Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"siebren zei: ik word door de politie bespied in mijn eigen huis mag dat zo maar Klik om te vergroten... Heb net hetzelfde voor, je moet eens door je raam kijken en zien of de mensen zich normaal gedragen,als ze voor je huis 100 keer stilstaan of kijken volgen ze je ook siebren zei: ik word door de politie bespied in mijn eigen huis mag dat zo maar Klik om te vergroten..."
"Bij mij ook,mensen gedragen zich vreemd voor mn deur ze wandelen plots trager,stoppen 100 keer en doen nutteloze dingen.ik gebruik ook alleen maar maar weet zeker dat ze me observeren.de politie heeft het recht om in je huis binnen tegaan om te kijken of afluisterapparatuur te plaatsen"