#1
Smerigste drugs die ik ooit heb gehad.
Hahaha ja echt. Zo “floep” echt een hele aan elkaar geplakt streep vloog der in hahaha!Haha ik moest hier hardop om lachen. Zie het helemaal voor me: oeps, ineens een plakkaat speed je neus in. Zomaar. Echt vervelend!
Ik snap hoe je het bedoelt hoor, maar vond het ff hilarisch. :’)
OT: plakspeed is kut. Feel ya. Ikzelf vind mijn huidige speed zo smerig (vettige substantie) dat ik de volgende keer als ik aan de speed ga wel echt weer een bom overweeg, al heeft bommen niet mijn voorkeur omdat ik het uitgesmeerde effect wat te subtiel vond de enige keer dat ik dit gedaan heb. Mijn aversie voor de smaak is gewoon te groot geworden en dat plakkerige maakt het dan extra ranzig. Vind persoonlijk speed sowieso de minst chille drug om te snuiven van de ‘snuifdrugs’ die ik geprobeerd heb.
Hahaha ja echt. Zo “floep” echt een hele aan elkaar geplakt streep vloog der in hahaha!
Deze speed is minder vies qua smaak maar idd, vergeleken coke (meer dan coke en speed heb ik nooit gesnoven) is het wel viezer. Maar qua gore smaak wint mdma het.
Een Poolse guy die ik tegenkwam op een festival gooide 4 kristalletjes in z'n mond en kauwde ze zo op. Geen water, niks.
Zulke heb je er ook bij..
Gratis drugs. ;pmoment bood hij me een slokje van zijn bier aan. "Moet je proberen man, ik heb er miauw miauw ingegooid!"![]()
Jullie zullen next level gesprekken moeten hebben gehad.Ik raakte op een festival eens aan de praat met iemand die aan de speed en MDMA zat, en op een gegeven moment bood hij me een slokje van zijn bier aan. "Moet je proberen man, ik heb er miauw miauw ingegooid!"![]()
Ken der wel meer die het te doen vinden maar ikke niet. Jakkie bah! Pil of capsule, verder echt niet hoor.Een Poolse guy die ik tegenkwam op een festival gooide 4 kristalletjes in z'n mond en kauwde ze zo op. Geen water, niks.
Zulke heb je er ook bij..
Ik ken er ook zo 1. Vinger in de zak mdma en dan de mond in.
Heb je zijn offer aangenomen?
Ik wist er niet dat het bestond voor jou bericht.Dat niet, soms ben ik best verstandig! Mephedrone staat nog wel op de to do-list.
Ik ken er ook zo 1. Vinger in de zak mdma kristallen en dan de mond in.
Die gast heeft nog maar een paar tanden
Ik dacht al.. fuck, ik ben een gekke chick.Wat is hier raar aan?
@acht.zes
Ik ga mijn speed binnekort laten testen. Ben benieuwd wat er uit komt. Zal het hier even laten weten!
Dat vettige spul zijn resten uit het productieproces, die kun je eruit krijgen door een acetonwasje te doen.Haha ja ik herken het. Ook heb ik mijn speed daarna nog 3 keer opnieuw gedroogd. Maar eigelijk wordt hij elke keer net zo droog zoals de eerste keer. Dus het doet niks af. De werking is bij mij ook prima. Maar ligt dit dan aan de speed of is elke speed zo 'vettig'?
Ik heb gewassen speed maar zo plakkerig als de neten... Ook na drogen en wassen.Dat vettige spul zijn resten uit het productieproces, die kun je eruit krijgen door een acetonwasje te doen.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."