kilo (daar tussen in) 1) Hoe veel mg per kilo, of wat voor dosis zou ik dagelijks kunnen gebruiken om af te vallen. Als voorbeeld, in een werkweek, ontbijten, X mg speed nemen en dan naar school/stage/werk gaan. Het liefst dus geen 'boost' krijgen. Ik zoek dus naar een dosering voor ongeveer 64 kilo, bij 70-72% zuivere speed, waarbij ik nog aanspreekbaar ben op school en of werk. Zelf dacht ik aan 30 mg per dag, verdeelt over 3 keer. 2) Hoe kan ik dit het beste innemen? Ik hou persoonlijk niet zo van snuiven, en het zal waarschijnlijk opvallen dat ik de hele dag met een snotneus rond loop. Is oraal een betere optie (ik ben slecht in dingen doorslikken, dus dit zal wennen zijn) Of is misschien rectaal innemen nog beter? (Heb ervaring) 3) Zal weinig maar dagelijks gebruik invloed hebben op prestaties na de werking ervan? Treed er nogsteeds vermoeidheid op, sterkere dwang naar roken, chagrijnig zijn etc. Alvast bedankt ;D MindlessMachine <3"
"Nog een paar kleine dingen, Ik weet dat jullie niet precies het antwoord zullen weten, maar ik hoop hier wat wijzer te worden. Op internet valt er weinig te vinden over de dosis om af te vallen en word alleen maar geklaagd over hoe verslavend het wel niet is. (Hier heb ik dus niks aan) Ik weet ook dat het slecht is, dat hoef ik dus niet te horen, maar dat is ook de reden waarom ik vragen stel over doseringen en bijwerkingen op lage dosering. Ik wil er namelijk veilig mee om gaan, want van eens in de 2 of 3 weken gebruiken tot dagelijks is opzich wel een grote stap, zelfs als ik maar 30 mg zou gebruiken. En als iemand hier ervaring mee heeft, afvallen met speed, de echte gevaren kent, hoe goed en snel het werkt qua gewicht verlies, zou ik graag met deze persoon in contact willen blijven."