Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetaminegebruikers (ADHD) en speedgebruik

Dexamfetaminegebruikers (ADHD) en speedgebruik

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AnoecjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Ik ben benieuwd naar de uitslag. Het kan zijn dat je wat minder gevoelig bent voor amfetamine door je dagelijkse (5 dagen per week) dosis dex maar dan alsnog zou je wel voldoende moeten merken met een aardige dosis. Zeker verstandig dat je het even laat testen. Succes ermee!
Klik om te vergroten...

Helaas nog geen uitslag, er is iets mis gegaan met de verzending bij de Brijder en de drukte i.v.m. feestdagen moet ik een week langer wachten op de uitslag. Hopelijk vrijdag...
A
AnoecjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Uitslag is binnen, kan wel janken😅
67% caffeïne en SLECHTS 8% amfetamine.

Ik voel me opgelicht.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Anoecje zei:
Uitslag is binnen, kan wel janken😅
67% caffeïne en SLECHTS 8% amfetamine.

Ik voel me opgelicht.
Klik om te vergroten...
Jeez, dat is wel erg slecht. Logisch dat je er niks van gemerkt hebtm
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Anoecje zei:
Uitslag is binnen, kan wel janken😅
67% caffeïne en SLECHTS 8% amfetamine.

Ik voel me opgelicht.
Klik om te vergroten...
Mocht de koffieautomaat eens kapot wezen, dan heb jij toch maar mooi wat achter de hand! :thumbsup: Collega's zullen jaloers op je zijn!
W
WoutsnuifduifLid
01-01-2024, 00:00
#5
Anoecje zei:
Hoi,
Zijn er hier mensen die dagelijks Dexamfetamine gebruiken vanwege AD(H)D en wel eens speed hebben gebruikt?
Ik gebruik dagelijks Dexamfetamine vanwege mijn ADD en heb gister speed gehaald.
Eerst goed ingelezen over speed en doseringen bij beginners, maar ik heb al 4x het dubbele gesnoven van wat 'verantwoord' moet zijn voor een beginner en merk er nog niks van.

Is mijn speed niet goed of ben ik door het Dexamfetaminegebruik te veel gewend aan Amfetamines?
Klik om te vergroten...
Je hoeft niet eens speed te kopen neem een keer het dubbele of 3x de dosis van je Dex dat werkt bij mij al veel beter als speed zelf
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Misschien eens laten testen, kan zijn dat het zwaar versneden is. Hoe veel mg dex neem je per dag?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dan zou je wel wat moeten merken als je 400 mg? speed hebt genomen denk ik. Ik zou het even laten testen.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is dit je eerste keer speed?
A
AnoecjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoi,
Zijn er hier mensen die dagelijks Dexamfetamine gebruiken vanwege AD(H)D en wel eens speed hebben gebruikt?
Ik gebruik dagelijks Dexamfetamine vanwege mijn ADD en heb gister speed gehaald.
Eerst goed ingelezen over speed en doseringen bij beginners, maar ik heb al 4x het dubbele gesnoven van wat 'verantwoord' moet zijn voor een beginner en merk er nog niks van.

Is mijn speed niet goed of ben ik door het Dexamfetaminegebruik te veel gewend aan Amfetamines?
A
AnoecjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja dat klopt, dit is de eerste keer speed
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat voorn gevoel verwacht je te krijgen door speed?
A
AnoecjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat zou goed kunnen. Ik gebruik momenteel 27,5mg per dag sinds ongeveer een jaar (maar heb daarvoor jarenlang 40mg per dag gebruikt)
A
AnoecjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vergeet er alleen erbij te vermelden dat ik de Dexamfetamine op vrije dagen NIET neem (3 dagen per week niet)
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Straat speed is gemiddeld 50% puur.
Straat speed is ook altijd racemic dus 50/50 dex/levo.
Levo is een stuk minder potent en recreatief.

Speed word vaak ook nat verkocht dus een gram kan goed maar 700mg droog zijn bla bla bla.

Wat erop uitkomt 400mg is geen 400mg speed.

En de amphetamine die je nu slikt is wss een stuk potenter gezien je 100% dex hebt dus je kunt dit niet accuraat als referentie gebruiken.

Ga naar het test centrum dan weet je wat je neemt.
A
AnoecjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bedankt voor jullie reactie!

Na 4x een dosis genomen/gesnoven te hebben, met tussenpoze en rekening houdende met inwerktijd, is het enige wat ik nu merk dat ik ontzettend onrustig ben. (hetzelfde gevoel als toen ik nog een hele hoge dosering dex gebruikte)
Verder heb ik er echt niks van gemerkt.

Ik denk dat ik het toch even ga laten testen. Heb zoiets alleen nog nooit gedaan. Zag wel dat er in de buurt een testlocatie is van de Brijder.

Hoe doe je dat, loop je gewoon binnen naar de balie om te zeggen dat je je drugs wil testen ofzo? Ik wil niet voor lul staan, vind het doodeng haha
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Anoecje zei:
Oke ik ga het gewoon doen morgen, het laten testen.

Alleen nog ff 1 vraagje, ik lees op internet dat van poeders slechts 100mg/0,1gr nodig is. Hoe meet ik dit af? Mijn weegschaal geeft alleen vanaf hele grammen weer. Of doen ze dit ter plekke voor je bij het testcentrum?
Klik om te vergroten...
Dit doen ze hier ter plekken.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je kunt ervanuit gaan dat straat speed ong hetzelfde effect heefd als dex.
Alleen zal de dex recreatief beter zijn en minder bijwerkingen hebben.
Dus als je dex in recreatieve dosering nils vind dan ben ik bang dat je bij de verkeerde drug bent beland.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Anoecje zei:
Bedankt voor jullie reactie!

Na 4x een dosis genomen/gesnoven te hebben, met tussenpoze en rekening houdende met inwerktijd, is het enige wat ik nu merk dat ik ontzettend onrustig ben. (hetzelfde gevoel als toen ik nog een hele hoge dosering dex gebruikte)
Verder heb ik er echt niks van gemerkt.

Ik denk dat ik het toch even ga laten testen. Heb zoiets alleen nog nooit gedaan. Zag wel dat er in de buurt een testlocatie is van de Brijder.

Hoe doe je dat, loop je gewoon binnen naar de balie om te zeggen dat je je drugs wil testen ofzo? Ik wil niet voor lul staan, vind het doodeng haha
Klik om te vergroten...
Even online zoeken waar het dichtstbijzijnde test centra is en wat hun openings tijden zijn.
Rond die tijd daar naartoe gaan even aanbellen en idd gwn melden dat je voor het test centrum komt.

Stelt niks voor hoef je echt geen zorgen te maken 😉.
A
AnoecjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oke ik ga het gewoon doen morgen, het laten testen.

Alleen nog ff 1 vraagje, ik lees op internet dat van poeders slechts 100mg/0,1gr nodig is. Hoe meet ik dit af? Mijn weegschaal geeft alleen vanaf hele grammen weer. Of doen ze dit ter plekke voor je bij het testcentrum?
A
AnoecjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Benzoboss zei:
Dit doen ze hier ter plekken.
Klik om te vergroten...
Ah super. Bedankt dat je de moeite nam om te reageren. Als ik de uitslag eenmaal binnen heb, laat ik het weten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."