Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumselke dag maar niet werkend

elke dag maar niet werkend

79 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi ik ben vanaf vorige week donderdag tot aan afgelopen woensdag elke dag aan de speed geweest. ik heb er een dag tussen gelaten en daarna opnieuw aan de speed. nu is het zo dat de speed niet werkt ik voel niks alleen een druk drang
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
passie zei:
hoi ik heb vanaf vorige week donderdag tot woensdag elke dag gebruikt een dag tussen gelaten en vanaf donderdag weer nu werkt het totaal niet meer en heb ik een druk drang bultjes op me lichaam beet akward
Klik om te vergroten...
Wacht eerst nou maar tot de drugs is uitgewerkt en je een beetje fatsoenlijk kan typen, niemand begrijpt dit.
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Wacht eerst nou maar tot de drugs is uitgewerkt en je een beetje fatsoenlijk kan typen, niemand begrijpt dit.
Klik om te vergroten...
zo beter?
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik zal het even overnieuw typen want zo ver ben ik nou ook weer niet
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Beter, maar nog steeds is het alsof je met je slappe piemel op je toetsenbord hebt geslagen en op enter hebt gedrukt.
Klik om te vergroten...
in typ wel weer even overnieuw want zo ver ben ik ook weer niet
k
klxaasxLid
01-01-2024, 00:00
#6
passie zei:
in typ wel weer even overnieuw want zo ver ben ik ook weer niet
Klik om te vergroten...
'gap je plaatst het eerst normaal en daarna een citaat, vgm ga je super hard xD
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#7
klxaasx zei:
'gap je plaatst het eerst normaal en daarna een citaat, vgm ga je super hard xD
Klik om te vergroten...
dat is niet waar. ik ben nieuw hier dus weet niet helemaal hoe de site werkt. ik wou dus zeggen tegen jullie allemaal dat ik me bericht overnieuw typ
k
klxaasxLid
01-01-2024, 00:00
#8
passie zei:
dat is niet waar. ik ben nieuw hier dus weet niet helemaal hoe de site werkt. ik wou dus zeggen tegen jullie allemaal dat ik me bericht overnieuw typ
Klik om te vergroten...
oke beste man
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
passie zei:
hoi ik ben vanaf vorige week donderdag tot aan afgelopen woensdag elke dag aan de speed geweest. ik heb er een dag tussen gelaten en daarna opnieuw aan de speed. nu is het zo dat de speed niet werkt ik voel niks alleen een pukkeldruk drang
Klik om te vergroten...
Is dit een retorische vraag?
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Ik ook niet , daarom noemde ik haar/hem een troll een paar posts hierboven.
Maar het blijft een Df , dus als ze info wil die in kan leveren met 1 klikje doe ik dat gewoon :wink:.

maar blijf me ook afvragen of ik dit topic serieus moet nemen of niet.

toen ik door men speed binges ging en te lang wakker was zegde ik zoals @Syl al aangaf ook wel rare dingen of kon ik me niet verwoorden zoals ik wou.

heb ik zelfs al van methylfenidaat rebound 😂
Klik om te vergroten...
nou en toch is dit serieus... ik dacht dat je met alle vragen hier terecht kon. ik heb heel wat pep gehad en tuurlijk weet ik wat amfetamine is. wil gewoon weten waar die dwang weg komt. en als je elke dag gebruikt op een gegeven moment niks meer van de pep voelt daar kon ik niks over vinden. waarom dan van die rare reacties ?!?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Ik kan OP niet serieus nemen als zelfs dit voorgekauwd moet worden. ( erg van mij ....)
Klik om te vergroten...
Ik ook niet , daarom noemde ik haar/hem een troll een paar posts hierboven.
Maar het blijft een Df , dus als ze info wil die in kan leveren met 1 klikje doe ik dat gewoon :wink:.

maar blijf me ook afvragen of ik dit topic serieus moet nemen of niet.

toen ik door men speed binges ging en te lang wakker was zegde ik zoals @Syl al aangaf ook wel rare dingen of kon ik me niet verwoorden zoals ik wou.

heb ik zelfs al van methylfenidaat rebound 😂
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
inner_search zei:
Ik ook niet , daarom noemde ik haar/hem een troll een paar posts hierboven.
Maar het blijft een Df , dus als ze info wil die in kan leveren met 1 klikje doe ik dat gewoon :wink:.
Klik om te vergroten...
Topper .
inner_search zei:
maar blijf me ook afvragen of ik dit topic serieus moet nemen of niet.

toen ik door men speed binges ging en te lang wakker was zegde ik zoals @Syl al aangaf ook wel rare dingen of kon ik me niet verwoorden zoals ik wou.

heb ik zelfs al van methylfenidaat rebound 😂
Klik om te vergroten...
Again, respect dat je inhoudelijker reageert dan mij :tonguewink:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
passie zei:
nou en toch is dit serieus... ik dacht dat je met alle vragen hier terecht kon. ik heb heel wat pep gehad en tuurlijk weet ik wat amfetamine is. wil gewoon weten waar die dwang weg komt. daar kon ik niks over vinden. waarom dan van die rare reacties ?!?
Klik om te vergroten...
Ligt niet aan jou hoor. Maar er passeren soms wat rare posts.
Tuurlijk kun je hier met alle vragen terecht.
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#14
inner_search zei:
Omdat je heel verwarrend typt en de. Meesten denken dat je niet serieus bent.
Klik om te vergroten...
okee ik hoop dat ik nu wat duidelijker ben
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#15
passie zei:
nou en toch is dit serieus... ik dacht dat je met alle vragen hier terecht kon. ik heb heel wat pep gehad en tuurlijk weet ik wat amfetamine is. wil gewoon weten waar die dwang weg komt. daar kon ik niks over vinden. waarom dan van die rare reacties ?!?
Klik om te vergroten...
Omdat je heel verwarrend typt en de. Meesten denken dat je niet serieus bent.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#16
passie zei:
gozer? ben een vrouw hoor

omdat?
Klik om te vergroten...
Excuses mevrouw passie, dat kon ik aan je uiterlijk helaas niet zien!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
(s)
Klik om te vergroten...
Dit mag helemaal niet.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hardcore_frk zei:
Vergeet je nu niet de (S) dan?

Of heb ik die volledig verkeerd geïnterpreteerd?
Klik om te vergroten...
Je doet alsof je aan mijn kant staat
Maar dan toch die (s) gebruiken

schandalig
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Je doet alsof je aan mijn kant staat
Maar dan toch die (s) gebruiken

schandalig
Klik om te vergroten...
CuriousExplorer zei:
Niks sarcastisch aan. 😂
Klik om te vergroten...
Ik snap er niks meer van..

Dat hele (S)-ding is ook volledig langs me heengegaan.

Weet wel dat ik desondanks aan jullie kant sta! Die Flower123 vertrouw ik voor geen meter!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hardcore_frk zei:
Ik snap er niks meer van..

Dat hele (S)-ding is ook volledig langs me heengegaan.

Weet wel dat ik desondanks aan jullie kant sta! Die Flower123 vertrouw ik voor geen meter!
Klik om te vergroten...
De (s) betekent sarcasme, maar ik was het niet zo mee eens sinds al mijn waardigheid hier afhangt van droogheid en sarcasme.

Waren de SS’ers uit Duitsland niet gewoon verkeerd begrepen comedians?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."