#1
papiertje dubbelvouwen zodat alles in het midden zit, dan het er zachtjes uitkloppen in een capsule?
Levert 80g pasta ook praktisch gezien 80g droge speed op? of zit er aardig verschil inIk neem de moeite niet eens, heb nog 80 gram speedpasta liggen lol.
Maar goed, als t droge is, zakje op zijn kop houden tussen duim en vingers en dan wrijven met daaronder iets om het op te vangen. Als ie wat vetter is, zakje openscheuren en met een pasje of zo van het plastic schrapen.
Veel zal het niet zijn hoor.
als t droge is, zakje op zijn kop houden tussen duim en vingers en dan wrijven
Dit. Je kunt het er gewoon uitschrapen en dan meteen in een laatste lijntje leggen hehehe.Als ie wat vetter is, zakje openscheuren en met een pasje of zo van het plastic schrapen.
Capsule werkt volgensmij altijd goed, ligt er alleen aan hoeveel er over is uit het zakje. Een orale dosis vereist volgensmij aardig wat meer speed dan een nasale dosis, maar het moet wel te doen zijn als bommetje met genoeg speed!Bedankt allemaal voor de bruikbare tips! Zo een gekke vraag was het dus niet heheheh.
Nu dilemma 2: hoe krijg je het na dat je het van het zakje heb geschraapt/gewreven klaar voor oraal gebruik? Dus in een capsule oid? Ik ben echt niet meer van het snuiven eigenlijk. Sinds ik bom vind ik snuiven niks meer..
Jawel, maar HOE krijg ik het in een capsule? Normaal schep ik uit het zakje met een sleutel die in de capsule past. Als ik het nu van het zakje wrijf ligt de speed verspreid over een papiertje. Hoe krijg ik dat klaar voor orale inname met zo min mogelijk verlies?Capsule werkt volgensmij altijd goed, ligt er alleen aan hoeveel er over is uit het zakje. Een orale dosis vereist volgensmij aardig wat meer speed dan een nasale dosis, maar het moet wel te doen zijn als bommetje met genoeg speed!
durf ik niet te zeggen. Wat je dan het beste kan doen is volgensmij zo een kokosmakroon met een velletje papier pakken en het op dat velletje uitkloppen, smaakt nog eens goed ook en alle speed blijft aan het velletje plakkenDat zou kunnen!
Hoe slecht is het om een velletje wc papier op te eten?
Dan zou ik het zakje kunnen legen op 1 velletje en dan dat velletje verfrommelen en in een capsule proppen?
Overgieten is denk lastig met zo een kleine ingang vd capsule...
Ik lees net dat mensen met de ziekte Pica complete rollen wc papier op een dag naar binnen schuiven, dit moet dus niet erg zijn met een velletjeHoe slecht is het om een velletje wc papier op te eten?
Wc papier lost op als t in contact komt met vocht dus dat kan je wel veilig naar binnen werken. Let er wel op dat het wc papier niet gebruikt is want dan is een en ander niet zo hygiënisch meer.
Eet smakelijk!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."