#1
Misschien eens laten testen, kan zijn dat het zwaar versneden is. Hoe veel mg dex neem je per dag?
Ik ben benieuwd naar de uitslag. Het kan zijn dat je wat minder gevoelig bent voor amfetamine door je dagelijkse (5 dagen per week) dosis dex maar dan alsnog zou je wel voldoende moeten merken met een aardige dosis. Zeker verstandig dat je het even laat testen. Succes ermee!
Jeez, dat is wel erg slecht. Logisch dat je er niks van gemerkt hebtmUitslag is binnen, kan wel janken😅
67% caffeïne en SLECHTS 8% amfetamine.
Ik voel me opgelicht.
Mocht de koffieautomaat eens kapot wezen, dan heb jij toch maar mooi wat achter de hand!Uitslag is binnen, kan wel janken😅
67% caffeïne en SLECHTS 8% amfetamine.
Ik voel me opgelicht.
Je hoeft niet eens speed te kopen neem een keer het dubbele of 3x de dosis van je Dex dat werkt bij mij al veel beter als speed zelfHoi,
Zijn er hier mensen die dagelijks Dexamfetamine gebruiken vanwege AD(H)D en wel eens speed hebben gebruikt?
Ik gebruik dagelijks Dexamfetamine vanwege mijn ADD en heb gister speed gehaald.
Eerst goed ingelezen over speed en doseringen bij beginners, maar ik heb al 4x het dubbele gesnoven van wat 'verantwoord' moet zijn voor een beginner en merk er nog niks van.
Is mijn speed niet goed of ben ik door het Dexamfetaminegebruik te veel gewend aan Amfetamines?
Dit doen ze hier ter plekken.Oke ik ga het gewoon doen morgen, het laten testen.
Alleen nog ff 1 vraagje, ik lees op internet dat van poeders slechts 100mg/0,1gr nodig is. Hoe meet ik dit af? Mijn weegschaal geeft alleen vanaf hele grammen weer. Of doen ze dit ter plekke voor je bij het testcentrum?
Even online zoeken waar het dichtstbijzijnde test centra is en wat hun openings tijden zijn.Bedankt voor jullie reactie!
Na 4x een dosis genomen/gesnoven te hebben, met tussenpoze en rekening houdende met inwerktijd, is het enige wat ik nu merk dat ik ontzettend onrustig ben. (hetzelfde gevoel als toen ik nog een hele hoge dosering dex gebruikte)
Verder heb ik er echt niks van gemerkt.
Ik denk dat ik het toch even ga laten testen. Heb zoiets alleen nog nooit gedaan. Zag wel dat er in de buurt een testlocatie is van de Brijder.
Hoe doe je dat, loop je gewoon binnen naar de balie om te zeggen dat je je drugs wil testen ofzo? Ik wil niet voor lul staan, vind het doodeng haha
Ah super. Bedankt dat je de moeite nam om te reageren. Als ik de uitslag eenmaal binnen heb, laat ik het wetenDit doen ze hier ter plekken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."