Even een bump, omdat mijn vraag vrij veel overeenkomt met die van TS en ik hiervoor geen nieuw topic hoef te openen. Ik heb het handboek gelezen en heb de zoekfunctie gebruikt maar kom er niet helemaal aan uit.
Ik ga volgende week voor
de eerste keer speed gebruiken (wil liever niet nuchter naar een festival, en ik zit in MDMA pauze).
Ik heb in zuivere aceton gewassen speed, niet getest (komt via mijn zwager die het vaker gebruikt), maar laten we even uit gaan van 73%.
Is voor een eerste keer een bommetje (oraal dus) van bijv. 100mg een prima dosis? Of beter meer/minder? Ik hoef niet kneiterhard te gaan. Gewoon lekker blij en energiek.
Zo ja, beter die 100mg in 1x (net als bij MDMA, eerste dosis moet goed zijn?) of kan ik bijv. beter iets vroeger beginnen met 50mg, kijken hoe dit bevalt, en dan alsnog de tweede 50mg bijpakken?
Heb ervaring met: MDMA, 6-APB, hasj, alcohol.
Als ik rond 15:00u de hierboven beschreven 100mg (of bijv. 2x50mg) naar binnen heb gekiepert, ga ik dan prima tot middernacht? Ik wil later op de dag liever niet bijpakken, want zie hieronder.
Ga ik dan (enigszins) kunnen slapen rond 02:00u i.v.m. opvoedkundige verantwoordelijkheden op zondag
![:wink:]()
?
Hopelijk niet al te onsamenhangend geschreven, maar bedankt voor de tips!