Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa 15 jaar zwaar speed gebruik clean

Na 15 jaar zwaar speed gebruik clean

36 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Brakka Mang zei:
Instanties en hulpverlening zijn er wel om je te helpen. Het is ook angst want na zolang gebruiken is moeilijk voor te stellen hoe een β€˜clean leven’ eruit ziet. Ook kan er de angst om te falen zijn of de angst voor de behandeling. Kan soms heel confronterend zijn en is niet altijd leuk. Maar veel drugs gebruiken voor langere perioden is op een geven moment ook niet leuk meer, althans zo was het voor mij, en vooral erg ongezond.

Overigens hoef je niet altijd te stoppen met gebruiken dmv hulpverlening, er zijn ook zelfhulpgroepen zoals NA.
Klik om te vergroten...
Dat is inderdaad ook wel ja , om eerlijk te zijn die bepaalde angst is soms wel heftig bij mij maar gisteren is mijn vader overleden en ik heb hem een belofte gemaakt tijdje terug...ikzelf ben ook in begeleiding bij de huisarts , apotheek en zoiets als NA maar ik heb daar pas over 3maanden eerste gesprek...het is altijd een tweestrijd binnenin me. Maar ik doe mijn best om al te minderen. En op zich gaat dat ook tamelijk goed. Want je zegt dat wel goed na lange periode van gebruiken is ook niet leuk...klopt echt want ik bekijk het gewoon nu zodat ik " normaal " kan blijven. Maar ik besef dat ik ook wel een hardnekkige speed en benzo verslaving heb zoals mijn dokter zou zeggen..de trut eigenlijk ze zou me beter degelijke benzo's geven...mmm
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#2
Putin007 zei:
Dat is inderdaad ook wel ja , om eerlijk te zijn die bepaalde angst is soms wel heftig bij mij maar gisteren is mijn vader overleden en ik heb hem een belofte gemaakt tijdje terug...ikzelf ben ook in begeleiding bij de huisarts , apotheek en zoiets als NA maar ik heb daar pas over 3maanden eerste gesprek...het is altijd een tweestrijd binnenin me. Maar ik doe mijn best om al te minderen. En op zich gaat dat ook tamelijk goed. Want je zegt dat wel goed na lange periode van gebruiken is ook niet leuk...klopt echt want ik bekijk het gewoon nu zodat ik " normaal " kan blijven. Maar ik besef dat ik ook wel een hardnekkige speed en benzo verslaving heb zoals mijn dokter zou zeggen..de trut eigenlijk ze zou me beter degelijke benzo's geven...mmm
Klik om te vergroten...
Wat erg om te horen en gecondoleerdπŸ₯² Huisartsen zijn niet opgeleid om om te gaan met verslavingsproblematiek, ze kunnen doorverwijzen. Om die reden, in combinatie met speed zal zij denk ik inderdaad niet zomaar even een benzo voorschrijven.

Probleem met stoppen met drugs gebruiken is dat je moet stoppen met drugs gebruiken. Daarna zal het leven pas weer normaal worden en veel irrationele en ongegronde fundamenten waar een gebruikersleven gebaseerd is zullen mettertijd verdwijnen en plaats maken voor een gezonder fundament
J
JesusondruqsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Putin007 zei:
Nee enkel geheugen wat minder is dokters vonden het ook vreemd mja des te beter en nu zit ik aan 4 weken , lijkt nie lang maar zo voelt het wel
Klik om te vergroten...
Och dan moet alle ellende nog beginnen..
Pas na een aantal maanden en je er achter komt dat je een ongelofelijk saaie lul bent geworden, dan begint het pas echt zwaar te worden
S
Speedjunk sneekLid
01-01-2024, 00:00
#4
Putin007 zei:
Hoi , mijn langere afwezigheid heeft een reden gehad , ik ben nu volledig clean van speed , nooit gedacht maar ik heb ook afgezien en met vele mensen moeten breken maar er komen nu ook positieve zaken mijn kant op mede dankzij nuttige tips hier. Mijn dank daarvoor ik gebruik geen medicatie enkel een joint als het te moeilijk word , mijn familie en echte vrienden steunen me ook en dat helpt enorm...dit wou ik even delen met jullie. Groeten Walter White.
Klik om te vergroten...
Lijp ik stuur je wel kadootje packje speed
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Speedjunk sneek zei:
Lijp ik stuur je wel kadootje packje speed
Klik om te vergroten...
ik zie het al aankomen met postbode 😁 ik zou het wel uitproberen hoor want sinds mijn vader overleden is gebruik ik terug maar wel om de dag maximum. Ik hou het onder controle en gebruik nu met begeleiding van huisarts Benzo's tegen het angstgevoel. Maar terug dagelijks en zoveel als toen ? Never man en dat raad ik ook zeker niet aan , je naait jezelf op lange termijn πŸ˜‰
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Speedjunk sneek zei:
Lijp ik stuur je wel kadootje packje speed
Klik om te vergroten...

Speedjunk sneek zei:
Lijp ik stuur je wel kadootje packje speed
Klik om te vergroten...
Ik hoop dat het dan ook goeie is hee ? πŸ™ƒ
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Vreemd je verjaart op zelfde dag als mij ? Kennen we elkaar ? En ik ben gewoon belg en heb veel marokaanse vrienden maar ik typ met gsm vandaar mss , zeer kinderachtig man/vrouw , profiel zegt man en jij zegt pfff laat zitten boeit me niet van jou dus bye bye nutjob
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi , mijn langere afwezigheid heeft een reden gehad , ik ben nu volledig clean van speed , nooit gedacht maar ik heb ook afgezien en met vele mensen moeten breken maar er komen nu ook positieve zaken mijn kant op mede dankzij nuttige tips hier. Mijn dank daarvoor ik gebruik geen medicatie enkel een joint als het te moeilijk word , mijn familie en echte vrienden steunen me ook en dat helpt enorm...dit wou ik even delen met jullie. Groeten Walter White.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat is goed nieuws kerel, mag je trots op zijn πŸ‘
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeelanddude zei:
Dat is goed nieuws kerel, mag je trots op zijn πŸ‘
Klik om te vergroten...
Jup ben ik ook wel , heb zelfs terug werk en maar goed dat houdt me bezig dank je !
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
15j? Wow...Hopelijk geen klachten aan over gehouden? En Hoe lang ben je al clean?

Congrats !
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
15j? Wow...Hopelijk geen klachten aan over gehouden? En Hoe lang ben je al clean?

Congrats !
Klik om te vergroten...
Nee enkel geheugen wat minder is dokters vonden het ook vreemd mja des te beter en nu zit ik aan 4 weken , lijkt nie lang maar zo voelt het wel
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb zelfs tips van Simbesim gehad haha
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat gebruikte je per dag? En wat of wie is Simsebim?πŸ˜„
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Wat gebruikte je per dag? En wat of wie is Simsebim?πŸ˜„
Klik om te vergroten...
Zo n 3a4 gr en ken je Simbesim niet ? Kijk eens op youtube , is hier normaal gebant πŸ˜†
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#16
3 of 4 gr pep per dag? Ongelovelijk.. hoe kan je zoveel pep snuiven? Met 3 a 4 gram doe ik dik 1 jaar ofso. Je kon nooit geslapen hebben in die tijd..

Maar gefeliciteerd man! Hou het vol he!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
MDMAZING zei:
3 of 4 gr pep per dag? Ongelovelijk.. hoe kan je zoveel pep snuiven? Met 3 a 4 gram doe ik dik 1 jaar ofso. Je kon nooit geslapen hebben in die tijd..

Maar gefeliciteerd man! Hou het vol he!
Klik om te vergroten...
Tolerantie is a bitch. Net als dat jij grammen keta in een paar dagen erdoor ramde.

@Walter White gefeliciteerd man, erg knap. Wat is je drijfveer om clean te blijven?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."