#1
Oké thanx voor de tipDenk dat je dan maar blij mag zijn dat je er niks meer van voelde! Vreemd is het niet, als je met hart kloppingen op de bank ligt is het echt een teken van oké nu genoeg.
Veel snuiven bij pep is niet nodig, less is more. Als ik als een malle ga snuiven en de lijnen gaan er doorheen als snoepjes, ben ik met 5/6 uurtjes afgeschreven.
Als ik lager doseer en niet vaak bij neem kan ik zo 12 uur lang me kip lekker voelen. Ook de dagen daarna voel je je echt veel fitter