Is je speed getest? Zonder informatie over de sterkte kunnen wij je weinig vertellen. ‘Sleutelpuntjes’ zijn ook een breed begrip; als je precies wil weten hoe je reageert op bepaalde doseringen kun je, in ieder geval zolang je nog niet zo vertrouwd bent met het middel, het best gewoon afwegen.
Wat ik uit ervaring weet is dat je het effect van amfetamine de eerste keren wat moet leren kennen. Pas op, want je kunt hierdoor (fysiek) snel overdoseren omdat je simpelweg nog niet echt weet wat je ‘moet voelen’ en/of iets heftigers verwachtte. Ik maakte die fout zelf royaal, de eerste keer ooit dat ik speed gebruikte. Ik dacht steeds: dit kan het niet zijn, ik voel te weinig, nog maar iets erbij. Om vervolgens in de come down met hartkloppingen en duizelingen pas te beseffen dat ik veel te enthousiast was geweest.
Niet iedereen reageert hetzelfde op pep, bij de één heeft het vooral een ‘speedy’ en bij de ander juist meer een ontspannend effect.
Natte pep eerst uitsmeren op een bordje en zo laten drogen. Het gedroogde poeder kun je dan snuiven of gebruiken voor een bommetje. Ik ben wel benieuwd hoe je die natte zooi überhaupt je neus in hebt gekregen, maar niet meer doen dus! Laat je speed testen en lees je wat meer in over handige/verstandige voorbereiding.![:)]()
Wat ik uit ervaring weet is dat je het effect van amfetamine de eerste keren wat moet leren kennen. Pas op, want je kunt hierdoor (fysiek) snel overdoseren omdat je simpelweg nog niet echt weet wat je ‘moet voelen’ en/of iets heftigers verwachtte. Ik maakte die fout zelf royaal, de eerste keer ooit dat ik speed gebruikte. Ik dacht steeds: dit kan het niet zijn, ik voel te weinig, nog maar iets erbij. Om vervolgens in de come down met hartkloppingen en duizelingen pas te beseffen dat ik veel te enthousiast was geweest.
Niet iedereen reageert hetzelfde op pep, bij de één heeft het vooral een ‘speedy’ en bij de ander juist meer een ontspannend effect.
Natte pep eerst uitsmeren op een bordje en zo laten drogen. Het gedroogde poeder kun je dan snuiven of gebruiken voor een bommetje. Ik ben wel benieuwd hoe je die natte zooi überhaupt je neus in hebt gekregen, maar niet meer doen dus! Laat je speed testen en lees je wat meer in over handige/verstandige voorbereiding.