Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je goeie pep hebt en je gaat het nakken Dan zijn de eerste paar lijnen het heftigst (firenooz) en je hoeft ook helemaal niet veel te nemen, maar als het kut is, ga je meer nemen en merk je beter hoe ranzig het is in je neus Pep verdooft niet zoals Wit dat doet. Bommetjes op nuchtere maag vallen zwaar, te vol werkt ook niet. In Amerika roken ze het allemaal en vinden ze nakken maar niets.. Grtn, Peppi"
"ee Bloody Voor mij is het neerkomen ook iets wat ik zo lang mogelijk uitstel.. Dit vind ik de afkik, omdat de drang naar meer zo heftig is dat ik bijna niet kan stoppen. Als het eenmaal uitgewerkt is ben ik gewoon naar de klote, maar zolang het er is ........."
"Halluciogenic Vibez Als ik vaag genoeg ben gebeurt het . Lichtwerking, schaduwen, mn computerscherm etc.. Geluiden veranderen ook. Ik vind het meer een psychotische hallucinatie (LSD is compleet anders) Tijdens het douchen ben ik keer bijna paranoia geworden, maar kon ik alles blijven relativeren. Ook reacties op geluiden zijn wel 10x zo sterk. Tis natuurlijk wel spelen met een oerangst, gek worden. Of waren we dat al ?"
"Amphetamine heeft nog een heel mooi zusje, genaamd Crystal. Dit is een zeer zuivere vorm van pep. Het lijkt op kristal (glass) en de werking is veel heftiger dan de amph, sullfjes en basetjes. Het productieproces en de bekwaamheid van de kok bepaalt de oorspronkelijke kwaliteit. Pep hoort gewoon wit te zijn en crystal meth is zelfs reukloos (wordt veelal gerookt). Je moet gelluk hebben om een poeder te vinden wat niet te veel versneden is (een kok doet dit naar alle waarschijnlijkheid niet, maar de ober zie ik wel voor aan) Je weet het alleen als je het laat testen (70% is hoog voor een amp.sulf) Geur zegt niets, sommige poederkes ruiken erg en branden je neus uit, maar de werking stelt weinig voor. Persoonlijk heb ik goede ervaringen met kleffe pep in grote bonken. Als het fijn is,hou ik er rekening mee dat ie behoorlijk versneden is.. Test it Peppi"
"kunstgebit Hee Moon en Doopie, alles lekker... Dat verhaal wat je schrijft over haren rond je mon, dat klinkt mij als een gevoelshallucinatie.. Voor elk van de zintiogen die wij beschikken is er wel een passende hallucinatie (de visuele is volgens mij het best bekend). Ik heb zelf vaak visuele hall van pep en soms ook hele rare kriebels die door mn huid kruipen. Naar mijn mening heeft dit puur te maken met overprikkeling van het centralezenuwstelsel. waardoor je alles veel intenser beleeft. Mijn ervaringen met lijnen pep zijn een veranderde reuk (een peuk stinkt naar naar stront bv) en als ik buiten kom ruik ik de uitlaatgassen 10x zo sterk. Daarna krijg ik altijd een onwijze jeuk aan me neus..... Volgens mij heeft je gebit niet zo veel te lijden van de chemische samenstelling van de drugs. Alleen als het op je tandvlees en gebit smeert misschien. Als je gebit wel naar de klote gaat heeft dit meer te maken met een slechte gebitsverzorging (ik merk zelf als ik bezig ben,dat ik soms 3 dagen niet poets) of meer waarschijnlijk, omdat je van Pep gaat kauwen en dat zelf niet in de gaten hebt, totdat je de welbekende KNARS hoort....en dat houden je tanden geen 10 jaar vol. Dus als jij het gevoel dat je tanden aan het verneuken bent, dan moet je letten hoe zwaar je kiezen op elkaar staan en of de kwaliteit van de pep goed is (testen). Van slechte pep ga je namelijk meer herkauwen Grtz, Peppi"
"Hi speedygirl, Volgens mij kun je er weinig aan doen . Pep werkt lang na Het lukt mij alleen om te pitten op speed als ik 6 dagen wakker ben geweest. Daarvoor probeer ik het niet eens meer. Als je dezelfde avond wil pitten zou ik na 6 uur 's avonds geen pep meer nemen. Bij de drogist kun je Melanine pillen krijgen en die werken goed om in slaap te komen. Verder is de hoeveelheid en de kwaliteit van de shit ook bepalend voor de mate van heftigheid waarmee je neerkomt. Peppi"
":yeah, gewoon tijdig, betekent dit niet dat we gewoon een patroon erin hebben ? is inderdaad ook lekker , maar dat kan ook zwaar tegen vallen als je te veel zuipt. Ik ken een paar mensen die trots beweren dat ze van de drugs afgekikt zijn, maar die hebben wel weer een nieuwe verslaving opgelopen door de alcohol. Ik merk bij mezelf vaak als ik een tijd niet gebruik dat ik veel meer ga zuipen Peppi"
"Aloha MystiX zei: pas op waar en hoe je het gebruikt bv. op grote feesten ofzo want als je het maar gewoon overal gaat gebruiken dan is de stap naar meer gebruiken snel gemaakt. Klik om te vergroten... en dat is nou precies het lastige van partydrugs, je gaat feesten. Iedereen is waus, om 5 uur is er nog ergens een afterparty tot 11 uur. Dus meer drugs. Voordat je het weet zit je bij een paar gasten thuis, nog meer drugs....Op dit soort vage zondagen ben ik pep gaan gebruiken en als je het een keer thuis gebruikt hebt, is het ineens geen partydrug meer Peppi [/list]"
"speed-freak zei: Als je goede speed hebt voel je je de dag erna nooit verot. Klik om te vergroten... Nee, want dan ben je er nog mee bezig"