Is dit je eerste keer speed?
Dit doen ze hier ter plekken.Oke ik ga het gewoon doen morgen, het laten testen.
Alleen nog ff 1 vraagje, ik lees op internet dat van poeders slechts 100mg/0,1gr nodig is. Hoe meet ik dit af? Mijn weegschaal geeft alleen vanaf hele grammen weer. Of doen ze dit ter plekke voor je bij het testcentrum?
Even online zoeken waar het dichtstbijzijnde test centra is en wat hun openings tijden zijn.Bedankt voor jullie reactie!
Na 4x een dosis genomen/gesnoven te hebben, met tussenpoze en rekening houdende met inwerktijd, is het enige wat ik nu merk dat ik ontzettend onrustig ben. (hetzelfde gevoel als toen ik nog een hele hoge dosering dex gebruikte)
Verder heb ik er echt niks van gemerkt.
Ik denk dat ik het toch even ga laten testen. Heb zoiets alleen nog nooit gedaan. Zag wel dat er in de buurt een testlocatie is van de Brijder.
Hoe doe je dat, loop je gewoon binnen naar de balie om te zeggen dat je je drugs wil testen ofzo? Ik wil niet voor lul staan, vind het doodeng haha
Ah super. Bedankt dat je de moeite nam om te reageren. Als ik de uitslag eenmaal binnen heb, laat ik het wetenDit doen ze hier ter plekken.
Je kunt ervanuit gaan dat straat speed ong hetzelfde effect heefd als dex.
Alleen zal de dex recreatief beter zijn en minder bijwerkingen hebben.
Dus als je dex in recreatieve dosering nils vind dan ben ik bang dat je bij de verkeerde drug bent beland.
...maar niet meer dan één gram meenemen! Daarboven wordt het officieel niet meer beschouwd als voor eigen gebruik en dan mogen ze je sample eigenlijk niet aannemen om te testen.Oke ik ga het gewoon doen morgen, het laten testen.
Alleen nog ff 1 vraagje, ik lees op internet dat van poeders slechts 100mg/0,1gr nodig is. Hoe meet ik dit af? Mijn weegschaal geeft alleen vanaf hele grammen weer. Of doen ze dit ter plekke voor je bij het testcentrum?
Kutzooi. Ik heb jaren geleden echt dik 200 dexamfetaminepillen 5 mg zonder pardon weggepleurd in een vlaag van woede, toen ik acuut besloot ermee te stoppen. Nu, zo'n 5 jaar later, vraag ik me toch af wat ze nu zouden doen. Wie weet zou het gewenste effect nu terug zijn geweest. Maar ja. als ik ze toen niet had weggeflikkerd, was ik ze gaandeweg misschien toch weer tegen beter weten in gaan gebruiken. Ik moest er echt vanaf.Je kunt ervanuit gaan dat straat speed ong hetzelfde effect heefd als dex.
Alleen zal de dex recreatief beter zijn en minder bijwerkingen hebben.
Dus als je dex in recreatieve dosering nils vind dan ben ik bang dat je bij de verkeerde drug bent beland.
Ah super. Bedankt dat je de moeite nam om te reageren. Als ik de uitslag eenmaal binnen heb, laat ik het weten
Ik ben benieuwd naar de uitslag. Het kan zijn dat je wat minder gevoelig bent voor amfetamine door je dagelijkse (5 dagen per week) dosis dex maar dan alsnog zou je wel voldoende moeten merken met een aardige dosis. Zeker verstandig dat je het even laat testen. Succes ermee!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."