Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Roze Olifant zei: Ik ben benieuwd naar de uitslag. Het kan zijn dat je wat minder gevoelig bent voor amfetamine door je dagelijkse (5 dagen per week) dosis dex maar dan alsnog zou je wel voldoende moeten merken met een aardige dosis. Zeker verstandig dat je het even laat testen. Succes ermee! Klik om te vergroten... Helaas nog geen uitslag, er is iets mis gegaan met de verzending bij de Brijder en de drukte i.v.m. feestdagen moet ik een week langer wachten op de uitslag. Hopelijk vrijdag..."
"Uitslag is binnen, kan wel janken😅 67% caffeïne en SLECHTS 8% amfetamine. Ik voel me opgelicht."
"Weet niet of ik de enige ben die dit heeft... Ik vind het een heerlijk gevoel als ik net gesnoven heb en mijn neus ophaal, dat ik die bittere 'smaak' proef in mijn keel. Vroeger met Ritalin vond ik dit al erg lekker, nu met speed ook. Heb alleen nu geen Ritalin meer tot mijn beschikking en speed wil ik niet te vaak gebruiken. Iemand die een ander middel kan aanraden waar je dat zelfde lekkere gevoel van krijgt als je het snuift?"
"Syl zei: Dat vond ik nou juist het smerigste aan speed. Dat je je neus op haalt en je die vieze bittere smaakt proeft. Smaakt Ritalin het zelfde als speed zo bitter? Klik om te vergroten... Ja klopt, dat staat me nog wel erg bij. Al is het inmiddels al 11 jaar geleden dat ik dat voor het laatst tot me genomen heb."
"Gymschoen zei: gevoel of smaak? maar evengoed.. paracetamol. wel eens gedaan na een hete peper te hebben gesneden en in m'n neus gepeuterd te hebben! werkte goed ook! en inderdaad lekker bitter. niet meer dan 6 per dag hè Klik om te vergroten... Haha nou het gevoel van de smaak. Geen idee hoe ik het uit moet leggen. Paracetamol hahaha geniaal"
"Klopt het dat speed een bijtende stof is, of heb ik gewoon troep gekregen? Ik kreeg laatst per ongeluk wat speed onder mijn nagel en het witte randje is nu transparant geworden op die plek. Heb inmiddels wat speed weggebracht om te laten testen, hopelijk woensdag de uitslag."
"benzzzy zei: Ketamine Klik om te vergroten... Dat is denk ik net zo slecht als speed lijkt me? Qua prijs trip ik dan liever op speed haha. Heb Dexamfetamine geprobeerd, maar daar merk en proef ik dus helemaal niks van"
"Hoi, Zijn er hier mensen die dagelijks Dexamfetamine gebruiken vanwege AD(H)D en wel eens speed hebben gebruikt? Ik gebruik dagelijks Dexamfetamine vanwege mijn ADD en heb gister speed gehaald. Eerst goed ingelezen over speed en doseringen bij beginners, maar ik heb al 4x het dubbele gesnoven van wat 'verantwoord' moet zijn voor een beginner en merk er nog niks van. Is mijn speed niet goed of ben ik door het Dexamfetaminegebruik te veel gewend aan Amfetamines?"
"Ja dat klopt, dit is de eerste keer speed"
"Dat zou goed kunnen. Ik gebruik momenteel 27,5mg per dag sinds ongeveer een jaar (maar heb daarvoor jarenlang 40mg per dag gebruikt)"