#1
Ah, het bekende bijpakken met het daaropvolgende schuldgevoel. Gaat vanzelf weer over. Hopelijk vandaag een vrije dag?
Thanks voor je snelle reactie, een bommetje van 100mg gaat het dan worden als je dan zó lang er mee zoet bent kan ik wel maanden er over doen om die overige 1.9g op te maken. Als ik de cravings tegen kan gaanWel eens aan een bommetje gedacht? Met een bommetje van 100mg speed, mits zuiver, ben je wel 7-8 uurtjes zoet. Kun je de rest van die 2g bewaren voor een andere keer 😉
Same. Elke dag weer. Saai heNul. Per dag nul.
En welke schoenmaat heb je?Hahahaha ik bedacht me net, ik slik concerta dus halve waarheid😅
Hahahaha ik bedacht me net, ik slik concerta dus halve waarheid😅Same. Elke dag weer. Saai he
38,5 links en 38 rechts.En welke schoenmaat heb je?
Thanks voor je snelle reactie, een bommetje van 100mg gaat het dan worden als je dan zó lang er mee zoet bent kan ik wel maanden er over doen om die overige 1.9g op te maken. Als ik de cravings tegen kan gaan
Ik zal zondag nog een reactie laten weten hoe het was :P
bedoelde eigenlijk hoeveel je moest nemen haha, heb nou wel genoeg gehad... Zaterdag werd toch afgelopen nachtWat is je vraag precies? Hoe lang je er mee doet, of hoeveel je moet nemen
Heb het afgewogen en heb in totaal 120mg speed genomen. Ik weet achteraf niet waarom en terwijl ik het zelf écht wel wist... heb ik nog een lijntje om 05:30 genomen... Toen dacht ik dat het wel leuk zou zijn, maar nu een paar uur later toch niet.Als ik het doe, en dat is maar af en toe, dan neem ik ongeveer iedere anderhalf uur een lijntje de hele nacht door.
Ik heb eens vooraf afgewogen hoeveel dat in totaal is, en dat was ongeveer 150 mg in totaal.
Op tijd stoppen in de ochtend, rond acht uur, en dan kan je 's avonds weer pitten!
Classic😂 Hang in there beeb❤️Heb het afgewogen en heb in totaal 120mg speed genomen. Ik weet achteraf niet waarom en terwijl ik het zelf écht wel wist... heb ik nog een lijntje om 05:30 genomen... Toen dacht ik dat het wel leuk zou zijn, maar nu een paar uur later toch niet.
Aan de schoenmaat van heren zou je nog iets kunnen afleiden.Indien nodig: 1.86m, 82kg, schoenmaat 42
We hebben wat meer info nodig…
😂😂schoenmaat 42
Aan de schoenmaat van heren zou je nog iets kunnen afleiden.
Of is dat een mythe(?)
Ja maar speed en kou geven een vertekend beeld van de "schoenmaat".Met speed op ga je wat dat betreft eerder richting de baby schoenmaatjes
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."