Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Apotheker zei: Hoe heb je het bewaard en welke kleur heeft het want het kan prima zijn enkel potentie zijn verloren maar zolang die: Droog, donker en op normale tempraturen heeft gelegen is het nog goed ja. Klik om te vergroten... Pfoe goede vraag. Na de verhuizing, ligt het op de vliering in een afgesloten doos, maar het kan daar wel goed warm worden. Wel droog en donker enkel de temperatuur twijfel ik over. Kan best een Sahara worden daar. Is het dan zo dat het zijn sterkte verliest en/of kan het gevaarlijk worden qua werking? Sorry je zal wel lachen om mijn vragen. Ben echt een Pietje paniek. Heb altijd zoveel vragen haha 🙈."
"Geneesmiddel zei: Snap ik! Wat ik meer probeer te zeggen is dat je jezelf niet moet gaan frustreren door te 'willen' slapen als de drugs nog niet uitgewerkt zijn. Als die kleine zondag eind van de dag komt kun je er ook voor kiezen om nog even te chillen/bij te komen/wat te eten en dan rond een uur of 3/4 je bed in te gaan omdat je dan weet dat je lekker nog een paar uurtjes kan slapen. Wat betreft die MDMA <-- wat @De Apotheker zegt. Nieuw zakje halen kan nooit kwaad als je twijfelt Klik om te vergroten... Ja precies. Ja ik ben best gevoelig voor het “niet kunnen slapen”. Zo’n typje dat dan gaat piekeren en denken shit nog steeds niet. Dus ik denk dat de andere optie met md toch wat beter gaat zijn.."
"Super bedankt voor alle informatie! Ik ga weer met een wat beter gevoel naar het feestje straks . Nog een gekke vraag waar ik vroeger nooit over nadacht. Ik weet uiteraard dat het slecht is voor je lichaam om te gebruiken en nooit zonder risico. In hoeverre zal een kleine hoeveelheid zorgen voor een ernstige complicatie denken jullie? Ik ben voor zover ik weet gewoon gezond. Recent zelfs nog een echo van het hart gekregen en mijn aderen zijn doorgemeten (had tijdelijk een hoge bloeddruk in de zwangerschap). Wanneer je alle andere factoren zoveel mogelijk uitsluit zoals genoeg drinken, afkoelen, rust nemen, wat eten, is het gebruik niet erg gevaarlijk denk ik?"
"Hoi allemaal, Na lang wikken en wegen is het op het festival uiteindelijk een minuscuul beetje speed geworden. Ik hield me kranig nuchter, maar om 8 uur trok ik het niet meer van de rugpijn haha. Nou vraag ik me wel serieus af of ik er extreem op reageerde omdat ik een beetje bang was of dat er iets door de speed heenzat. Ook nog even getwijfeld of het wel speed was haha. Spul is niet getest. Ik weet dat jullie dat ook niet kunnen ruiken, maar kan wel mijn ervaring beschrijven. ervaring: Vooraf 4 biertjes gedronken in een uur of 3. Daarna onverwachts toch wat speed los uit t zakje op mijn vingertop. Geen bergen, de buit was al voor mij opgemaakt door mijn vrienden. Zat op de pink en was echt Max tot helft van de nagel. Meer de kruimels uit het zakje likken zegmaar haha. Ik had hiervoor 2,5 jaar niks gebruikt. Toen in die tijd echt wel een redelijke tolerantie en vrij veel nodig (4/5 bommen op een dag) Na +- 5 of 10 minuten. Geen idee het ging wel vrij snel. Voelde ik een soort druk op mijn borst ontstaan. Ik moest de tent en de drukte uit. Een tijdje uit de drukte gebleven, moest wat ruimte hebben. Daarna lekker veel energie en toch nog 3 top uren gehad. Benen voelden top, zin om te dansen. Eenmaal in de auto terug veel gapen. Dus ik was positief over het slapen haha. Toen thuis op de bank geprobeerd te mediteren en rustig op mijn ademhaling te letten. Toen kwam het vreemde. Elke keer als ik op mijn adem wilde letten, werd ik mega onrustig. Hartkloppingen en een hart dat enorm snel klopte. Als ik me dan weer even op de tv focusde verdween het nare gevoel redelijk. Dit zo’n 2 uurtjes gehad in een half slaperige toestand en soms was ik even weg. Vanaf 4 uur heerlijk kunnen slapen. Het was zo’n microdosis dat ik me afvraag of het geen paniekaanval was die hartkloppingen gaf. hoor graag jullie idee hierover"
"Hoi allemaal, over 2 weken heb ik na 2,5 jaar weer een festival. Al jaren niks gebruikt, mede door mijn zwangerschap. Inmiddels een kindje rijker. Vroeger flink doorgehaald met mdma & speed met daarbij lange afters. Dat is het me echt niet meer waard nu. Nu is het zo dat ik op een technofeestje toch wel graag iets wil gebruiken binnenkort. Van mdma verander ik in een Dracula met donderwolk, dus dan blijft speed over. Niet om helemaal van de kaart te zijn zoals vroeger, maar eerder een paar puntjes voor het gevoelletje. Misschien een beetje vragen naar de bekende weg, maar heeft er iemand een advies over het gebruik mbt slapen. Er zullen vast mensen zeggen “ja als je wil slapen dan geen speed gebruiken”, maar ik vroeg me af of er dan echt geen enkele optie is met het gebruik van speed. Ik ging standaard de nacht en dag erna door, maar zou gewoon nu graag toch willen slapen. Zou het bijvoorbeeld bij 2 puntjes om 8 uur Savonds ook eindigen in een nacht plafonddienst? Ik ben sowieso van plan om pas tegen de avond naar het feest te gaan, dus ik heb geen lange dag te overbruggen."
"@FredKroket @HierEnDaarEenFuifje @Geneesmiddel bedankt voor jullie reacties. Ah shit dat belooft dus weinig goeds haha. Dan misschien toch de optie tot een beetje mdma maar weer verkennen. Ik had ergens de hoop op 2 puntjes en dan misschien toch rond een uur of 1 weer kunnen slapen, maar ben er al te lang uit zo te zien hahaha. Of misschien was dat de reden dat ik hem altijd doortrok omdat het toch gedoemd was om te mislukken.. Combi met die slaapmedicatie zie ik inderdaad niet zitten. De kleine komt de volgende middag weer en ik ben sowieso al bang aangelegd. Ik vind de stap naar drugs na 2,5 jaar alweer best eng. Bang dat mijn lijf ermee stopt of iets dergelijks haha 🙈"
"FredKroket zei: Je zou ook eerder naar het feesten kunnen gaan en op het begin meteen wat gebruiken. Maar dan moet je jezelf wel kunnen beheersen om niet bij te nemen als je inkakt. Klik om te vergroten... Ja het feesten heeft nogal wat voeten in de aarde. Ik heb namelijk nog steeds last van mijn bekken (lang leven de zwangerschap haha). Dus ik moet mij aan alle kanten aanpassen om dus weer naar een eerste feestje te gaan. Wil het qua lichamelijke belasting niet te gek maken en natuurlijk de laatste 2 uurtjes Reinier Zonneveld meepakken. Dilemma’s allemaal. Wat zou jij adviseren qua tijd voor een laatste doses? Ik weet nog van “vroeger” dat ik vrij imuum (misschien door adhd?) ben voor het gevoel. Nam altijd flinke bommen en dan een stuk of 4 verdeeld over de dag. Stond dan wel flink strak, maar voelde het gevoel altijd snel wegebben.Wellicht heeft een kleine dosis dan geen eens zin als ik dit zo typ. Die drang naar toch dat gevoel is sterk blijkbaar 😂. Met md heb ik het tegenover gestelde. Schilftertje en ik stijg op inclusief kotsen, vastgeplakte voeten en alleen maar willen staan/liggen haha."
"FredKroket zei: Omdat ze kinderen heeft en de volgende weer verantwoordelijk is denk ik. Ik zou het lekker mdma houden dan en niet te laat bijnemen. Zou uiterlijk 6uur voor einde feest laatste dosis mdma nemen. Speed is echt afhankelijk van de kwaliteit, maar daar kan je wel een uur of 12 minimaal voor uittrekken. Klik om te vergroten... @Geneesmiddel Precies om die reden inderdaad! Die kleine komt aan het eind van de zondag weer. Ik wil dan wel enigszins een beetje geslapen hebben. Volgens mij heb ik nog ergens een restje mdma liggen. Zou dit nog goed zijn na 2,5/3 jaar?"
"Geneesmiddel zei: Nou super! Klinkt als redelijk geslaagd geloof ik? En nog wat uurtjes slaap gepakt ook. Van die hartkloppingen: het kan wel dat er bij de uitwerking van speed wat angst/paranoia komt kijken en misschien ben je daar nu iets gevoeliger voor dan vroeger. Dan komen die hartkloppingen dus inderdaad eerder van de onrust en angst dan van de speed zelf en dan word jij op jouw beurt weer meer onrustig door die hartkloppingen en zo heb je een vicieus cirkeltje. Klik om te vergroten... Ja het was een geslaagd feestje! Klinkt inderdaad logisch. Lastig om daar uit te komen op zo’n moment. Misschien gaat dat ook weer wennen."
"Delgado zei: Ik ben sinds vrijdagavond bezig vannacht wel een beetje kunnen slapen....veel muziek aan het luisteren af en toe mijn jongere buurmeisje klieren...en dan is het voorbij....weer fftijdje nuchter Klik om te vergroten... Naar Intents geweest?"