Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspep werkt ineens niet meer

pep werkt ineens niet meer

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Syl zei:
Kan ook aan de kwaliteit van je pep liggen.
Klik om te vergroten...
heb bij verschillende dealers. weet zeker dat het aan mij ligt. me vriend reageerde er wel positief op
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoi voor een maand geleden ofzo heb ik weer speed gebruikt de eerste 3 keer. om de week ofzo voelde ik me super goed. tot ik voor het laatst ook speed nam werkte het tegenover gestelde. en die keren daarop ook terwijl ik verschillende pep gebruikte. wat kan dit zijn het werkte gewoon niet meer
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#3
passie zei:
hoi voor een maand geleden ofzo heb ik weer speed gebruikt de eerste 3 keer. om de week ofzo voelde ik me super goed. tot ik voor het laatst ook speed nam werkte het tegenover gestelde. en die keren daarop ook terwijl ik verschillende pep gebruikte. wat kan dit zijn het werkte gewoon niet meer
Klik om te vergroten...
Ik denk tolerantie, had je hiervoor al ervaring met pep of waren dit echt je eerste keren? Als het tolerantie is zou ik even een maandje niks gebruiken en daarna nog een keer proberen, dan zou je als het goed is weer iets moeten voelen.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan ook aan de kwaliteit van je pep liggen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
passie zei:
hoi voor een maand geleden ofzo heb ik weer speed gebruikt de eerste 3 keer. om de week ofzo voelde ik me super goed. tot ik voor het laatst ook speed nam werkte het tegenover gestelde. en die keren daarop ook terwijl ik verschillende pep gebruikte. wat kan dit zijn het werkte gewoon niet meer
Klik om te vergroten...
Was hem een keertje met aceton je nieuwe speed , mss te veel versneden.

Aceton krijgt zo goed als allee cafeïne (en een paar andere stofjes) er uit, dus als het versneden is met iets anders , gooi je hem best lekker weg.
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Poederpret zei:
Ik denk tolerantie, had je hiervoor al ervaring met pep of waren dit echt je eerste keren? Als het tolerantie is zou ik even een maandje niks gebruiken en daarna nog een keer proberen, dan zou je als het goed is weer iets moeten voelen.
Klik om te vergroten...
me eerste keer was ik 17 tot aan mijn 22e regelmatig gebruikt nu 10 jaar later 32
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#7
inner_search zei:
Was hem een keertje met aceton je nieuwe speed , mss te veel versneden.

Aceton krijgt zo goed als allee cafeïne (en een paar andere stofjes) er uit, dus als het versneden is met iets anders , gooi je hem best lekker weg.
Klik om te vergroten...
heb 2 soorten pep gehad bij verschillende dealers mijn vriend reageerde er wel positief op
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk dat het gewoon vanillesuiker met azijn in een zakje was.
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#9
MetalGuy zei:
Ik denk dat het gewoon vanillesuiker met azijn in een zakje was.
Klik om te vergroten...
heb van verschillende gehad en mijn vriend reageerde er wel positief op
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
passie zei:
heb van verschillende gehad en mijn vriend reageerde er wel positief op
Klik om te vergroten...
Dan moet je wel heeel veel speed hebben gebruikt om er niks van te voelen, grotere lijnen nemen? Anders gwn tijdje niks nemen. Dan is je tolerantie zo weg...
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#11
passie zei:
heb van verschillende gehad en mijn vriend reageerde er wel positief op
Klik om te vergroten...
Heb je die voorgaande keren dan niet een beetje veel gebruikt?
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#12
MetalGuy zei:
Heb je die voorgaande keren dan niet een beetje veel gebruikt?
Klik om te vergroten...
dat zou ook zo kunnen
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopemonster zei:
Dan moet je wel heeel veel speed hebben gebruikt om er niks van te voelen, grotere lijnen nemen? Anders gwn tijdje niks nemen. Dan is je tolerantie zo weg...
Klik om te vergroten...
thanx zou ook zo kunnen
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#14
passie zei:
dat zou ook zo kunnen
Klik om te vergroten...
Je neus zat gewoon zo vol dat hij niks meer opnam 😄
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Jesse Pinkvrouw zei:
Je neus zat gewoon zo vol dat hij niks meer opnam 😄
Klik om te vergroten...
Hele wachrij in die neus van hem. Erger dan de wachtrij aan de telefoon bij de huisarts, de pep van een week geleden moest nog verwerkt worden...
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#16
MetalGuy zei:
Heb je die voorgaande keren dan niet een beetje veel gebruikt?
Klik om te vergroten...
teveel inderdaad afgelopen weekend ik vond het zo gek dat ik maar niks voelde dus nam ik steeds meer. tot op een gegeven moment ik met alleen hartkloppingen op de bank lag
vreemd...
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jesse Pinkvrouw zei:
Je neus zat gewoon zo vol dat hij niks meer opnam 😄
Klik om te vergroten...
hahaha ja was inderdaad verkouden
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#18
passie zei:
teveel inderdaad afgelopen weekend ik vond het zo gek dat ik maar niks voelde dus nam ik steeds meer. tot op een gegeven moment ik met alleen hartkloppingen op de bank lag
vreemd...
Klik om te vergroten...
Denk dat je dan maar blij mag zijn dat je er niks meer van voelde! Vreemd is het niet, als je met hart kloppingen op de bank ligt is het echt een teken van oké nu genoeg.

Veel snuiven bij pep is niet nodig, less is more. Als ik als een malle ga snuiven en de lijnen gaan er doorheen als snoepjes, ben ik met 5/6 uurtjes afgeschreven.
Als ik lager doseer en niet vaak bij neem kan ik zo 12 uur lang me kip lekker voelen. Ook de dagen daarna voel je je echt veel fitter
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jesse Pinkvrouw zei:
Denk dat je dan maar blij mag zijn dat je er niks meer van voelde! Vreemd is het niet, als je met hart kloppingen op de bank ligt is het echt een teken van oké nu genoeg.

Veel snuiven bij pep is niet nodig, less is more. Als ik als een malle ga snuiven en de lijnen gaan er doorheen als snoepjes, ben ik met 5/6 uurtjes afgeschreven.
Als ik lager doseer en niet vaak bij neem kan ik zo 12 uur lang me kip lekker voelen. Ook de dagen daarna voel je je echt veel fitter
Klik om te vergroten...
Oké thanx voor de tip
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#20
passie zei:
teveel inderdaad afgelopen weekend ik vond het zo gek dat ik maar niks voelde dus nam ik steeds meer. tot op een gegeven moment ik met alleen hartkloppingen op de bank lag
vreemd...
Klik om te vergroten...

Hartkloppingen is een teken van caffeine. Je moet wel erg veel speed nemen om irritante hartkloppingen van speed zelf te krijgen.
Ik zou het laten testen, dat vrienden er goed op gaan zegt niks.
Ik heb sampels ingeleverd die meer dan 30% caff bevatten en 32% amf en ben de eerste die heeft geklaagd bij de dealer.

"Bro ik heb van deze al 25KG weggezet die speed is niet slecht".

Alles met 1% caff is bagger, de mazzel ouwe oplichter. ^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."