Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums100% pure speed

100% pure speed

29 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#1
boenkeng zei:
hielke19 zei:
4-methylamfetamine
Klik om te vergroten...
Wat is dit dan precies?
Klik om te vergroten...

4-methyl amfetamine is een stof die op je serotonine systeem werkt, in mindere mate ook op dopamine en norepinefrine als ik me niet vergis :confused: . Deze stof schijnt aardig neurotoxisch te zijn, dus mensen opgepast!

hier een officiele bron die 3 doden en 3 zware gewonden meld en een officiele waarschuwing van dit stofje! Dit mag dan wel in Vlaanderen zijn maar aangezien het hier nu jammer genoeg ook al in nederland voorkomt; http://www.vitalsounds.be/Home/Nieuws/t ... deren.aspx
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Paperplane. zei:
4-methylamfetamine is inderdaad linke soep. Relatief lange come-up, ook bij nasaal gebruik, lange werkingsduur, veel side-effects.

Vermijden vermijden!
Klik om te vergroten...

enkele side-effects: veranderingen in slaap patroon, aantasting van cognitieve vaardigheden, verminderde geheugencapaciteit, verminderde motivatie en moeite met het inschatten wat een gepaste actie tijdens een bepaalde situatie.

klinkt niet fijn.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is namelijk een analoog van crystal meth. Lekker neurotoxisch ook. Laat deze RC maar liggen, gimme 4-fa.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: 72% pure speed

72% ...

i rest my case ...

de droogte is te overwinnen mits je correct hamstert
en geduld toont
respect toont
:hearteyes:

het heeft nu maanden geduurd maar Carnaval kan beginnen
de enige reden waarom er minder coma zuipers zijn is omdat ze nu pep hebben

it gaet un
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: 72% pure speed

Liesette zei:
72% ...

i rest my case ...

de droogte is te overwinnen mits je correct hamstert
en geduld toont
respect toont
:hearteyes:

het heeft nu maanden geduurd maar Carnaval kan beginnen
de enige reden waarom er minder coma zuipers zijn is omdat ze nu pep hebben

it gaet un
Klik om te vergroten...

me jealous! :hearteyes: is het ook d,l-amfetamine of is het dextro? want daar zit nogal een verschil in.
k
koekwouzzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Speed werkt altijd op het stofje dopamine in je hersenen. Dat is ook de reden dat je vaak erna neerslachtig bent. De tijd dat je aan het "freaken"bent is evenlang als de tijd die je nodig hebt om ervan bij te komen
Klik om te vergroten...


hielke19 zei:
boenkeng zei:
hielke19 zei:
4-methylamfetamine
Klik om te vergroten...
Wat is dit dan precies?
Klik om te vergroten...

4-methyl amfetamine is een stof die op je serotonine systeem werkt, in mindere mate ook op dopamine en norepinefrine als ik me niet vergis :confused: . Deze stof schijnt aardig neurotoxisch te zijn, dus mensen opgepast!

hier een officiele bron die 3 doden en 3 zware gewonden meld en een officiele waarschuwing van dit stofje! Dit mag dan wel in Vlaanderen zijn maar aangezien het hier nu jammer genoeg ook al in nederland voorkomt; http://www.vitalsounds.be/Home/Nieuws/t ... deren.aspx
Klik om te vergroten...
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hielke, jij gaf in een ander topic al aan racemische amf te prefereren over dextro, wat ik niet helemaal begrijp. Dex laat in verhouding veel meer dopamine vrij --> meer euforie/plezier. Heb zelf alleen dex gebruikt omdat dat in tegenstelling tot d,l amf wel puur was in deze regio, Als ik aan redelijk pure d,l amf kan komen wil ik dat ook wel eens testen hoor. Je gaat daar alleen veel strakker van staan met in verhouding minder euforie tot de side-effects. Kut toch?

Peace,
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Paperplane. zei:
Hielke, jij gaf in een ander topic al aan racemische amf te prefereren over dextro, wat ik niet helemaal begrijp. Dex laat in verhouding veel meer dopamine vrij --> meer euforie/plezier. Heb zelf alleen dex gebruikt omdat dat in tegenstelling tot d,l amf wel puur was in deze regio, Als ik aan redelijk pure d,l amf kan komen wil ik dat ook wel eens testen hoor. Je gaat daar alleen veel strakker van staan met in verhouding minder euforie tot de side-effects. Kut toch?

Peace,
Klik om te vergroten...

Volgens mij geeft, d,l-amf. meer norepinefrine release, waardoor het, wat meer dat on top of the world gevoel. En je raakt meer in een rush. Bij dex blijf je veel helderder, terwijl je van de ander variant veel vager wordt. Ook heb ik met dex lang zo erg niet dat ik erg zin heb om dingen te gaan doen en is de drang om te praten er ook lang zo erg niet. Het enige wat idd beter is aan dex is dat de kater een stuk beter te doen is.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Noradrenaline zorgt juist voor dat opgejaagde gevoel. Dopamine zorgt voor het ik kan de hele wereld aan gevoel. Je raakt inderdaad wel meer in een rush en word wat vager, dat is inderdaad wel een "voordeel". Bij mij is dex juist echt über-sociaal, en wil dan met iedereen praten over alles.
Doordat dex inderdaad minder noradrenaline vrijmaakt, en er in je lichaam dus minder adrenaline aangemaakt word, heb je relatief minder de lust om te bewegen. Je voelt je van dex misschien minder brak, maar vokr je hersenen is het een grotere aanslag, omdat er veel meer dopamine vrij wordt gelaten per mg dan bij d,l-amf.

Altijd leuk om andere mensen hun mening te weten over dat soort dingen :)


Peace,
k
koekwouzzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha voorbarig zeg je.... Denk je dat ik niet weet weet waar ik over praat. Heb een jaar gezeten in belgie en kreeg daar een uitslag van het lab voor mijn neus....... 99% amfetamine! Kreeg er gelijk een half jaar bij omdat ik de BRON zou zijn.
Wel eens gehoord van mensen die het injecteren. Bij mij pakte ze 1gram beete gedesteliseerd water en zetten maar. Zonder te filteren. Hij reed om de dag 4uur heen en 4uur terug.
Meer zeg ik niet.......
Liesette zei:
Het is ook een beetje voorbarigb]misschien was de pepnemer wel niet bekend met de echte zuivere pep.
Voorop gesteld dat 90% van de samples die getest worden vervuild zijn en niet verder reiken dan 25 % amfeta.

Je titel begint ook over 100% zuivere amfetamine maar dat is in vloeibare vorm
In poeder vorm reikt het niet verder dan 73% .


Iemand die de 73% niet kent en de 16% + 69 % cafeine gewent is krijgt idd allerlei nieuwe impulsen te verwerken.

Zoals :

insomnia
gewichtsverlies
paranoia
hartkloppingen

en na een nacht slaap overslaan komt daar een leuk lijstje bij .....

katers
hallucinaties
stemmingswisselingen
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."