Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums24 uur schoteltjes na speed gebruik

24 uur schoteltjes na speed gebruik

17 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon teveel. Die pupillen gaan zo weg na een goed nachtje slapen of wat deftig eten maar als je zoveel pep wegwerkt dan kan dit allemaal wel wat moeilijker gaan :grinning:.
i
ilovehasjandweedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hebben jullie ooit speed gehad waar je 24 uur lang schoteltjes (grote pupillen, ook al is de speed allang uitgewerkt) van krijgt? Het is mij namelijk vandaag overkomen,
Terwijl ik dit natuurlijk wel vaker heb gehad (tot 3 uur smiddags of zo) is dit wel echt het extreem langst.
Mijn kaken waren nog steeds lichtelijk strakjes zelfs 16 uur na gebruik nu alleen nog maar grote pupillen, en nu is het zo'n 24 uur geleden dat we m echt goed voelden, we hadden zo'n 300-450mg pure amfetamine (we hadden 500mg die 100% puur was gedeeld met z'n drien, en daarna +-1000mg gedaan( alleen van die 1000mg was raar, je werd heel gefocust maar extreem rustig.) voor ons idee waren we minder strak dan we dachten en gingen dus ook die 1000mg doen... we hebben tussen half 12 en 3 uur zo'n 300-450mg amfetamine genomen, is het dan normaal dat het zo lang aan houd.... nog nooit eerder zoiets meegemaakt, dat het tot na 5 uur smiddags nog schoteltjes zijn...

Mvg hasj

*trouwens wel een van de beste drugs combi's/ervaringen mogelijk, links en rechtsomdraaiende speed, het is alsof je constant een comeup heb en dan een tijdje kkr strak ben en daarna weer rustig en daarna weer een comeup en ga zo maar door... maar zo veel zal k zeker niet nog een keer nemen..
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
is het dan normaal dat het zo lang aan houd....
Klik om te vergroten...
en dan
maar zo veel zal k zeker niet nog een keer nemen..
Klik om te vergroten...
En daarmee heb je je eigen vraag beantwoord.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Amfetamine's vergoten nou eenmaal je pupillen, 't hoort erbij. Als je niet of minder strak wilt staan; neem minder! (:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bas zei:
Amfetamine's vergoten nou eenmaal je pupillen, 't hoort erbij. Als je niet of minder strak wilt staan; neem minder! (:
Klik om te vergroten...
Ik moet altijd veel pep nemen willen mijn ogen groot worden, gelukkig :P
i
ilovehasjandweedLid
01-01-2024, 00:00
#6
acht.zes zei:
en dan

En daarmee heb je je eigen vraag beantwoord.
Klik om te vergroten...

Het ligt niet aan de dosis, heb deze namelijk al eerder in bommetjes gedaan van +-30-50mg) om te leren en had toen pas de volgende ochtend schoteltjes (like wtf?)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
100% pure speed heb je vast niet. Dat kan namelijk niet. Snuifbare Amfetamine is max 73%+. Als je 450mg van 73% speed gebruikt is het niet gek dat je zo lang effecten hebt. Das best veel namelijk.
i
ilovehasjandweedLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMAZING zei:
Ik moet altijd veel pep nemen willen mijn ogen groot worden, gelukkig :P
Klik om te vergroten...
Ik vroeger ook.... alleen de pep van deze vent is... bizar
i
ilovehasjandweedLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
100% pure speed heb je vast niet. Dat kan namelijk niet. Snuifbare Amfetamine is max 73%+. Als je 450mg van 73% speed gebruikt is het niet gek dat je zo lang effecten hebt. Das best veel namelijk.
Klik om te vergroten...

Ah oke thanks, het is trouwens altijd vloeibaar en we drogen het op en dit is echt hele sterke, zal iig wel een te hoge dosis zijn geweest haha
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
ilovehasjandweed zei:
grote pupillen, ook al is de speed allang uitgewerkt
Klik om te vergroten...

Ja dit is normaal bij speed. Het is nou eenmaal een drug die lang doorwerkt.

ilovehasjandweed zei:
we hadden zo'n 300-450mg pure amfetamine
Klik om te vergroten...
ilovehasjandweed zei:
(we hadden 500mg die 100% puur was gedeeld met z'n drien,
Klik om te vergroten...
ilovehasjandweed zei:
en daarna +-1000mg gedaan
Klik om te vergroten...
ilovehasjandweed zei:
we hebben tussen half 12 en 3 uur zo'n 300-450mg amfetamine genomen
Klik om te vergroten...

Ik snap hier niks van, hoeveel had je nou genomen totaal?
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#11
ilovehasjandweed zei:
Ah oke thanks, het is trouwens altijd vloeibaar en we drogen het op en dit is echt hele sterke, zal iig wel een te hoge dosis zijn geweest haha
Klik om te vergroten...
Bedoel je serieus vloeibare pep of heb je het gewoon over natte pep?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
natte pep, vloeibare droogt niet maar vervliegt.

T is allemaal maar wartaal van iemand die duidelijk te diep in het sealtje heeft gekeken.

Wellicht heeft TS voor het eerst een beetje goeie kwaliteit kunnen scoren en was t voorheen zwaar versneden meuk.
i
ilovehasjandweedLid
01-01-2024, 00:00
#13
acht.zes zei:
natte pep, vloeibare droogt niet maar vervliegt.

T is allemaal maar wartaal van iemand die duidelijk te diep in het sealtje heeft gekeken.

Wellicht heeft TS voor het eerst een beetje goeie kwaliteit kunnen scoren en was t voorheen zwaar versneden meuk.
Klik om te vergroten...

Ja deze is helemaal nat denk ik dan.. en heb van deze gast altijd dit soort spul gekregen, alleen dit is de 1e x dat ik echt veel genomen heb ipv om voor het leren
i
ilovehasjandweedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bas zei:
Bedoel je serieus vloeibare pep of heb je het gewoon over natte pep?
Klik om te vergroten...

Nat, maar heb t ook gehad dat het bijna vloeibaar is en dat ik met hitte moest drogen
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#15
'Natte speed' is geen vloeistof maar een pasta. Als je natte speed vloeibaar is en met hitte moet worden gedroogd is deze aangelengd met een of andere vloeistof (aanlengen is het vloeibare equivalent van versnijden)

Speedpasta behoeft geen hitte want die droogt al door normale verdamping, hoewel je het proces wel kan versnellen met wat hitte.
i
ilovehasjandweedLid
01-01-2024, 00:00
#16
acht.zes zei:
'Natte speed' is geen vloeistof maar een pasta. Als je natte speed vloeibaar is en met hitte moet worden gedroogd is deze aangelengd met een of andere vloeistof (aanlengen is het vloeibare equivalent van versnijden)

Speedpasta behoeft geen hitte want die droogt al door normale verdamping, hoewel je het proces wel kan versnellen met wat hitte.
Klik om te vergroten...

Juist heb van die speedpasta gehad deze keer, had ook een keer dat je echt een aansteker onder metaal moest houden om het te verdampen...
i
ilovehasjandweedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Ja dit is normaal bij speed. Het is nou eenmaal een drug die lang doorwerkt.






Ik snap hier niks van, hoeveel had je nou genomen totaal?
Klik om te vergroten...

Oké, we hadden met z'n 3en een grammetje gehaald, als je deze droogt word het altijd zo'n 450mg speed waarvan dan 73% werkzaam zal zijn, dus vervolgends had ik thuis nog anderhalve gram gedroogd liggen die ongeveer 1/3e mix was.

Dit komt uit op samen +- 1500mg speed voor 3 man, en dus 500x0.73 mg werkzame stof.

Heb dus ongeveer 365mg pure amfetamine gebruikt
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
PsyTekZ zei:
Gewoon teveel. Die pupillen gaan zo weg na een goed nachtje slapen of wat deftig eten maar als je zoveel pep wegwerkt dan kan dit allemaal wel wat moeilijker gaan :grinning:.
Klik om te vergroten...
Met pep heb ik nog nooit zo lang grote doppen gehad, maar met 4-FA en 6-APB heb ik vaker gehad dat ik na een goede nachtrust nog steeds flinke kijkers had. Ik zie ook niet helemaal de logica van dat slaap en eten dit tegenaan, zulke kijkers is vooral een resultaat van overtollig noradrenaline of serotonine in het lichaam en slaap en eten breken dit niet echt af ofzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."