Je zult er toch vrij snel achter komen dat drogen 10x fijner is 🤷♂️.
Weet niet al teveel van methanol vergiftiging af tbh...
Weet niet al teveel van methanol vergiftiging af tbh...
Welnee, het gaat daarbij slechts om hele kleine hoeveelheden methanol. Je kan denk ik wel oogschade krijgen als je bijvoorbeeld spiritus zou drinken. Dat is ethanol met een klein volumepercentage aan methanol. Dan krijg je veel meer binnen dan via het snuiven van speed waar nog wat resten methanol inzitten.Bijna wekelijks speed met Methanol snuiven KAN er voor zorgen dat je wel blind wordt. Dus vaak kleine beetjes er van is zeker wel een risico.
Gezonder zal speed niet worden met methanol nee. Sommigen interesseert het geen ene kloot though. Gisteren nog een Reddit-discussie zitten lezen over drugs en gezondheid en het uithalen van extreme stunts en shotten enzo. Zegt er eentje 'I'm here to have a good time, not a long time'. Wel een interessante kijk op zich.Ok, maar iig is speed al ongezond op zich en wil je geen schadelijke stoffen binnenkrijgen die niets toevoegen aan het effect 😉
Ja, zéker wel extremer, 'die Amerikanen'. Naja, als je zo het schijt aan je gezondheid en alles hebt, dan denk ik niet dat je wakker ligt van een paar belerende comments hier op dit forum, eerlijk gezegd. Ik denk echt niet dat het hier (op dit forum, maar ook in Nederland in 't algemeen) zo veel voorkomt. Je ziet hier af en toe eens iemand voorbij komen die niet terugdeinst voor een wat obscuurder stofje met nog slechts weinig gebruiksgeschiedenis ja, maar shotten zie ik hier echt niet tot nauwelijks.Ja die Amerikanen.. ik lees ook de gekste verhalen op Erowid. Daar lees je dingen die ik hier niet lees! Veel extremer. Maar mss zijn mensen hier wel wat terughoudender in het delen van ervaringen want als je wat onverantwoord bezig bent geweest, word je er wel op aangesproken door andere leden. Zo ervaar ik dat zelf iig.
Dat is heel persoonlijk. Ik heb toch echt flinke euforie van speed hoor. Meer als bij coke.De euforie van speed stelt ook niks voor vergeleken met coke.
coke is net zo een sloper. Speed geeft mij en vele anderen zeker wel een speciaal gevoel.Speed is een sloper die geeneens een super speciaal effect heeft.
Dat is heel persoonlijk. Ik heb toch echt flinke euforie van speed hoor. Meer als bij coke.
Dat zei ik iddWerkt bij iedereen anders.
coke is net zo een sloper. Speed geeft mij en vele anderen zeker wel een speciaal gevoel.
Als jullie je speed onder een lamp doen, hoelang laten jullie het eronder staan ? Ben benieuwd hoelang jullie het doen want ik weet niet precies wat een goede tijd is.
Als je de pasta goed uitsmeert is het binnen een kwartier a half uur waarschijnlijk wel droog. Tussendoor een paar keer kappen en dan heb je wel droge speed lijkt me.Als jullie je speed onder een lamp doen, hoelang laten jullie het eronder staan ? Ben benieuwd hoelang jullie het doen want ik weet niet precies wat een goede tijd is.
Dat zei ik idd
Is je speed getest? Zonder informatie over de sterkte kunnen wij je weinig vertellen. ‘Sleutelpuntjes’ zijn ook een breed begrip; als je precies wil weten hoe je reageert op bepaalde doseringen kun je, in ieder geval zolang je nog niet zo vertrouwd bent met het middel, het best gewoon afwegen.
Wat ik uit ervaring weet is dat je het effect van amfetamine de eerste keren wat moet leren kennen. Pas op, want je kunt hierdoor (fysiek) snel overdoseren omdat je simpelweg nog niet echt weet wat je ‘moet voelen’ en/of iets heftigers verwachtte. Ik maakte die fout zelf royaal, de eerste keer ooit dat ik speed gebruikte. Ik dacht steeds: dit kan het niet zijn, ik voel te weinig, nog maar iets erbij. Om vervolgens in de come down met hartkloppingen en duizelingen pas te beseffen dat ik veel te enthousiast was geweest.
Niet iedereen reageert hetzelfde op pep, bij de één heeft het vooral een ‘speedy’ en bij de ander juist meer een ontspannend effect.
Natte pep eerst uitsmeren op een bordje en zo laten drogen. Het gedroogde poeder kun je dan snuiven of gebruiken voor een bommetje. Ik ben wel benieuwd hoe je die natte zooi überhaupt je neus in hebt gekregen, maar niet meer doen dus! Laat je speed testen en lees je wat meer in over handige/verstandige voorbereiding.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."