#1
Ik drink eigenlijk geen alcohol meer, nu ongeveer een jaar. Niet dat ik vroeger veel dronk (1x per week op feestjes). Waarom altijd de combinatie met alcohol bij je vrienden ?ik heb ook een aantal vrienden die al een aantal jaar speed gebruiken in combinatie met alcohol.
En vaak kan ik er geen touw aan vastknopen aan wat ze wauwelen en mompelen.
Ik zie het vooral als ze al even wakker zijn en er veel op zuipen.
Ik denk niet dat ik het al zag bij iemand die enkel speed gebruikt.
Gebruik je er veel alcohol bij ?
Vaak verstaat men je ook niet als je speed gebruikt en van de hak op de tak springt, ... ik zag het bij mezelf vroeger ook vaak... ganse verhalen doen en daags nadien dan beseffen dat je 7 verhalen door elkaar vertelde en steeds in zijsprongen en zijverhalen verstrikt raakt maar er niet in geslaagd bent 1 verhaal coherent over te brengen.
Ik vermoed dat je van België bent; dus waarschijnlijk heb je geen geteste speed?
Dat van de hak op de tak springen herken ik wel, vooral als ik teveel heb gebruikt of als het zeker niet mag opvallen (bv. op een mondeling examen).
en ik ben van inderdaad België. Ik heb het vroeger wel nog laten testen. Denk dat ze ondertussen gesloten zijn, maar ben ik niet zeker.