#1
Mocht de koffieautomaat eens kapot wezen, dan heb jij toch maar mooi wat achter de hand!Uitslag is binnen, kan wel janken😅
67% caffeïne en SLECHTS 8% amfetamine.
Ik voel me opgelicht.
Mocht de koffieautomaat eens kapot wezen, dan heb jij toch maar mooi wat achter de hand!Uitslag is binnen, kan wel janken😅
67% caffeïne en SLECHTS 8% amfetamine.
Ik voel me opgelicht.
Je hoeft niet eens speed te kopen neem een keer het dubbele of 3x de dosis van je Dex dat werkt bij mij al veel beter als speed zelfHoi,
Zijn er hier mensen die dagelijks Dexamfetamine gebruiken vanwege AD(H)D en wel eens speed hebben gebruikt?
Ik gebruik dagelijks Dexamfetamine vanwege mijn ADD en heb gister speed gehaald.
Eerst goed ingelezen over speed en doseringen bij beginners, maar ik heb al 4x het dubbele gesnoven van wat 'verantwoord' moet zijn voor een beginner en merk er nog niks van.
Is mijn speed niet goed of ben ik door het Dexamfetaminegebruik te veel gewend aan Amfetamines?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."