#1
Gewoon teveel. Die pupillen gaan zo weg na een goed nachtje slapen of wat deftig eten maar als je zoveel pep wegwerkt dan kan dit allemaal wel wat moeilijker gaan
.
en danis het dan normaal dat het zo lang aan houd....
En daarmee heb je je eigen vraag beantwoord.maar zo veel zal k zeker niet nog een keer nemen..
Ik moet altijd veel pep nemen willen mijn ogen groot worden, gelukkig :PAmfetamine's vergoten nou eenmaal je pupillen, 't hoort erbij. Als je niet of minder strak wilt staan; neem minder! (:
en dan
En daarmee heb je je eigen vraag beantwoord.
Ik vroeger ook.... alleen de pep van deze vent is... bizarIk moet altijd veel pep nemen willen mijn ogen groot worden, gelukkig :P
100% pure speed heb je vast niet. Dat kan namelijk niet. Snuifbare Amfetamine is max 73%+. Als je 450mg van 73% speed gebruikt is het niet gek dat je zo lang effecten hebt. Das best veel namelijk.
grote pupillen, ook al is de speed allang uitgewerkt
we hadden zo'n 300-450mg pure amfetamine
(we hadden 500mg die 100% puur was gedeeld met z'n drien,
en daarna +-1000mg gedaan
we hebben tussen half 12 en 3 uur zo'n 300-450mg amfetamine genomen
Bedoel je serieus vloeibare pep of heb je het gewoon over natte pep?Ah oke thanks, het is trouwens altijd vloeibaar en we drogen het op en dit is echt hele sterke, zal iig wel een te hoge dosis zijn geweest haha
natte pep, vloeibare droogt niet maar vervliegt.
T is allemaal maar wartaal van iemand die duidelijk te diep in het sealtje heeft gekeken.
Wellicht heeft TS voor het eerst een beetje goeie kwaliteit kunnen scoren en was t voorheen zwaar versneden meuk.
Bedoel je serieus vloeibare pep of heb je het gewoon over natte pep?
'Natte speed' is geen vloeistof maar een pasta. Als je natte speed vloeibaar is en met hitte moet worden gedroogd is deze aangelengd met een of andere vloeistof (aanlengen is het vloeibare equivalent van versnijden)
Speedpasta behoeft geen hitte want die droogt al door normale verdamping, hoewel je het proces wel kan versnellen met wat hitte.
Ja dit is normaal bij speed. Het is nou eenmaal een drug die lang doorwerkt.
Ik snap hier niks van, hoeveel had je nou genomen totaal?
Met pep heb ik nog nooit zo lang grote doppen gehad, maar met 4-FA en 6-APB heb ik vaker gehad dat ik na een goede nachtrust nog steeds flinke kijkers had. Ik zie ook niet helemaal de logica van dat slaap en eten dit tegenaan, zulke kijkers is vooral een resultaat van overtollig noradrenaline of serotonine in het lichaam en slaap en eten breken dit niet echt af ofzo.Gewoon teveel. Die pupillen gaan zo weg na een goed nachtje slapen of wat deftig eten maar als je zoveel pep wegwerkt dan kan dit allemaal wel wat moeilijker gaan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."