Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWerking net geen droge speed

Werking net geen droge speed

46 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Haha ik moest hier hardop om lachen. Zie het helemaal voor me: oeps, ineens een plakkaat speed je neus in. Zomaar. Echt vervelend!

Ik snap hoe je het bedoelt hoor, maar vond het ff hilarisch. :’)

OT: plakspeed is kut. Feel ya. Ikzelf vind mijn huidige speed zo smerig (vettige substantie) dat ik de volgende keer als ik aan de speed ga wel echt weer een bom overweeg, al heeft bommen niet mijn voorkeur omdat ik het uitgesmeerde effect wat te subtiel vond de enige keer dat ik dit gedaan heb. Mijn aversie voor de smaak is gewoon te groot geworden en dat plakkerige maakt het dan extra ranzig. Vind persoonlijk speed sowieso de minst chille drug om te snuiven van de ‘snuifdrugs’ die ik geprobeerd heb.
Klik om te vergroten...
Ik vind het juist de meest aangename soort snuifdrugs, drugs die je niet of nauwelijks voelt in je neus of die verdoven vind ik te afwezig, ik wil wel echt merken dat ik iets in mijn neus heb, dan weet ik ook dat het werkt
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Skaf-Giraffe zei:
Gewoon voor een paar uurtjes verspreid op een schaaltje leggen.
Werkt altijd bij mij..
Klik om te vergroten...
Heb ik al geprobeerd. Het blijft wat klonten.
S
Skaf-GiraffeLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Heb ik al geprobeerd. Het blijft wat klonten.
Klik om te vergroten...
Het is wel getest neem ik aan?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Skaf-Giraffe zei:
Het is wel getest neem ik aan?
Klik om te vergroten...
Jazeker, en gewassen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Skaf-Giraffe zei:
Je kunt altijd voor onderweg bommetjes maken. (snap als je dit niet prefereerd)
Maar na het drogen uit het zakje hoort het wel poederig te zijn.

Als je de pep platdrukt, is het dan een plakaat, of brokt het dan wel?
Klik om te vergroten...
Eerder een plakkaat. Bommetjes hebik nog nooit gedaan en heeft ook niet mijn voorkeur.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Vorige x vloog der een heel plakkaat zo mijn neus in.
Klik om te vergroten...

Haha ik moest hier hardop om lachen. Zie het helemaal voor me: oeps, ineens een plakkaat speed je neus in. Zomaar. Echt vervelend!

Ik snap hoe je het bedoelt hoor, maar vond het ff hilarisch. :’)

OT: plakspeed is kut. Feel ya. Ikzelf vind mijn huidige speed zo smerig (vettige substantie) dat ik de volgende keer als ik aan de speed ga wel echt weer een bom overweeg, al heeft bommen niet mijn voorkeur omdat ik het uitgesmeerde effect wat te subtiel vond de enige keer dat ik dit gedaan heb. Mijn aversie voor de smaak is gewoon te groot geworden en dat plakkerige maakt het dan extra ranzig. Vind persoonlijk speed sowieso de minst chille drug om te snuiven van de ‘snuifdrugs’ die ik geprobeerd heb.
L
L-S(T)DLid
01-01-2024, 00:00
#7
Cocaine kan ik me nog iets bij voorstellen, dat je de "comedown" lekker vindt. Het heeft een beetje een mild taste. (vindt snuiferij sowiezo niet zo vet)
Maar speed is een geval apart.

Smerigste drugs die ik ooit heb gehad.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
L-S(T)D zei:
Smerigste drugs die ik ooit heb gehad.
Klik om te vergroten...

Eens. Speed is heel vies. Ook wanneer gewassen/maximaal zuiver. De smaak heeft voor mij wat weg van verschraalde sigaretten/oude asbak, maar dan nog veel smeriger.

Cocaïne minder ervaring mee maar vond dat de twee keer dat ik het gedaan heb veel milder van smaak dan speed, wel typisch, combi kerosine en wasabi. Veel makkelijker te snuiven ook.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
In eerste instantie baalde ik als een gek met mijn 52% caffeine maar na wassen hield ik prachtspul over.

Het kan verkeren.
S
Skaf-GiraffeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Walter white ^^^^^^
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze olifant zei:
Haha ik moest hier hardop om lachen. Zie het helemaal voor me: oeps, ineens een plakkaat speed je neus in. Zomaar. Echt vervelend!

Ik snap hoe je het bedoelt hoor, maar vond het ff hilarisch. :’)

OT: plakspeed is kut. Feel ya. Ikzelf vind mijn huidige speed zo smerig (vettige substantie) dat ik de volgende keer als ik aan de speed ga wel echt weer een bom overweeg, al heeft bommen niet mijn voorkeur omdat ik het uitgesmeerde effect wat te subtiel vond de enige keer dat ik dit gedaan heb. Mijn aversie voor de smaak is gewoon te groot geworden en dat plakkerige maakt het dan extra ranzig. Vind persoonlijk speed sowieso de minst chille drug om te snuiven van de ‘snuifdrugs’ die ik geprobeerd heb.
Klik om te vergroten...
Hahaha ja echt. Zo “floep” echt een hele aan elkaar geplakt streep vloog der in hahaha!
Deze speed is minder vies qua smaak maar idd, vergeleken coke (meer dan coke en speed heb ik nooit gesnoven) is het wel viezer. Maar qua gore smaak wint mdma het.
L
L-S(T)DLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Hahaha ja echt. Zo “floep” echt een hele aan elkaar geplakt streep vloog der in hahaha!
Deze speed is minder vies qua smaak maar idd, vergeleken coke (meer dan coke en speed heb ik nooit gesnoven) is het wel viezer. Maar qua gore smaak wint mdma het.
Klik om te vergroten...

Een Poolse guy die ik tegenkwam op een festival gooide 4 kristalletjes in z'n mond en kauwde ze zo op. Geen water, niks.

Zulke heb je er ook bij..
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ken er ook zo 1. Vinger in de zak mdma kristallen en dan de mond in.

Die gast heeft nog maar een paar tanden
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#14
L-S(T)D zei:
Een Poolse guy die ik tegenkwam op een festival gooide 4 kristalletjes in z'n mond en kauwde ze zo op. Geen water, niks.

Zulke heb je er ook bij..
Klik om te vergroten...

Ik raakte op een festival eens aan de praat met iemand die aan de speed en MDMA zat, en op een gegeven moment bood hij me een slokje van zijn bier aan. "Moet je proberen man, ik heb er miauw miauw ingegooid!" :tearsofjoy:
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fenrir zei:
moment bood hij me een slokje van zijn bier aan. "Moet je proberen man, ik heb er miauw miauw ingegooid!" :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Gratis drugs. ;p
L
L-S(T)DLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fenrir zei:
Ik raakte op een festival eens aan de praat met iemand die aan de speed en MDMA zat, en op een gegeven moment bood hij me een slokje van zijn bier aan. "Moet je proberen man, ik heb er miauw miauw ingegooid!" :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Jullie zullen next level gesprekken moeten hebben gehad.
Heb je zijn offer aangenomen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
L-S(T)D zei:
Een Poolse guy die ik tegenkwam op een festival gooide 4 kristalletjes in z'n mond en kauwde ze zo op. Geen water, niks.

Zulke heb je er ook bij..
Klik om te vergroten...
Ken der wel meer die het te doen vinden maar ikke niet. Jakkie bah! Pil of capsule, verder echt niet hoor.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#18
acht.zes zei:
Ik ken er ook zo 1. Vinger in de zak mdma en dan de mond in.
Klik om te vergroten...

Oh dat zou ik ook wel kunnen. Als op een festival m'n pep bijna op is en we zitten tegen het einde aan, dan lik ik het resterende gedeelte er gewoon even uit met m'n tong, lol.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#19
L-S(T)D zei:
Heb je zijn offer aangenomen?
Klik om te vergroten...

Dat niet, soms ben ik best verstandig! Mephedrone staat nog wel op de to do-list.
L
L-S(T)DLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fenrir zei:
Dat niet, soms ben ik best verstandig! Mephedrone staat nog wel op de to do-list.
Klik om te vergroten...
Ik wist er niet dat het bestond voor jou bericht.
Nieuwe research drug voor vanavond.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."