#1
Men spreekt over 1 snuif. Wat zou gemiddeld in mg een grote snuif zijn?
250 zal wel weg zijn denk ik na 20u? Zou het eens moeten opzoeken.
250 zal wel weg zijn denk ik na 20u? Zou het eens moeten opzoeken.
Wat nou als je in 1 keer een halve gram opsnuift? Ook max 20 uur dan?
Misschien wel. Maar denk dat het er ook wel van af hangt hoe veel je neemt. Een echt grote dosis zal na 20 uur niet weg zijn denk ik.Tussen 10 en 20u bij eenmalig, zonder bijnemen. Lijkt mij dat die 10u verschil het verschil in lichte en hoge dosis zijn?
Max 150 mg denk ik? Als grote snuif dan. Deel het vooral, ben nu wel benieuwd.Men spreekt over 1 snuif. Wat zou gemiddeld in mg een grote snuif zijn?
250 zal wel weg zijn denk ik na 20u? Zou het eens moeten opzoeken.
toxicologie.org
Max 150 mg denk ik? Als grote snuif dan. Deel het vooral, ben nu wel benieuwd.
Een nakkie is zon 30-35mg gemiddeld. Een grote lijn voor iemand zonder tolerantie is 80mg.Men spreekt over 1 snuif. Wat zou gemiddeld in mg een grote snuif zijn?
250 zal wel weg zijn denk ik na 20u? Zou het eens moeten opzoeken.
Max 150 mg denk ik? Als grote snuif dan. Deel het vooral, ben nu wel benieuwd.
En nee dit is echt niet leuk om in 1x te snuiven.@Snuffelaar postte gisteren een foto van 300mg dacht ik.

Poeh beste strepen, zo zie ik ze graag. Post je doppen na 20 uur nog eens
Een nakkie is zon 30-35mg gemiddeld. Een grote lijn voor iemand zonder tolerantie is 80mg.
En nee dit is echt niet leuk om in 1x te snuiven.
Bekijk bijlage 10966
Poeh beste strepen, zo zie ik ze graag. Post je doppen na 20 uur nog eens![]()
Dit was vorig jaar in februari, toen ik echt geen grenzen had en elke dag een dikke 2-3g snoof op mijn eentje en mijn toenmalige vriendin ook nog eens zoveel. Wat een kutperiode in mijn leven.Poeh beste strepen, zo zie ik ze graag. Post je doppen na 20 uur nog eens![]()
Zulke lijnen speed nam ik ook op laatst, meerdere malen per dag. 🙄
Nam je dan uit noodzaak? Of uit verveling?
Ik merk nl bij mezelf dat ik meer neem als ik mij verveel.
Ooh gelukkig. Ik ken dat soort lijnen helaas. Op een gegeven moment ben je alleen nog maar die rush aan het chasen, en die duurt steeds korter.Dit was vorig jaar in februari, toen ik echt geen grenzen had en elke dag een dikke 2-3g snoof op mijn eentje en mijn toenmalige vriendin ook nog eens zoveel. Wat een kutperiode in mijn leven.
Dit is na een eenmalige dosis dan toch?En in de urine tot 72u aantoonbaar.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."