#1
Je neus zat gewoon zo vol dat hij niks meer opnam 😄dat zou ook zo kunnen
Je neus zat gewoon zo vol dat hij niks meer opnam 😄dat zou ook zo kunnen
Hele wachrij in die neus van hem. Erger dan de wachtrij aan de telefoon bij de huisarts, de pep van een week geleden moest nog verwerkt worden...Je neus zat gewoon zo vol dat hij niks meer opnam 😄
teveel inderdaad afgelopen weekend ik vond het zo gek dat ik maar niks voelde dus nam ik steeds meer. tot op een gegeven moment ik met alleen hartkloppingen op de bank lagHeb je die voorgaande keren dan niet een beetje veel gebruikt?
hahaha ja was inderdaad verkoudenJe neus zat gewoon zo vol dat hij niks meer opnam 😄
Denk dat je dan maar blij mag zijn dat je er niks meer van voelde! Vreemd is het niet, als je met hart kloppingen op de bank ligt is het echt een teken van oké nu genoeg.teveel inderdaad afgelopen weekend ik vond het zo gek dat ik maar niks voelde dus nam ik steeds meer. tot op een gegeven moment ik met alleen hartkloppingen op de bank lag
vreemd...
Oké thanx voor de tipDenk dat je dan maar blij mag zijn dat je er niks meer van voelde! Vreemd is het niet, als je met hart kloppingen op de bank ligt is het echt een teken van oké nu genoeg.
Veel snuiven bij pep is niet nodig, less is more. Als ik als een malle ga snuiven en de lijnen gaan er doorheen als snoepjes, ben ik met 5/6 uurtjes afgeschreven.
Als ik lager doseer en niet vaak bij neem kan ik zo 12 uur lang me kip lekker voelen. Ook de dagen daarna voel je je echt veel fitter
teveel inderdaad afgelopen weekend ik vond het zo gek dat ik maar niks voelde dus nam ik steeds meer. tot op een gegeven moment ik met alleen hartkloppingen op de bank lag
vreemd...
You back !ineens niet meer ....
het werkt nu al 15 jaar non stop bij mij van de Magistrale Bereider naar de Dextro naar de Amfexxa en toen naar de Tentin.
morgen maar weer is wat echte straat pep van 69% erin donderen want ik mis het.
heb bij verschillende dealers. weet zeker dat het aan mij ligt. me vriend reageerde er wel positief opKan ook aan de kwaliteit van je pep liggen.
Ik denk tolerantie, had je hiervoor al ervaring met pep of waren dit echt je eerste keren? Als het tolerantie is zou ik even een maandje niks gebruiken en daarna nog een keer proberen, dan zou je als het goed is weer iets moeten voelen.hoi voor een maand geleden ofzo heb ik weer speed gebruikt de eerste 3 keer. om de week ofzo voelde ik me super goed. tot ik voor het laatst ook speed nam werkte het tegenover gestelde. en die keren daarop ook terwijl ik verschillende pep gebruikte. wat kan dit zijn het werkte gewoon niet meer
Was hem een keertje met aceton je nieuwe speed , mss te veel versneden.hoi voor een maand geleden ofzo heb ik weer speed gebruikt de eerste 3 keer. om de week ofzo voelde ik me super goed. tot ik voor het laatst ook speed nam werkte het tegenover gestelde. en die keren daarop ook terwijl ik verschillende pep gebruikte. wat kan dit zijn het werkte gewoon niet meer
me eerste keer was ik 17 tot aan mijn 22e regelmatig gebruikt nu 10 jaar later 32Ik denk tolerantie, had je hiervoor al ervaring met pep of waren dit echt je eerste keren? Als het tolerantie is zou ik even een maandje niks gebruiken en daarna nog een keer proberen, dan zou je als het goed is weer iets moeten voelen.
heb 2 soorten pep gehad bij verschillende dealers mijn vriend reageerde er wel positief opWas hem een keertje met aceton je nieuwe speed , mss te veel versneden.
Aceton krijgt zo goed als allee cafeïne (en een paar andere stofjes) er uit, dus als het versneden is met iets anders , gooi je hem best lekker weg.
heb van verschillende gehad en mijn vriend reageerde er wel positief opIk denk dat het gewoon vanillesuiker met azijn in een zakje was.
Dan moet je wel heeel veel speed hebben gebruikt om er niks van te voelen, grotere lijnen nemen? Anders gwn tijdje niks nemen. Dan is je tolerantie zo weg...heb van verschillende gehad en mijn vriend reageerde er wel positief op
Heb je die voorgaande keren dan niet een beetje veel gebruikt?heb van verschillende gehad en mijn vriend reageerde er wel positief op
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."