Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe krijgen jullie het laatste restje speed uit het zakje?

Hoe krijgen jullie het laatste restje speed uit het zakje?

33 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
Mr. BrosnanLid
01-01-2024, 00:00
#1
papiertje dubbelvouwen zodat alles in het midden zit, dan het er zachtjes uitkloppen in een capsule?
D
De Dunne

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gekke vraag misschien daarom zet ik m ook in onzin. Likken gaat m niet worden, zoooo goor en volgens mij slecht voor je gebit.
Het zit helemaal geplakt en gesmeerd in het zakje. Ook ligt dit “lege” zakje er al bijna een jaar.

EEF09B53-F448-4472-B7E1-53A55681E305.jpeg

Hoe doen jullie dat? En hoeveel zal dit ongeveer zijn als je echt alles er af krijgt?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik neem de moeite niet eens, heb nog 80 gram speedpasta liggen lol.

Maar goed, als t droge is, zakje op zijn kop houden tussen duim en vingers en dan wrijven met daaronder iets om het op te vangen. Als ie wat vetter is, zakje openscheuren en met een pasje of zo van het plastic schrapen.

Veel zal het niet zijn hoor.
M
Mr. BrosnanLid
01-01-2024, 00:00
#4
acht.zes zei:
Ik neem de moeite niet eens, heb nog 80 gram speedpasta liggen lol.

Maar goed, als t droge is, zakje op zijn kop houden tussen duim en vingers en dan wrijven met daaronder iets om het op te vangen. Als ie wat vetter is, zakje openscheuren en met een pasje of zo van het plastic schrapen.

Veel zal het niet zijn hoor.
Klik om te vergroten...
Levert 80g pasta ook praktisch gezien 80g droge speed op? of zit er aardig verschil in
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het zo gek maar ik vind pep dus echt heel lekker ruiken. Ik haat benzine maar heb dat hiermee. Heb het maar 1 keer gebruikt maar rook echt nog weken aan het zakje haha. Was @acht.zes zegt wou ik ook zeggen.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
acht.zes zei:
als t droge is, zakje op zijn kop houden tussen duim en vingers en dan wrijven
Klik om te vergroten...

:thumbsup1:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
@Mr. Brosnan
80 gram speedpasta is ongeveer 50 gram speed na het drogen. Dat is, als er geen versnijdingsmiddelen tussen zitten en de pasta niet is aangelengd met een andere vloeistof. Als er in de pasta droge versnijdingsmiddelen zitten hou je meer over, als die is aangelend met een vloeistof hou je minder over.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
acht.zes zei:
Als ie wat vetter is, zakje openscheuren en met een pasje of zo van het plastic schrapen.
Klik om te vergroten...
Dit. Je kunt het er gewoon uitschrapen en dan meteen in een laatste lijntje leggen hehehe.
r
rickertLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ligt eraan, maar als ik het er echt uit wil krijgen dan maak ik het zakje open. Trek ik het boven iets van een tafel geheel open. Vervolgens even met een pasjes schrapen en klaar is Kees.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bedankt allemaal voor de bruikbare tips! Zo een gekke vraag was het dus niet heheheh.
Nu dilemma 2: hoe krijg je het na dat je het van het zakje heb geschraapt/gewreven klaar voor oraal gebruik? Dus in een capsule oid? Ik ben echt niet meer van het snuiven eigenlijk. Sinds ik bom vind ik snuiven niks meer..
M
Mr. BrosnanLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Bedankt allemaal voor de bruikbare tips! Zo een gekke vraag was het dus niet heheheh.
Nu dilemma 2: hoe krijg je het na dat je het van het zakje heb geschraapt/gewreven klaar voor oraal gebruik? Dus in een capsule oid? Ik ben echt niet meer van het snuiven eigenlijk. Sinds ik bom vind ik snuiven niks meer..
Klik om te vergroten...
Capsule werkt volgensmij altijd goed, ligt er alleen aan hoeveel er over is uit het zakje. Een orale dosis vereist volgensmij aardig wat meer speed dan een nasale dosis, maar het moet wel te doen zijn als bommetje met genoeg speed!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mr. Brosnan zei:
Capsule werkt volgensmij altijd goed, ligt er alleen aan hoeveel er over is uit het zakje. Een orale dosis vereist volgensmij aardig wat meer speed dan een nasale dosis, maar het moet wel te doen zijn als bommetje met genoeg speed!
Klik om te vergroten...
Jawel, maar HOE krijg ik het in een capsule? Normaal schep ik uit het zakje met een sleutel die in de capsule past. Als ik het nu van het zakje wrijf ligt de speed verspreid over een papiertje. Hoe krijg ik dat klaar voor orale inname met zo min mogelijk verlies?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat zou kunnen!
Hoe slecht is het om een velletje wc papier op te eten?
Dan zou ik het zakje kunnen legen op 1 velletje en dan dat velletje verfrommelen en in een capsule proppen?
Overgieten is denk lastig met zo een kleine ingang vd capsule...
M
Mr. BrosnanLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Dat zou kunnen!
Hoe slecht is het om een velletje wc papier op te eten?
Dan zou ik het zakje kunnen legen op 1 velletje en dan dat velletje verfrommelen en in een capsule proppen?
Overgieten is denk lastig met zo een kleine ingang vd capsule...
Klik om te vergroten...
durf ik niet te zeggen. Wat je dan het beste kan doen is volgensmij zo een kokosmakroon met een velletje papier pakken en het op dat velletje uitkloppen, smaakt nog eens goed ook en alle speed blijft aan het velletje plakken:tearsofjoy:
M
Mr. BrosnanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Geen persoonlijke ervaring; Een kennis vertelde mij ooit dat het te doen is met een föhn. Zachtjes verwarmen en dan met een bankpasje op een aanrechtblad (liefst vlak aanrechtblad) naar het randje drukken.
M
Mr. BrosnanLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Hoe slecht is het om een velletje wc papier op te eten?
Klik om te vergroten...
Ik lees net dat mensen met de ziekte Pica complete rollen wc papier op een dag naar binnen schuiven, dit moet dus niet erg zijn met een velletje
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dan lijkt me dat de beste optie.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Wc papier lost op als t in contact komt met vocht dus dat kan je wel veilig naar binnen werken. Let er wel op dat het wc papier niet gebruikt is want dan is een en ander niet zo hygiënisch meer.

Eet smakelijk!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
acht.zes zei:
Wc papier lost op als t in contact komt met vocht dus dat kan je wel veilig naar binnen werken. Let er wel op dat het wc papier niet gebruikt is want dan is een en ander niet zo hygiënisch meer.

Eet smakelijk!
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gelukt en tis toch nog wel 1 a 1,5 kleine lijntjes gok ik. Heb toch het zakje open geknipt en met pasje schoon geveegd. Met alleen wrijven bleef er nog een hoop aan t zakje plakken.

Velletje wc papier met restje speed er in opgevouwen, nog het zakje extra ermee schoon geveegd en papiertje doorgeslikt!
Je proeft het helaas toch wel en 1 velletjes wc papier past NIET in een capsule dus zo geslikt. Zooi water gedronken er na om het goed weg te spoelen.

Ben benieuwd hoeveel ik er van merk!
Ik ben lage doseringen gewend dus iets voelen zal ik wel maar hoeveel geen idee!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."