#1
Volgens mij is het omdat de huid wat verdoofd is door de speed en als de huid terug normale doorbloeding krijgt en doordat je wat uitdroogt krijg je jeuk (steken) alsof er iemand met een naaldje in je huid prikt !
Goed blijven hydraten verhelpt het naar mijn gevoel 😃
Goed blijven hydraten verhelpt het naar mijn gevoel 😃
Volgens mij is dit niet goed in ieder geval. Ik heb het ook vaak aan de binnenkant van mijn hand HEEL IRRITANT.... Wie weet dit en heeft hier ook last van???