#1
Als jullie je speed onder een lamp doen, hoelang laten jullie het eronder staan ? Ben benieuwd hoelang jullie het doen want ik weet niet precies wat een goede tijd is.
Onder een lamp? Om het te drogen?
Als jullie je speed onder een lamp doen, hoelang laten jullie het eronder staan ? Ben benieuwd hoelang jullie het doen want ik weet niet precies wat een goede tijd is.
Als je de pasta goed uitsmeert is het binnen een kwartier a half uur waarschijnlijk wel droog. Tussendoor een paar keer kappen en dan heb je wel droge speed lijkt me.Als jullie je speed onder een lamp doen, hoelang laten jullie het eronder staan ? Ben benieuwd hoelang jullie het doen want ik weet niet precies wat een goede tijd is.
Dat zei ik idd
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."