Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPLASTEST! Hoe omzijl ik het? tips zijn ook gewaardeerd.

PLASTEST! Hoe omzijl ik het? tips zijn ook gewaardeerd.

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
v
vitamineCLid
01-01-2024, 00:00
#1
kheb een hele simpele manier waar ze zeker niets vinden






























niets gebuiken :wave:
f
freaker076Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gebruik nu al ongeveer 1,5 jaar wel eens een xtc pilletje of af en toe een snuifje speed.
Maar vorige week heeft mijn vader stiekem in mijn telefoon zitten kijken en heeft daar wat dingen in gevonden en gelezen wat niet bepaald de bedoeling was......
Ik gebruik alleen op feesten en ga er verstandig mee om maar dat interesseerd hem natuurlijk niet.
Ik heb dit weekend HardcoreXL en volgende week Masters of Hardcore, en mijn vader heeft gezegd dat hij de maandag na hardcorexl en MoH mij een plastest zal gaan geven.

Zijn er goede manieren om het te omzijlen of niet?
Tips, tricks of zelf ervaring mee?

Laat het me weten!
Als jullie er zeker van zijn dat het niet goed zal werken of een 50/50 kans zal zijn dan doe ik het niet wil wel een manier hebben waar ik veel zekerheid bij heb.

Gr. Freaker076

:confused:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die plastest ga je niet omzeilen, tenzij je urine van een ander uit een zakje erin doet(terwijl hij verwarmt is onder je oksel o.i.d.)

De beste oplossing hier lijkt me om er gewoon eerlijk over te zijn. Ik bedoel: Ze weten het toch al. Leg ze uit wat het met je doet, hoe je risico's verminderd en dat je het netjes test (toch?), etc.

Mag ik vragen hoe oud als je bent?
f
freaker076Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Jezus wat was ik destijds toch dom. Ondertussen 3 jaar uit de kliniek waar ik dus voor speed zat. Speed heb ik niet meer aangeraakt sindsdien gelukkig.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als we dat toch eens eerder wisten...
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#6
freaker076 zei:
Jezus wat was ik destijds toch dom. Ondertussen 3 jaar uit de kliniek waar ik dus voor speed zat. Speed heb ik niet meer aangeraakt sindsdien gelukkig.
Klik om te vergroten...
Je bent nu nog dommer door hierop te gaan reageren en op je andere topics met zelfde berucht snap best dat je blij bent dat je eraf bent ma doe dan je verhaal in verslavingstopic ofzo
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Danny0531 zei:
Je bent nu nog dommer door hierop te gaan reageren en op je andere topics met zelfde berucht snap best dat je blij bent dat je eraf bent ma doe dan je verhaal in verslavingstopic ofzo
Klik om te vergroten...
Hij reageert op zijn eigen topic
f
freaker076Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Wist niet dat het verboden was om op je eigen post te reageren. Sorry karen.
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Danny0531 zei:
Je bent nu nog dommer door hierop te gaan reageren en op je andere topics met zelfde berucht snap best dat je blij bent dat je eraf bent ma doe dan je verhaal in verslavingstopic ofzo
Klik om te vergroten...
Wow sad dit bericht van jou, ik was juist verrast om dit te lezen van ts en vind het wel fascinerend hoe iemand uit 2014 met zo een topic dus toch verslaafd is geweest, plus eruit is gekomen. Dit soort berichten zijn wat mij betreft meer dan welkom hoor?! Integendeel van jij zegt zelfs, leuk juist dat iemand van vroeger weer eens opduikt op t forum en ervaringsverhalen deelt! GroetJessss
f
freaker076Lid
01-01-2024, 00:00
#10
TripJess zei:
Wow sad dit bericht van jou, ik was juist verrast om dit te lezen van ts en vind het wel fascinerend hoe iemand uit 2014 met zo een topic dus toch verslaafd is geweest, plus eruit is gekomen. Dit soort berichten zijn wat mij betreft meer dan welkom hoor?! Integendeel van jij zegt zelfs, leuk juist dat iemand van vroeger weer eens opduikt op t forum en ervaringsverhalen deelt! GroetJessss
Klik om te vergroten...
😎✌️
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gewoon lekker terugkomen hoor, als je al niet meer op je eigen topics zou mogen reageren, waar gaat het heen met de wereld. :wink:

Super goed dat je al zo lang van de pep af bent!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."