Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGay worden van speed

Gay worden van speed

28 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Drugs veranderen niet zo maar je seksuele voorkeur, dus ga er maar van uit dat je diep van binnen dan toch bisexueel bent.
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lekkerwijf.

Yam.
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ach joh als je vaag bent en je ogen dicht doet voelt een mannelijk of vrouwelijk lichaam beide even heerlijk aan.
Is misschien alleen even schrikken als je onverwachts die slurf in je handen hebt :tearsofjoy:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Green zei:
Het vervaagd natuurlijk wel je grenzen. Ikzelf ga ook dingen doen die ik nooit zou doen als ik nuchter ben!
Als het je interesse opwekt zit er mss diep van binnen wel een bi kantje waar je geen weet van had. Niks mis mee toch?
Ik zie het beetje als rooten van een Android telefoon. Je koopt een telefoon waar je veel leuke dingen kan mee doen maar wat vele niet weten is dat het toestel gelimiteerd werkt. Je word dus ergens tegen gehouden om het volledige werk te kunnen doen.
Als je je telefoon weet te rooten (helemaal niet moeilijk) krijg je volledige toegang tot je telefoon... dingen die je niet wist dat ze mogelijk waren.
Dat gebeurd ook bij snuiven van een lijntje speed. Dingen die de maatschappij je verbied te doen vervagen en er gaan nieuwe deuren voor je open. En wat er achter die deuren zit s volgens mij een groot stuk van je echte "ik"
Doe er voorzichtig mee maar geniet ervan!
En zorg dat je het deurtje blijft zien... dat je terug kan!!

Zo zie ik het een beetje.
Klik om te vergroten...

Mooie reactie! Zo ervaar ik het ook wel, persoonlijk heb ik dit niet zo met speed maar brengen vooral tripmiddelen mij veel meer bij mijn echte (en dus veel minder door maatschappijke normen en waarden gevormde) ‘ik’. Als het ware een puurdere, meer blanco versie van jezelf. Ik vind dit een mooie eigenschap van bepaalde drugs; ik vermoed helaas ook dat dit één van de grootste redenen is waarom de wetgeving geestverruimende middelen voor een groot deel niet wil accepteren, het is veel makkelijker als we allemaal braaf doen en geloven wat de maatschappij van ons wil.

Beetje off-topic maar moest er toch even op reageren, ik moet hier vaak aan denken als ik
me helemaal vrij/weer een blij kind voel onder invloed van bijvoorbeeld LSD.
G
GreenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
Mooie reactie! Zo ervaar ik het ook wel, persoonlijk heb ik dit niet zo met speed maar brengen vooral tripmiddelen mij veel meer bij mijn echte (en dus veel minder door maatschappijke normen en waarden gevormde) ‘ik’. Als het ware een puurdere, meer blanco versie van jezelf. Ik vind dit een mooie eigenschap van bepaalde drugs; ik vermoed helaas ook dat dit één van de grootste redenen is waarom de wetgeving geestverruimende middelen voor een groot deel niet wil accepteren, het is veel makkelijker als we allemaal braaf doen en geloven wat de maatschappij van ons wil.

Beetje off-topic maar moest er toch even op reageren, ik moet hier vaak aan denken als ik
me helemaal vrij/weer een blij kind voel onder invloed van bijvoorbeeld LSD.
Klik om te vergroten...
He-le-maal mee eens!! Vooral het gedeelte tussen haakjes,das zo een beetje mijn levensdoel (mss is levensdoel beetje overdreven maar toch... )
Ik ben nuchter al heel kritisch op de maatschappij,als ik gebruik ben ik er zwaar tegen en vind ik het absurd hoe wij het pikken ons in deze openlucht gevangenis te laten opsluiten!!
Ik ben mij zo een 3jaar terug gaan verdiepen in het "waarom" wij eigenlijk vlees (En andere dierlijke producten!!) eten... ik zal jullie verder mijn argumenten waarom ik dan ook veganist geworden ben besparen want veganisme is onder de bevolking in onze rooskleurige maatschappij nog meer "NOT DONE" dan drugsgebruik. Maar als je je graag bezig houd met het hoe en waarom alles hier draait moet je beslist de vleesindustrie ook eens langs de andere "ik" kant bekijken :blush: maar inderdaad,daar zijn andere forums voor.

Ik hoop als we na Dit leven een nieuwe kans krijgen dan hoop ik ergens diep in Afrika te belanden. Als ik daar mijn jeugdjaren zou overleven dan zou ik mij diepnadenkend op een grote steen in de zon zetten en nadenken over hoe wij met zn alle deze aarde weer tot een echte aarde kunnen maken.

Voorlopig blijf ik mij verzetten tegen de "rat in het rad" systeem!!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@Green
Wil je het on-topic houden? Er is een apart forum voor veganisme.

Overigens vind ik het mooi als iemand zich wil inzetten voor een betere aarde, maar daar mee wachten tot een eventueel volgend leven vind ik dan weer totaal belachelijk.
G
GreenLid
01-01-2024, 00:00
#7
acht.zes zei:
@Green
Wil je het on-topic houden? Er is een apart forum voor veganisme.

Overigens vind ik het mooi als iemand zich wil inzetten voor een betere aarde, maar daar mee wachten tot een eventueel volgend leven vind ik dan weer totaal belachelijk.
Klik om te vergroten...
Haha... je hebt gelijk vriend. Het zou belachelijk zijn te wachten tot een volgend leven om mij in te zetten voor een betere aarde!
Nee nee... ik ben gelukkig al volop bezig met het meewerken aan een betere aarde. Ik heb kinderen snap je, ik hoop dat zij en hun kinderen (mijn toekomstige kleinkinderen) ook gewoon kunnen blijven ademen... Jij toch ook?
Ik bedoelde meer dat ik jaren op die Afrikaanse steen zou gaan zitten met de hoop om het systeem te bedenken zodat mens en dier kunnen genieten van de gewone simpele levensvoorzieningen die de natuur bied :)
H
Haarsteeg1Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Green zei:
He-le-maal mee eens!! Vooral het gedeelte tussen haakjes,das zo een beetje mijn levensdoel (mss is levensdoel beetje overdreven maar toch... )
Ik ben nuchter al heel kritisch op de maatschappij,als ik gebruik ben ik er zwaar tegen en vind ik het absurd hoe wij het pikken ons in deze openlucht gevangenis te laten opsluiten!!
Ik ben mij zo een 3jaar terug gaan verdiepen in het "waarom" wij eigenlijk vlees (En andere dierlijke producten!!) eten... ik zal jullie verder mijn argumenten waarom ik dan ook veganist geworden ben besparen want veganisme is onder de bevolking in onze rooskleurige maatschappij nog meer "NOT DONE" dan drugsgebruik. Maar als je je graag bezig houd met het hoe en waarom alles hier draait moet je beslist de vleesindustrie ook eens langs de andere "ik" kant bekijken :blush: maar inderdaad,daar zijn andere forums voor.

Ik hoop als we na Dit leven een nieuwe kans krijgen dan hoop ik ergens diep in Afrika te belanden. Als ik daar mijn jeugdjaren zou overleven dan zou ik mij diepnadenkend op een grote steen in de zon zetten en nadenken over hoe wij met zn alle deze aarde weer tot een echte aarde kunnen maken.

Voorlopig blijf ik mij verzetten tegen de "rat in het rad" systeem!!
Klik om te vergroten...

Wij eten vlees omdat we hoektanden hebben haha. Als de oermens vroeger geen vlees at ging het dood
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#9
@Green

Geef je je kinderen wel dierlijke producten, goede alternatieven en/of supplementen?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
De laatste paar keer dat ik speed nam, heb ik voornamelijk naar shemale sex advertenties gekeken en had ik de drang om met gays te sex chatten. Dat terwijl ik helemaal niet op mannen val. Herkent iemand dit ?

(Dit is geeeeeen grap!!)
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik sprak laatst nog iemand die beweerde gay te worden van XTC en daarom geen XTC meer te gebruiken, omdat hij zijn sexuele gedachten niet met zichzelf kon vereenzelvigen.

Ik moet zeggen, ik vond het een raar verhaal, maar hij sprak er zo vol overtuigen en zonder schaamte over dat ik geneigd was hem te geloven.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lijkt mij ook sterk dat drugs je seksuele voorkeur kunnen veranderen, wat me wel aannemelijk lijkt is dat ze bepaalde meer onderliggende interesses zodanig zouden kunnen triggeren dat deze meer bewust tot uiting komen.

Nuchter op geen enkele manier ooit geïnteresseerd geweest in gerelateerde zaken?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dit is gewoon een troll post, en goed geslaagd zie ik.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
MDMAZING zei:
Dit is gewoon een troll post, en goed geslaagd zie ik.
Klik om te vergroten...
Kan best toch dat iemand dit ervaart? Niet iedereen weet zijn geaardheid meteen. Niks ergs als het wel zo is hoor @Rivalrie !
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Zal echt niet de eerste keer zijn dat iemand onder invloed van geestverruimende drugs ontdekt dat zijn/haar sexuele voorkeur toch net even anders is dan wat eerder werd gedacht.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Kan best toch dat iemand dit ervaart? Niet iedereen weet zijn geaardheid meteen. Niks ergs als het wel zo is hoor @Rivalrie !
Klik om te vergroten...
Ja oke sorry voor me reactie. Ben nog ff bijkomen van gisteravond. ahhaha
G
GreenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het vervaagd natuurlijk wel je grenzen. Ikzelf ga ook dingen doen die ik nooit zou doen als ik nuchter ben!
Als het je interesse opwekt zit er mss diep van binnen wel een bi kantje waar je geen weet van had. Niks mis mee toch?
Ik zie het beetje als rooten van een Android telefoon. Je koopt een telefoon waar je veel leuke dingen kan mee doen maar wat vele niet weten is dat het toestel gelimiteerd werkt. Je word dus ergens tegen gehouden om het volledige werk te kunnen doen.
Als je je telefoon weet te rooten (helemaal niet moeilijk) krijg je volledige toegang tot je telefoon... dingen die je niet wist dat ze mogelijk waren.
Dat gebeurd ook bij snuiven van een lijntje speed. Dingen die de maatschappij je verbied te doen vervagen en er gaan nieuwe deuren voor je open. En wat er achter die deuren zit s volgens mij een groot stuk van je echte "ik"
Doe er voorzichtig mee maar geniet ervan!
En zorg dat je het deurtje blijft zien... dat je terug kan!!

Zo zie ik het een beetje.
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat voelde je? Werd je opgewonden ervan? Vond je het leuk toen?

Lust is volgens mij iets anders dan voorkeur of geaardheid en zeker onder invloed van drugs. Ligt ook aan je emotionele toestand. Kan zijn dat je bi bent en dat nog niet wist. Kan ook zijn dat de drugs bij jou een soort pure universele lust triggerde en in dit geval richtte je je op iets wat je interesse opwekte. Iets wat je nog niet kende en je aantrok.

Ik heb wel eens gelezen (hier?) over sexorgies onder invloed van GHB of Meth. Ze gingen van de een naar de ander (man en vrouw) en deden dingen die ze niet van zichzelf hadden gedacht. Sommige shemales zijn overigens niet of nauwelijks van 'echt' te onderscheiden.

Wat zou het? Op dat moment vond je het leuk en lekker. Goed toch? Lijkt mij iets om verder uit te zoeken of niet uit angst, schaamte, schuld, vooroordelen, etc.

Ik ben vroeger regelmatig in gaybars geweest. Er komen ook veel hetero dames en sfeer is relaxer. De dames zijn meer hunzelf en opener. Ze voelen zich meer op hun gemak (lees; veilig) daar van de haantjes en macho's uit hetero bars. Die komen daar niet, want ze houden niet ervan als er een homo aan hun kont zit. Hun pech en maar goed ook, geen last van ze! Loop daar ook een eens naar binnen en stel je open en laat je gaan. In het begin zal je er wel even aan moeten wennen :)
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Misschien een beetje nieuwsgierig maar meer ook niet. Bij speed gebruik is het echter echt next level. De sex drift op speed is sowieso torenhoog. Vind het niet storend dat ik het op deze manier heb, maar wel lastig te verklaren.

Ik ga eens zoeken op internet of meer mensen deze ervaring hebben.
A
ATGCLid
01-01-2024, 00:00
#20
Persoonlijk verbaast het me niet zo, stimulanten maken mensen opgewonden en minder kritisch (wie, of welk voorwerp wordt het onderwerp van mijn lusten?).

In diverse beschavingen had men ook geen probleem met de herenliefde.
Aan de mensen verwante primaten zoals bonobo's hebben er niet eens drugs voor nodig :grinning:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."