#1
hoi ik ben vanaf vorige week donderdag tot aan afgelopen woensdag elke dag aan de speed geweest. ik heb er een dag tussen gelaten en daarna opnieuw aan de speed. nu is het zo dat de speed niet werkt ik voel niks alleen een druk drang
Wacht eerst nou maar tot de drugs is uitgewerkt en je een beetje fatsoenlijk kan typen, niemand begrijpt dit.hoi ik heb vanaf vorige week donderdag tot woensdag elke dag gebruikt een dag tussen gelaten en vanaf donderdag weer nu werkt het totaal niet meer en heb ik een druk drang bultjes op me lichaam beet akward
zo beter?Wacht eerst nou maar tot de drugs is uitgewerkt en je een beetje fatsoenlijk kan typen, niemand begrijpt dit.
in typ wel weer even overnieuw want zo ver ben ik ook weer nietBeter, maar nog steeds is het alsof je met je slappe piemel op je toetsenbord hebt geslagen en op enter hebt gedrukt.
'gap je plaatst het eerst normaal en daarna een citaat, vgm ga je super hard xDin typ wel weer even overnieuw want zo ver ben ik ook weer niet
dat is niet waar. ik ben nieuw hier dus weet niet helemaal hoe de site werkt. ik wou dus zeggen tegen jullie allemaal dat ik me bericht overnieuw typ'gap je plaatst het eerst normaal en daarna een citaat, vgm ga je super hard xD
oke beste mandat is niet waar. ik ben nieuw hier dus weet niet helemaal hoe de site werkt. ik wou dus zeggen tegen jullie allemaal dat ik me bericht overnieuw typ
Is dit een retorische vraag?hoi ik ben vanaf vorige week donderdag tot aan afgelopen woensdag elke dag aan de speed geweest. ik heb er een dag tussen gelaten en daarna opnieuw aan de speed. nu is het zo dat de speed niet werkt ik voel niks alleen een pukkeldruk drang
nou en toch is dit serieus... ik dacht dat je met alle vragen hier terecht kon. ik heb heel wat pep gehad en tuurlijk weet ik wat amfetamine is. wil gewoon weten waar die dwang weg komt. en als je elke dag gebruikt op een gegeven moment niks meer van de pep voelt daar kon ik niks over vinden. waarom dan van die rare reacties ?!?Ik ook niet , daarom noemde ik haar/hem een troll een paar posts hierboven.
Maar het blijft een Df , dus als ze info wil die in kan leveren met 1 klikje doe ik dat gewoon.
maar blijf me ook afvragen of ik dit topic serieus moet nemen of niet.
toen ik door men speed binges ging en te lang wakker was zegde ik zoals @Syl al aangaf ook wel rare dingen of kon ik me niet verwoorden zoals ik wou.
heb ik zelfs al van methylfenidaat rebound 😂
Ik ook niet , daarom noemde ik haar/hem een troll een paar posts hierboven.Ik kan OP niet serieus nemen als zelfs dit voorgekauwd moet worden. ( erg van mij ....)
Topper .Ik ook niet , daarom noemde ik haar/hem een troll een paar posts hierboven.
Maar het blijft een Df , dus als ze info wil die in kan leveren met 1 klikje doe ik dat gewoon.
Again, respect dat je inhoudelijker reageert dan mijmaar blijf me ook afvragen of ik dit topic serieus moet nemen of niet.
toen ik door men speed binges ging en te lang wakker was zegde ik zoals @Syl al aangaf ook wel rare dingen of kon ik me niet verwoorden zoals ik wou.
heb ik zelfs al van methylfenidaat rebound 😂
Ligt niet aan jou hoor. Maar er passeren soms wat rare posts.nou en toch is dit serieus... ik dacht dat je met alle vragen hier terecht kon. ik heb heel wat pep gehad en tuurlijk weet ik wat amfetamine is. wil gewoon weten waar die dwang weg komt. daar kon ik niks over vinden. waarom dan van die rare reacties ?!?
okee ik hoop dat ik nu wat duidelijker benOmdat je heel verwarrend typt en de. Meesten denken dat je niet serieus bent.
Omdat je heel verwarrend typt en de. Meesten denken dat je niet serieus bent.nou en toch is dit serieus... ik dacht dat je met alle vragen hier terecht kon. ik heb heel wat pep gehad en tuurlijk weet ik wat amfetamine is. wil gewoon weten waar die dwang weg komt. daar kon ik niks over vinden. waarom dan van die rare reacties ?!?
Excuses mevrouw passie, dat kon ik aan je uiterlijk helaas niet zien!gozer? ben een vrouw hoor
omdat?
Dit mag helemaal niet.
Je doet alsof je aan mijn kant staatVergeet je nu niet de (S) dan?
Of heb ik die volledig verkeerd geïnterpreteerd?
Je doet alsof je aan mijn kant staat
Maar dan toch die (s) gebruiken
schandalig
Ik snap er niks meer van..Niks sarcastisch aan. 😂
De (s) betekent sarcasme, maar ik was het niet zo mee eens sinds al mijn waardigheid hier afhangt van droogheid en sarcasme.Ik snap er niks meer van..
Dat hele (S)-ding is ook volledig langs me heengegaan.
Weet wel dat ik desondanks aan jullie kant sta! Die Flower123 vertrouw ik voor geen meter!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."